Petri Kontiola

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 768
Varsinainen anteeksipyyntö vetää arkkivihollisen verkkarit jalkaan ja yrittää parhaansa mukaan estää Ilvestä tavoittamasta unelmaansa.

Ilves sanoi "Ei kiitos", niin eikö tuo nyt ole vapaa tekemään kuinka haluaa. Jos Tappara tämän halusi ja siinä intressit kohtaa, niin ei kai Ilves siihen väliin voi tulla. Konna halusi vielä kerran koittaa huippu-urheilijan elämää eikä siinä voi liikaa tunteilla.

Kontiola on Ilveksen kohdalla menneisyyttä samalla tavalla kuin Baptiste ja Vittasmäkikin. Turha antaa liikaa huomiota, se vaan sytyttää kokeneita pelaajia.
 
Viestejä
1 931
Toivottavasti meidän jätkät ajelee Konnaa aina kun on mahdollisuus. Ihmetyttää tämä hype kaverin ympärillä.
Ainahan sitä toivoa sopii, mutta hiljaista taitaa olla taklausten suhteen.
Varsinainen anteeksipyyntö vetää arkkivihollisen verkkarit jalkaan ja yrittää parhaansa mukaan estää Ilvestä tavoittamasta unelmaansa.
Äläs nyt pilaa hienoa nyyhkytarinaa. Onhan tämä paluu periviholliseen ihan mahtava juttu, kun lopettamisestakin on jo ehtinyt kulua ainakin 5 kuukautta.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 415
Eikö tuo ole jo sadassa haastattelussa pahoitellut Ilveksen suuntaan epäurheilullisuuttaan. Millaista anteeksipyyntöä kaipaat? Pääkirjoituksen muodossa Hesarissa?

Riittää, että sanoisi: "Pyydän anteeksi perseilyäni koko Ilves-yhteisöltä".

Valavuoren studioissa asialla naureskelun sijaan voi laittaa tämän vaikkapa Instagramiin, mihin muutenkin aktiivisesti postailee päivityksiä.
 
Viimeksi muokattu:

Kaitsu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
346
Ymmärtääkseni Konnan piti olla ilveksen tämän kauden valmennustiimissä, mutta Ripa & tillu sanoi " Ei kiitos " toilailuiden jälkeen, Pennanen olisi ottanut.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 380
Ymmärtääkseni Konnan piti olla ilveksen tämän kauden valmennustiimissä, mutta Ripa & tillu sanoi " Ei kiitos " toilailuiden jälkeen, Pennanen olisi ottanut.
Pendo olisi ottanut kentällekin.

Ilves ei halunnut antaa uutta mahdollisuutta.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 708
Eikö tuo ole jo sadassa haastattelussa pahoitellut Ilveksen suuntaan epäurheilullisuuttaan. Millaista anteeksipyyntöä kaipaat? Pääkirjoituksen muodossa Hesarissa?
Ainakin mitä lukenut, niin liekö tuo sitä, että tainnut pyydellä johdolta, valmennukselta, pelikavereilta jne anteeksi, mutta onko tuo missään maininnut että pyytäisi faneilta anteeksi?
Itse en semmosta kaipaa, mutta ymmärrän kyllä tuon paremmin kuin hyvin, katsojat kuitenkin tämän lystin maksaa.
Pahoittelut jos olen väärässä, mutta silmiini ei ole moista sattunut.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 380
Ainakin mitä lukenut, niin liekö tuo sitä, että tainnut pyydellä johdolta, valmennukselta, pelikavereilta jne anteeksi, mutta onko tuo missään maininnut että pyytäisi faneilta anteeksi?
Itse en semmosta kaipaa, mutta ymmärrän kyllä tuon paremmin kuin hyvin, katsojat kuitenkin tämän lystin maksaa.
Pahoittelut jos olen väärässä, mutta silmiini ei ole moista sattunut.
Ei ole tainnut faneilta pyytää.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 960
Masin, Parikka, Latvala, Jurmo nyt ainakin ensi alkuun. Kaikkea paskaa täällä ihmiset suustansa päästää.

No kyllä kai nyt sen verran voidaan rehellisiä olla, että voidaan todeta, että hirveän vähän meillä taklaajia on. Alkukaudesta naurettavan vähän. Ei kyllä tule yhtään mieleen. Tarkoitetaan vissiin nyt eriasiaa taklauksilla. Gregoiresta odotettiin viime kauden Tuulolan tavoin sellaista, mutta nämä kaverit eivät kerkiä niihin hommiin. Kyllä Kontiola vastasi viime kaudella Ilveksen ylivoimaisesti upeimmasta taklauksesta.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 034
”Viime kauden loppu oli aika isossa osassa, kun tein tämän päätöksen. Pyöri usein mielessä, että olen anteeksipyynnön velkaa Ilveksen suuntaan.”

Olen anteeksipyynnön velkaa Ilvekselle, joten menen Tapparaan.

Ei kai siinä sitten.

 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 324
”Viime kauden loppu oli aika isossa osassa, kun tein tämän päätöksen. Pyöri usein mielessä, että olen anteeksipyynnön velkaa Ilveksen suuntaan.”

Olen anteeksipyynnön velkaa Ilvekselle, joten menen Tapparaan.

Ei kai siinä sitten.

Ihan yksi lysti pelaako mouhoissa vai onko pelaamatta. Vain sillä on väliä ettei ole pyytänyt seurayhteisöltä anteeksi vaikka on jopa pohtinutkin sitä, mutta näemmä tullut siihen tulokseen että ihan sama ja kohta kitara laulaa äijjät.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 380
”Viime kauden loppu oli aika isossa osassa, kun tein tämän päätöksen. Pyöri usein mielessä, että olen anteeksipyynnön velkaa Ilveksen suuntaan.”

Olen anteeksipyynnön velkaa Ilvekselle, joten menen Tapparaan.

Ei kai siinä sitten.

Minkäs teet jos viimeiseen asti yritti tänne mutta ovet lyötiin kiinni?
 

Nevöförget95

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
678
Riittää, että sanoisi: "Pyydän anteeksi perseilyäni koko Ilves-yhteisöltä".

Valavuoren studioissa asialla naureskelun sijaan voi laittaa tämän vaikkapa Instagramiin, mihin muutenkin aktiivisesti postailee päivityksiä.
Tuskin Konna nyt yksin perseili viime vuonna, mutta sitä tikulla
silmään, joka vanhoja muistelee.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 834
No kyllä kai nyt sen verran voidaan rehellisiä olla, että voidaan todeta, että hirveän vähän meillä taklaajia on. Alkukaudesta naurettavan vähän. Ei kyllä tule yhtään mieleen. Tarkoitetaan vissiin nyt eriasiaa taklauksilla. Gregoiresta odotettiin viime kauden Tuulolan tavoin sellaista, mutta nämä kaverit eivät kerkiä niihin hommiin. Kyllä Kontiola vastasi viime kaudella Ilveksen ylivoimaisesti upeimmasta taklauksesta.
Ei kyllä voida koska niitä on. Esim. Masinilta olen kyllä nähnyt tälläkin kaudella paljon taklauksia vai haetteko te kriitikot nyt jotain highlight taklauksia jonka Konna veti KERRAN?
 
Ylös