Petri Kontiola

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
608
Mua ei vituta se, että meni Tapparaan. Katumusleirillään tuli siihen tulokseen, ettei halua päättää uraansa noin säälittävästi. Ilves ei huolinut (mikä on hyvä asia) joten siksi Tapparaan.

Jonkun verran vituttaa se, ettei ole miehellä tarpeeksi munaa pyytää rehellisesti anteeksi faneilta. En odota Hesarin etusivulle, mutta noi ”vähän pahoitellut” on vaan laimeeta vihjailua, eli munatonta.

Se, että naureskelee Valavuoren lähetyksessä kertonee kuinka pihalla Petri tuolloin oli. Varmasti jälkikäteen hävettää narsistiakin.

Todella todella paljon vituttaa viime kevät. Vaikka kuinka paljon minulle toitotettaisiin, että alkoholismi on sairaus niin silti en pysty Kontiolaa arvostamaan yhtään vaikka kuinka yritän.

Ihan sama vaikka juhlis Tapparassa mestaruutta. Hautaan saakka on Petrillä mielessä viime kevään perseily.
 

Suht hiljainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
555
Ainakin mitä lukenut, niin liekö tuo sitä, että tainnut pyydellä johdolta, valmennukselta, pelikavereilta jne anteeksi, mutta onko tuo missään maininnut että pyytäisi faneilta anteeksi?
Sinulle ja kaikille muille viestiäni siteeranneille. Kyllä sen pitää riittää maitoviiksiselle fanille (kristus mikä sana, "fani"?) jos tyyppi kaikissa mahdollisissa valtakunnallisissa medioissa kertoo, että tuli vedettyä edustamaansa seuraa kohti vihkoon. Sen pitää riittää. Vai pitääkö jokaisen ovikelloa soitella erikseen, että "saisinko anteeksi?"

Pitääkö hypätä laskuvarjohyppy kuusitoista kertaa kera lakanan, jossa lukee "anteeksi "yhteisö".

Ottakaa nyt jotain perspektiiviä henkilöön ja vouhottamiseenne.

Ja kun oikein jaksaa scrollailla ketjua alkuun, lupasin henkilökohtaisesti kantaa äijän ulos, jos koppiimme änkeää. En halunnut, en ole "fani". Tulkoon nyt sitten, kun niin vilpittömältä vaikuttaa. Yksikään tuolla jäällä kynäilijöistä ei ole sinulle mitään velkaa. Eikä minulle.

Yhteisö my pretty ass.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 708
Sinulle ja kaikille muille viestiäni siteeranneille. Kyllä sen pitää riittää maitoviiksiselle fanille (kristus mikä sana, "fani"?) jos tyyppi kaikissa mahdollisissa valtakunnallisissa medioissa kertoo, että tuli vedettyä edustamaansa seuraa kohti vihkoon. Sen pitää riittää. Vai pitääkö jokaisen ovikelloa soitella erikseen, että "saisinko anteeksi?"

Pitääkö hypätä laskuvarjohyppy kuusitoista kertaa kera lakanan, jossa lukee "anteeksi "yhteisö".

Ottakaa nyt jotain perspektiiviä henkilöön ja vouhottamiseenne.

Ja kun oikein jaksaa scrollailla ketjua alkuun, lupasin henkilökohtaisesti kantaa äijän ulos, jos koppiimme änkeää. En halunnut, en ole "fani". Tulkoon nyt sitten, kun niin vilpittömältä vaikuttaa. Yksikään tuolla jäällä kynäilijöistä ei ole sinulle mitään velkaa. Eikä minulle.

