PE 8.3.2024 | Ilves - Tappara

vm84

Rivipelaaja
Viestejä
51
Istuin A9ssä ja näin ihan itse kun muutama nuori mustassa Sinioranssit hupparissa oli juoksemassa penkkirivien väliä kohti ja järkkärit pysäytti ne ja palautti sinne toiseen suuntaan. Tästä kirjotin pelin jälkeen ja mun viestiä lainattiin porkkanafoorumille, johon joku vastas jotain osastossa. Oli toinen erätauko ja ei kyllä näkyny missään siinä mitään provokaatiota Ipaleiristä, mutta en tiedä oliko sitten jossain muualla tapahtunut. Noin viisi nuorta miesoletettua siinä oli vauhdikkaasti lähdössä jotain suunnitelmaa toteuttelemaan.
ite kans yläkatsomosta C7 ihmettelin että mitäköhän tapahtuu, sen verran vauhdilla sielä juostiin ja näytti että joku tilanne olisi päällä/alkamassa. Järkkäreitä juoksi perässä ja sitten se tilanne rauhoittuikin.

Edit. Mun mielestä näytti siltä että noin 5-10 vierasseisomakatsomon henkilöä koitti juosta käytävältä katsomon kautta toiselle sisäänkäynnille mutta järkkärit blokkasivat kulun. Liekö siis käytävällä/ravintolan kohdalla A10 sisäänkäynnillä ollut jotain. Ihan omaa spekulaatiota.
 
Viimeksi muokattu:

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 297
ite kans yläkatsomosta C7 ihmettelin että mitäköhän tapahtuu, sen verran vauhdilla sielä juostiin ja näytti että joku tilanne olisi päällä/alkamassa. Järkkäreitä juoksi perässä ja sitten se tilanne rauhoittuikin.

Edit. Mun mielestä näytti siltä että noin 5-10 vierasseisomakatsomon henkilöä koitti juosta käytävältä katsomon kautta toiselle sisäänkäynnille mutta järkkärit blokkasivat kulun. Liekö siis käytävällä/ravintolan kohdalla A10 sisäänkäynnillä ollut jotain. Ihan omaa spekulaatiota.
Joo samaa tilannetta todistimme.
 
Ylös