Petri Kontiola

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 764
Summanen taisi viimeksi valmentaa about 20 vuotta sitten ja varmaan tietää oikein hyvin, kuinka päihteet vaikuttavat palautumiseen. Ps. Itse arvelen Konnan menon paranevan, mitä lähemmäs kevättä mennään.
Summanen TIETÄÄ valmentamisesta ja urheilusta varmasti enemmän kuin yksikään tällä palstalla. Hän on varmasti oppinein ja sivistynein valmentaja mitä Suomesta löytyy. Se, miksi tämä herra vain puhuu valmentamisesta eikä itse tee sitä johtuu muista syistä. Alkoholi ei tietääkseni ole ollut Summasen ongelma koskaan vaan lievästi sanottuna ambivalentti luonne.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Niin tätä juuri tuolla tarkoitin aikaisemmin, että pitäisikö koko Tapparan joukkueen ruveta noilla metodeilla reenaamaan... 39 vuotiaankin meno vain paranee kevättä kohden, kun golfailee ja käy kaverin kanssa puntilla siinä välissä :)

Kuinka kovaa se 25 vuotias sitten menisikään keväällä...
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 845
Niin tätä juuri tuolla tarkoitin aikaisemmin, että pitäisikö koko Tapparan joukkueen ruveta noilla metodeilla reenaamaan... 39 vuotiaankin meno vain paranee kevättä kohden, kun golfailee ja käy kaverin kanssa puntilla siinä välissä :)

Kuinka kovaa se 25 vuotias sitten menisikään keväällä...
Joo Konnahan on tosiaan nyt pelannut yhden pelin 3,8 päivään eli peli noin joka neljäs päivä. Silti on kaikilla näkemilläni jatkoajoilla ollut jo aivan piipussa, eikä runkosarjassa jatkoajat edes kestä kuin 5 minuuttia, mitä se on sitten kun pelataan jatkoeriä? Ottelutahti kuitenkin kiihtyy kokoajan Tappara pelaa Tapaninpäivästä tammikuun loppuun mennessä pelin per 2,77 päivää, helmikuussa tahti on peli per 2,64 päivää ja maaliskuussa peli per 2,40 päivää. Playoffeissa pelataan jo yleensä joka toinen päivä tai jopa alle (2022 kovin mahdollinen tahti puolivälieristä aloittaneille olisi ollut peli per 1,71 päivää).

Tokihan pelituntuma ja kunto varmasti kasvaa kokoajan. Kasvaako se kuitenkaan niin paljon, että 39-vuotias kaveri joka on ollut otteluiden lopussa puhki pelatessaan joka neljäs päivä on ihan vetreänä vetelemässä jatkoeriä pelatessaan joka toinen päivä? Uskallan epäillä.
 

Nevöförget95

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
677
Summanen TIETÄÄ valmentamisesta ja urheilusta varmasti enemmän kuin yksikään tällä palstalla. Hän on varmasti oppinein ja sivistynein valmentaja mitä Suomesta löytyy. Se, miksi tämä herra vain puhuu valmentamisesta eikä itse tee sitä johtuu muista syistä. Alkoholi ei tietääkseni ole ollut Summasen ongelma koskaan vaan lievästi sanottuna ambivalentti.
Kaikkia sitä lukeekin. Oppinein ja sivistynein:) Googlekin tietää!!
 

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
608
Vaikka olen mielestäni hyvä ihminen eikä muiden asiat paljoakaan kiinnosta niin toivon Konnalle kunnon floppia.

Vaikka kuinka yritän ymmärtää sairautta nimeltä alkoholi niin silti se viime kevään show ja muroihin kuseminen ei saa mieltäni muuttumaan.

Siviilissä voi mun puolesta mennä hyvin, ihan sama, mutta mielestäni ansaitsisi nolon lopun uralleen.

Ja olen valmis ristiinnaulitsemiseksi kommenttini johdosta. Näin vain ajattelen enkä voi sille mitään.
 

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Aiheesta kirjoittaminen on muutaman päivän venynyt mutta jaettakoon oma pieni havainto joulupäivältä. Menin joulupäivänä heräiltyäni Amurin Krouviin muutamalle juomaan aattoisia pois (tuomitkaa rauhassa), ja aikamoinen ylläri odotti. Noin klo 11.30 oli iso seurue Krouvissa kaljoittelemassa Ville Niemisen johdolla, mukana oli myös Konna. Nieminen oli jo tuohon aikaan erittäin hyvissä. Konna näytti lähinnä erittäin kankkuiselta. Naama oli kuin ilmapallo ja pöydällä oli kahvi, puolikas kalja, ja ilmeisesti vissy. Oma juominen pysähtyi kyllä kuin seinään vastaavan näyn edessä. Sinällään erittäin surullista että kaveri joka on raitistumisesta mielestäni erittäin inspiroivaan sävyyn puhunut lehdille on tuollaisessa tilanteessa. Ei ole ihan mikään perhejoulu tainnut olla. Noh, pitäköön Tappara ”raittiin” konnan hyvänään.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 304
Aiheesta kirjoittaminen on muutaman päivän venynyt mutta jaettakoon oma pieni havainto joulupäivältä. Menin joulupäivänä heräiltyäni Amurin Krouviin muutamalle juomaan aattoisia pois (tuomitkaa rauhassa), ja aikamoinen ylläri odotti. Noin klo 11.30 oli iso seurue Krouvissa kaljoittelemassa Ville Niemisen johdolla, mukana oli myös Konna. Nieminen oli jo tuohon aikaan erittäin hyvissä. Konna näytti lähinnä erittäin kankkuiselta. Naama oli kuin ilmapallo ja pöydällä oli kahvi, puolikas kalja, ja ilmeisesti vissy. Oma juominen pysähtyi kyllä kuin seinään vastaavan näyn edessä. Sinällään erittäin surullista että kaveri joka on raitistumisesta mielestäni erittäin inspiroivaan sävyyn puhunut lehdille on tuollaisessa tilanteessa. Ei ole ihan mikään perhejoulu tainnut olla. Noh, pitäköön Tappara ”raittiin” konnan hyvänään.
En väitä että puhut paskaa, mutta aika vakavia syytöksiä nämä on mikäli osoittautuisi valheeksi.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 400
@KURITTAJA
Sori jos menee jankkaamiseksi, mutta olet varma että oli nimenomaan Konnan kaljatuoppi, ja näit että hän joi ?
 