Yhteisö my pretty ass.
Yritätkö vaan provosoida?
Ei tehoa minuun, aivan kuten aiemmassa vistissäni kirjoitin, itse en ole moista anteeksipyyntöä vailla ja mulle on ihan sama missä pelaa, mutta se jos sanoo, että "veti vihkoon", ei sisällä minkään sorttista anteeksipyyntöä ketään kohtaan.
Se että on pyytänyt anteeksi Ilveksen seurajohdolta ym perustuu siihen, mitä täällä on yksi asioista tietävä nimimerkki sanonut. Sitäkään en ole nähnyt julkisuudessa, ainoastaan että on miettinyt sitä.
Ja ei, ei pidä soittaa ovikelloa, mutta ymmärrän hyvin, että monet katsojat ovat sitä mieltä, että pitäisi pyytää anteeksi, kuten sanottu he lystin maksavat.
Itse asiassa on vielä niin, että kun huomioi Kontiolan aiemmat puheet, niin ihmettelen suuresti, ettei ole sitä (anteeksipyyntöä) julkisesti tehnyt, lisäksi se vielä kaiketi usein kuuluu tuohon kuntoutumisprosessiin, että näin tehdään, siis pyydetään anteeksi kaikilta jota on loukannut.
Mitä tulee viestiisi, ovikellon soitteluun ja laskuvarjohyppyihin, niin usein päivän valjettua, ja toivottavasti hyvien yöunien jälkeen, kun muistaa hengitellä hetken rauhallisesti, niin asiat, nämä kirjoitukset mukaan lukien näyttää paljon tasaisemmalta.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 605
Yhteisö my pretty ass.
Omasta mielestä Ilves on tätä, nimenomaan on tätä. Kontiola tosin ei ole velkaa siitä kellekkään. Teki parhaansa minkä pystyi tilanteet huomioon ottaen. Kiitos hänelle ajasta Ilveksessä.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 171

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 524

”Kontiola luuli olevansa hyvässä kunnossa, kunnes hän aloitti jääharjoittelun Tapparassa.”

Golf-kentiltä Liigaharjoituksiin niin ihmekös tuo, että vähän kipuilee. :)
Noilla kokemusvuosilla sen ei pitäisi olla kyllä yllätys, ettei se riitä että pipolätkässä pysyy vauhdissa. Pian nähdään mikä on Konnan 99%.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 834
Sinulle ja kaikille muille viestiäni siteeranneille. Kyllä sen pitää riittää maitoviiksiselle fanille (kristus mikä sana, "fani"?) jos tyyppi kaikissa mahdollisissa valtakunnallisissa medioissa kertoo, että tuli vedettyä edustamaansa seuraa kohti vihkoon. Sen pitää riittää. Vai pitääkö jokaisen ovikelloa soitella erikseen, että "saisinko anteeksi?"

Pitääkö hypätä laskuvarjohyppy kuusitoista kertaa kera lakanan, jossa lukee "anteeksi "yhteisö".

Ottakaa nyt jotain perspektiiviä henkilöön ja vouhottamiseenne.

Ja kun oikein jaksaa scrollailla ketjua alkuun, lupasin henkilökohtaisesti kantaa äijän ulos, jos koppiimme änkeää. En halunnut, en ole "fani". Tulkoon nyt sitten, kun niin vilpittömältä vaikuttaa. Yksikään tuolla jäällä kynäilijöistä ei ole sinulle mitään velkaa. Eikä minulle.

Yhteisö my pretty ass.
Menes nyt sinne porkkanamaalle sen Petrisi kanssa. Ei teitä täällä kukaan kaipaa.
 

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 288

”Kontiola luuli olevansa hyvässä kunnossa, kunnes hän aloitti jääharjoittelun Tapparassa.”

Golf-kentiltä Liigaharjoituksiin niin ihmekös tuo, että vähän kipuilee. :)
Ai että mä nautin, kun Petri puuskuttaa jo toisen erän kohdalla naama punaisena :)
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
484
Menes nyt sinne porkkanamaalle sen Petrisi kanssa. Ei teitä täällä kukaan kaipaa.
No nämä pari muuta tänne kirjoittelevaa naapuria ovat ihan asiallisia ja kiva että täällä ovat.
Suht hiljainen taas on tyypillinen tapparalainen, ylimielinen, nälvii ja vittuilee.
Totuus naapureista meinaakin välillä unohtua, onneksi Suht hiljainen muistuttelee.
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 690
Ei kyllä kauheasti pelota herran otteet,ennemminkin floppivaara on todella iso ja myös tapparalle kun koukun nielaisi.

Ei Kontiolan arvoa mitata yhden pelin perusteella, tuskin kukaan odottaa heti mitään 60 minuutin lentokeliä.

Kuukauden päästä voidaan päästä asian ytimeen, puoleen tai toiseen.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 721
Toivottavasti Konnan läpisyötöt eivät tule samanlaisena yllätyksenä kuin taannoin Ässien alkurynnistys Isomäessä.
 
Ylös