PE 8.3.2024 | Ilves - Tappara

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 461
Peliä 2,7 sekuntia jäljellä ja aloitus keskipisteestä niin ainoa mahdollisuus tehdä maali on, että joku vastustaja on niin tyhmä, että ottaa jäähyn heti sekunnissa pelin käynnistyttyä ja hommaakin aloituksen puolustusalueelleen. (jos ottaa jäähyn pelikatkolla, niin aloitus on silti keskipisteeltä, koska siitä aloitetaan maalin jälkeen.) Tappara ei olisi sieltä keskialueelta kerennyt tekemään maalia vaikka koko Ilveksen viisikko olisi vain seisonut.

Tosin ei tuo sikäli tainnut ihan oikein mennä, että siirretty rangaistushan tuon kellon olisi pitänyt loppuun kuluttaa, kun ei Ilves kiekkoa haltuunsa saanut.
Kyl se alkaa olla muutenkin jo myöhäistä mutta pakko myöntää että on boollseja laittaa kulkuset tyrkylle tuossa tilanteessa.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Olisi kyllä hienoa, jos voitaisiin joskus pelata tällainen kiekkomatsi sillä tavalla, että ottelun jälkeen ei tarvitsisi pohtia tuomarointia vaan itse ottelua. Se on ilmeisesti jääkiekossa mahdotonta.

Jääkiekko-otteluiden seuranta- ja muut ketjut kaikilla foorumeilla näyttävät tätä nykyä olla erilaisten rikkeiden tai jäähyjen väittelyketjuja. Itse pelistä keskustellaan hyvin vähän.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 968
Hieno ilta ja mitä parhainta jälkikasvun kanssa eka paikallinen…takuu että yksi Ilvekseen hurahtanut lisää…
No oli sitten halpa keikka eilinen paikallinen…Ekaks mustasta pörssistä kalliit liput…sitten tänään jo ostettiinkin poffi kortit ja tilattiin yks fani paita ja tietysti kallein… Nyt muuta toivetta kuin päätyyn asti et saa istua autossa sen 3000km ja muutaman euro maksaa parkkiruudustakin…
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 515
Jääkiekko-otteluiden seuranta- ja muut ketjut kaikilla foorumeilla näyttävät tätä nykyä olla erilaisten rikkeiden tai jäähyjen väittelyketjuja. Itse pelistä keskustellaan hyvin vähän.
Tää kyllä valitettavasti totta. Myönnän syyllistyneeni tähän itsekkin vähän liikaa :D
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 340
Congratulations to tappara for having created such a close game. On my side I am grateful to notice we are now a team and it’s pretty important approaching the most important period of the season. Yesterday at the goal game winning goal I think I was entering in the television ehehehhe
Your neighbors must love you ;) "What's that crazy bastard screaming about in there?" :D
 

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
457
Somppi pyrkii tehostamaan rikettä pienellä teatterillaan ja onnistuukin siinä, koska muutoin tuomarit eivät välttämättä olisi tätä havainneet.
”Pienellä”. Tänään kun kattoi ton hidastuksen tilanteesta, niin tuon kuolevan joutsenen olis nähnyt jopa kaihinen Rantala.

Keihästystuomio olis ollut ok, mutta tolla käsien pyörimisellä olis turvannut tuulisähkön lopputalveks.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 461
Olen katsonut monta kertaa lopun tilanteen enkä saa selvyyttä oliko Gregoiren teko tahallinen.

Ymmärrän, että pelaaja on vastuussa mailastaan ja jäähy oli oikein, mutta olisi mielenkiintoista tietää tekikö tahallaan vai vahingossa.

Täällä on varmasti ainakin muutama oikea pelimies joka voisi kokemuksellaan vastata tähän. Luulen, että jos on pelannut niin näkee sen heti tilanteesta.
Kyllä väittäisin että oli tahallinen maksimissaan 2 min jäähyn arvoinen ilkikurinen temppu. Somppi tuota suorastaan kerjäsi ja oli valmiina laittamaan kulkuset alttarille yhden myöhäisen B-pistealoituksen vuoksi. Olisi varmasti pitänyt olla nostamatta mailaa mutta helppo uskoa että kiusaus on suuri: niin vähän aikaa, niin oiva mahdollisuus näyttää kukkoilijalle miten pian laulaa yläfalsetista urkuparvella. Somppihan tuossa esti lähinnä Gregoirea. Ihmettelen ettei hän saanut kakkosta touhuistaan.
 

Emmett_Brown

Luottopelaaja
Viestejä
1 673
Kotikatsomosta pääsi kyllä yksistäänkin jonkinmoinen spontaani huuto :D Refleksit näköjään toimii. Hienolta näytti/kuulosti myös telkkarin välityksellä. Tämmönen apinalauma kun pääsis keväällä juhlimaan... Melkein toivoo jonkun muun voittoa, että säilyy kaupungin infrastruktuuri ehjänä, mutta vain melkein. Tostahan pitäis evakuoida kaikki 10km säteellä keskustorista asuvat ens hätään.
 

King98

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
231
Mouhofoorumilla huudellaan että areenalla olisi ollut hässäkkää ja tietenkin heidän vahvan huhun mukaan osaston suunnalta kuulemma lähtenyt
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 298
Mouhofoorumilla huudellaan että areenalla olisi ollut hässäkkää ja tietenkin heidän vahvan huhun mukaan osaston suunnalta kuulemma lähtenyt
Istuin A9ssä ja näin ihan itse kun muutama nuori mustassa Sinioranssit hupparissa oli juoksemassa penkkirivien väliä kohti ja järkkärit pysäytti ne ja palautti sinne toiseen suuntaan. Tästä kirjotin pelin jälkeen ja mun viestiä lainattiin porkkanafoorumille, johon joku vastas jotain osastossa. Oli toinen erätauko ja ei kyllä näkyny missään siinä mitään provokaatiota Ipaleiristä, mutta en tiedä oliko sitten jossain muualla tapahtunut. Noin viisi nuorta miesoletettua siinä oli vauhdikkaasti lähdössä jotain suunnitelmaa toteuttelemaan.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 298
Siellä nyt meni tunteisiin, kun sanoin, että chanttas ehkä kahdesti. En ihan oikeesti erottanut kovin montaa chänttiä, joko hukku muuhun meteliin tai panostus oli siihen taputukseen ja tavutukseen.

Kaikella rakkaudella naapuria kohtaan, ja toivottavasti siellä ei nyt mene mun kommentit kovin syvälle tunteisiin, mutta kyllä KooKoon, Sportin, Kalpan ja HIFKin vieraat on pitäny paljon paremmin metakkaa.
 
Ylös