Mikko Määttänen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
156
Laitetaan nyt sellainen itsestäänselvyys ilmoille, että ihan kaikkialla myydään alkoholitonta olutta. Tai no, Hakametsässä elokuussa HIFK-pelissä oli saatavilla lähinnä "herrahakkaraista" ja muita limuja, mutta muutoin pahimmissa räkälöissäkin on vähintään sitä 0% Heinekenia, Lapparia tai jotain Crispia. Monissa paikoissa saa myös holittomia versioita esim. Blancista San Migueliin ja Brooklyn Brewerysta Peroniin. Eikä rajoitu tietenkään kalijjjanpaskaan vaan tasokkaammissa paikoissa drinkeistä saa mocktail-versioita, viinejä löytyy holittomina, Nokia Arenan "viinibaarissakin" voit tilata vaikka holittoman kuoharin.

En ota kantaa mitä tuolla on ollut lasissa, kun sellaista on luonnollisesti täysin mahdotonta spekuloida. Mutta tarjoan vaan yhden vaihtoehdon. Nimittäin se että muuttaa juomistottumuksiaan ei tarvitse merkitä sitä, että menettää ystävyyksiä tai vaikka jotain perinteitä. Kahvi, vichy ja mahdollisesti alkoholiton olut vois aivan hyvin olla sellainen setti, jolla itse roikun alkoholia nauttivien frendien kanssa. Toi tripla taas ei kuulosta siltä, mitä joku dokaamaan tullut ottais Amurin Krouvissa...

Mutta toki, yhtä lailla voi olla niinkin kuin alkuperäinen nimimerkki kuvailee.
 

eino-mies

Rivipelaaja
Viestejä
88
Aiheesta kirjoittaminen on muutaman päivän venynyt mutta jaettakoon oma pieni havainto joulupäivältä. Menin joulupäivänä heräiltyäni Amurin Krouviin muutamalle juomaan aattoisia pois (tuomitkaa rauhassa), ja aikamoinen ylläri odotti. Noin klo 11.30 oli iso seurue Krouvissa kaljoittelemassa Ville Niemisen johdolla, mukana oli myös Konna. Nieminen oli jo tuohon aikaan erittäin hyvissä. Konna näytti lähinnä erittäin kankkuiselta. Naama oli kuin ilmapallo ja pöydällä oli kahvi, puolikas kalja, ja ilmeisesti vissy. Oma juominen pysähtyi kyllä kuin seinään vastaavan näyn edessä. Sinällään erittäin surullista että kaveri joka on raitistumisesta mielestäni erittäin inspiroivaan sävyyn puhunut lehdille on tuollaisessa tilanteessa. Ei ole ihan mikään perhejoulu tainnut olla. Noh, pitäköön Tappara ”raittiin” konnan hyvänään.
Mun mielestä hyvä, että tällaisia havaintoja ja ”raportteja” tuodaan julki. Tekstistä on hyvin pääteltävissä, ettei ole mitään syytä epäillä, etteikö näky olisi ollut juuri tämä.

Itse tosin alkoholia nykyään käyttämättömänä käyn usein baareissa alkoholittomalla oluttuopposella, joten voihan se olla Konnalla sitäkin. Ei se holiton tosin sillälailla naamaa turvota, paitsi ehkä sitten jos sitäkin isoja määriä kiskoo? Turpoaahan naama jo pelkästä runsaasta herkkujen syönnistäkin.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 322
Mun mielestä hyvä, että tällaisia havaintoja ja ”raportteja” tuodaan julki. Tekstistä on hyvin pääteltävissä, ettei ole mitään syytä epäillä, etteikö näky olisi ollut juuri tämä.

Itse tosin alkoholia nykyään käyttämättömänä käyn usein baareissa alkoholittomalla oluttuopposella, joten voihan se olla Konnalla sitäkin. Ei se holiton tosin sillälailla naamaa turvota, paitsi ehkä sitten jos sitäkin isoja määriä kiskoo? Turpoaahan naama jo pelkästä runsaasta herkkujen syönnistäkin.
Mun mielestä taas ei ole mitään hyvää että ihmisten yksityisasioita levitellään täällä.

Varsinkin kun tässä tapauksessa ei ole mitään varmuutta asiasta.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 726
Konna tuskin on loppuelämäänsä kaljaa juomatta. Raskasta se toipuminen hänellekin on.
 
Ylös