Perttu Lindgren

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 318

Mikke

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
323
Tuntematon huoltaja- kirjassa syyksi Lukkoon menoon kuitattiin, että Lukko maksoi 100 000 euroa enemmän.

Olisi ehkä toivonut syvempää avaamista tälle, koska oli iso kohu aikanaan.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 160
Tästä kolmen vuoden sopimuksella Ilvekseen ykkössentteri niin ei tarvitsisi sitä tonttia huolehtia vähään aikaan. Ilveksessä ei ole ketään samoja heppuja enää hommissa kuin Pertun viimeksi täällä ollessa, joten mahdolliset kaunat ovat häipyneet muualle. Tai on tietysti Lasse ja J-P, mutta tuskin Pertulla heitä vastaan mitään on.


Tillu, make it happen.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 675
Perhe Lindgren on puhellut, että todennäköisesti jäävät Sveitsiin asumaan joten eiköhän tuleva pelipaikka myös sieltä löydy.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 841
Tuntematon huoltaja- kirjassa syyksi Lukkoon menoon kuitattiin, että Lukko maksoi 100 000 euroa enemmän.

Olisi ehkä toivonut syvempää avaamista tälle, koska oli iso kohu aikanaan.

Kuulostaa tuokin liioittelulta. 100 000 euroa eroa tarjouksissa, joopa joo.

Ilves-legenda Perttu Lindgren on nykyään enemmän sveitsiläinen kuin suomalainen kiekkoilija. On nimittäin komea tuo ura käkikellomaassa. Varmasti löytyy sieltä myös ottaja uran viimeisille kausille.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Varmaan menisi johonkin muualle jälleen, jos Suomeen palaisi.

Enemmän joku muu Liigajengi varmasti maksaisi, kun Ilves.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Perttu Lindgrenin vaimo avautui aikoinaan siitä kohtelusta, jota pari sai Ilves-fanien osalta: "Sen syksyn ryöpytys oli kova koulu. On käsittämätöntä, miten paljon ihmisillä keittää yli jääkiekkoon liittyvissä asioissa. Se on aivan uskomatonta ja kohtuutonta! Tuiki tuntemattomat ihmiset lähettivät meille viestejä, joissa toivottiin lapsemme, minun ja Pertun kuolemaa, pysyvää loukkaantumista, vammautumista tai halvaantumista. Tätä puolta fanikulttuurista en ymmärrä, mutta minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin sulkea siltä silmäni ja korvani."

Mitä luulette, mahtavatko olla palaamassa Tampereelle?
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Perttu Lindgrenin vaimo avautui aikoinaan siitä kohtelusta, jota pari sai Ilves-fanien osalta: "Sen syksyn ryöpytys oli kova koulu. On käsittämätöntä, miten paljon ihmisillä keittää yli jääkiekkoon liittyvissä asioissa. Se on aivan uskomatonta ja kohtuutonta! Tuiki tuntemattomat ihmiset lähettivät meille viestejä, joissa toivottiin lapsemme, minun ja Pertun kuolemaa, pysyvää loukkaantumista, vammautumista tai halvaantumista. Tätä puolta fanikulttuurista en ymmärrä, mutta minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin sulkea siltä silmäni ja korvani."

Mitä luulette, mahtavatko olla palaamassa Tampereelle?

Virran P. kertoili samanmoista Porin kaudelta, lapsia kiusattiin koulussa ja perheenjäsenet eivät hallille voineet tulla...
Jipii
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 841
Perttu on tottunut niin isoon tilipussiin, ettei kellään ole Suomessa varaa maksaa lähellekään nykyistä sopparia. Ei näin korona-aikana. Perttu on Sveitsissä vetänyt sellaisen uran, että sieltä löytyy kyllä joku toinen joukkue johon siirtyä. Jos ei jostain syystä löydä seuraa Sveitsissä, niin SHL lienee osoitteena.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Perttu Lindgrenin vaimo avautui aikoinaan siitä kohtelusta, jota pari sai Ilves-fanien osalta: "Sen syksyn ryöpytys oli kova koulu. On käsittämätöntä, miten paljon ihmisillä keittää yli jääkiekkoon liittyvissä asioissa. Se on aivan uskomatonta ja kohtuutonta! Tuiki tuntemattomat ihmiset lähettivät meille viestejä, joissa toivottiin lapsemme, minun ja Pertun kuolemaa, pysyvää loukkaantumista, vammautumista tai halvaantumista. Tätä puolta fanikulttuurista en ymmärrä, mutta minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin sulkea siltä silmäni ja korvani."

Mitä luulette, mahtavatko olla palaamassa Tampereelle?

Aika karua tekstiä. Huhhuh.

Joo, ei varmasti ole edes harkinnassa paluu tänne.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Kaikkien joukkueiden kannattajista löytyy samanlaisia tapauksia, joten eihän sitten voisi pelata missään joukkueessa.

Kaikkien joukkueiden kannattajissa on myös ihan rikollisia, jopa murhaajia ja raiskaajia.

Jotenkin rouva Lindgrenin tekstistä kyllä huokuu, ettei kyllä Tampereelle ole mies tulossa pelaamaan koskaan.

Voin toki olla väärässäkin.

Eiköhän piakkoin uusi seura löydy Sveitsistä.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 160
Niinhän se varmaan on. Olisi vaan niin upea tarina, että huippusuositusta ihmepojasta vihollisen sotisopaan vaihtamalla halveksituksi hylkiöksi muuttunut soturi palaisi vuosien jälkeen kotiin vanhempana ja viisaampana ja nousisi takaisin juhlituksi kansan sankariksi uudessa palatsissa johtaen joukkoja kuninkaan, eli Eemeli Ensimmäisen rinnalla kohti suurta unelmaa.
 
Viimeksi muokattu:

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 816
Niinhän se varmaan on. Olisi vaan niin upea tarina, että huippusuositusta ihmepojasta vihollisen sotisopaan vaihtamalla halveksituksi hylkiöksi muuttunut soturi palaisi vuosien jälkeen kotiin ja nousisi takaisin juhlituksi sankariksi uudessa palatsissa johtaen joukkoja kuninkaan, eli Eemeli Ensimmäisen rinnalla kohti suurta unelmaa.

Minä en ole kyllä huomannut Lindgrenin olleen halveksittu hylkiö muiden kuin faneista sen lapsenmielisimmän osaston keskuudessa. Eli sen porukan, joka ottaa kaiken jääkiekkoon ja etenkin Ilvekseen liittyvän niin vakavasti, ettei mm. suostu sokeudeltaan näkemään pelaajien tekevän omaa uraansa koskevat ratkaisut ajatellen ensisijaisesti itseään ja perhettään. Tämä osasto ei halua ymmärtää, etteivät pelaajat ole mitään velkaa Ilvekselle tai sen kannattajille.

Normaalissa työelämässä oman uran kautta eläminen on ihan okei, mutta jostain syystä tämä ei kaikkien mielestä koske jääkiekkoilijoita.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 160
No eihän tässä joukkueen seuraamisessa mitään järkeä olisi, jos se ei mitään tunteita herättäisi ja negatiivisia tunteita luonnollisesti herättää suositun sankarin siirtyminen kilpailijan riveihin. Eikös koko homma ole melko lapsenmielistä? Mitä etua se sinulle tai minulle tai naapurin Jaskalle tuottaa voittaako Ilves vai Tappara tai Suomi tai Ruotsi? Eihän me siellä itse olla edes kentällä?


Ei pelaajat ole mitään velkaa Ilveksen kannattajille, mutta Ilveksen kannattajilla on silti täysi oikeus pahoittaa mielensä seurasiirroista, eikä vain ajatella, että "jaahas, no eipä se minulle mitään eroa tuo lukeeko "Lindgren" Aamulehdestä tuloksen katsoessani jatkossa Lukon, eikä Ilveksen maalintekijöiden joukossa, siirto on varmasti oikea ratkaisu hänen itsensä mielestä, joten turha minun asiaa sen kummemmin miettiä."
 
Viimeksi muokattu:
Ylös