PE 28.11.2025 | Tappara - Ilves

Eli TTM Mottard Kuukasjärvi out
Mänty Svej Soini. In ?
Näillä tiedoilla siis rakentelisin itse jotain tällaista:

Török - Jasek - Lööke
Henman - Mäntykivi - Björkqvist
Engberg - Borg - Palola
Ratinen - Nättinen - Svejkovsky

Periaatteessa tuossa voi heittää toki Kappen ja Svejn myös päittäin, mutta itse olen tykännyt aiemmin Ratisen ja Svejn yhteispelistä ja Kappe voidaan laittaa rymistelemään tuohon Henmanin ja Mäntykiven ketjuun. Sinänsä tuossa oikealla laidalla pelaajia voi melkein heitellä miten vain tykkää, mutta Borgin ketjun pitäisi joka tapauksessa kasassa.

Voishan olla sauma, että Kappee leputetaan vielä ja TTM olisi hänen paikallaan?
Mutta koko nämä spekuloinnit perustuivat tietoihin, joiden mukaan Ilvekseltä puuttuu vain Klingberg, Nyberg ja Utunen ja junnuista ovat mukana vain Niskanen ja Soini.

Török - Jasek - Lööke
Engberg - Borg - Palola

Periaatteessa tuossa voi heittää toki Kappen ja Svejn myös päittäin, mutta itse olen tykännyt aiemmin Ratisen ja Svejn yhteispelistä ja Kappe voidaan laittaa rymistelemään tuohon Henmanin ja Mäntykiven ketjuun. Sinänsä tuossa oikealla laidalla pelaajia voi melkein heitellä miten vain tykkää, mutta Borgin ketjun pitäisi joka tapauksessa kasassa.
Ehkä ite laittaisin jotenkin näin:

Török-Jasek-Lööke
Henman-Mäntykivi-Svejkovsky
Ratinen-Borg-Engberg
Björkqvist-Nättinen-Palola

-> Ratisenkin voisi heittää tuohon tuttuun paikkaan Mäntykiven viereen, mutta ei Henmania oikein voi pudottaa Top kutosesta, koska on meidän tämän hetken kuumin hyökkääjä. Ja houkuttelee tuo Ratisen ja Engbergin luisteluduo kolmosessa. Tuossa olisi todellinen duunariketju, joka riistäisi kiekkoja, voittaisi laitakamppailuja ja pystyisi painamaan paineen Tapun alueelle. Nelosessa kokenut kolmikko, jonka tehtävänä hiljentää Tapparan kärki.

Voishan olla sauma, että Kappee leputetaan vielä ja TTM olisi hänen paikallaan?
Mutta koko nämä spekuloinnit perustuivat tietoihin, joiden mukaan Ilvekseltä puuttuu vain Klingberg, Nyberg ja Utunen ja junnuista ovat mukana vain Niskanen ja Soini.

Nimimerkki axen tiedot tarkoittavat siis nimenomaan ottelun kokoonpanoa, ts. niihin sisältyy se, että Kappe pelaa, TTM ei.

Se, että ovatko tiedot oikeita onkin toinen kysymys, mutta ainakin aiemmin ovat olleet. Hän näkee kokoonpanot jostain jo pelipäivän aamulla.

(Muutokset toki mahdollisia, kun voihan joku aina pudota kesken kaiken, jos vaikka sairastuu tjms).

Jaahas, paikallinen taas. Odotuksia on, että sekä Mänty, että Svej peleillä.

Tulee tänään erityistiukka peli, jonka tietysti Ilves voittaa!

Török - Jasek - Lööke
Engberg - Borg - Palola

Ratia ja Svejtä ei voi laittaa samaan kenttään. Molemmat pitää kiekkoa liikaa itsellään ja syötöt viipyy. Kappe ja Svej päittäin luulen ma.

Jännä nähdä, että onko Daniel Bitchleyn uhot pelkkää suunsoittoa. Jossain oli, että tänään on "payback time". :D

Voittamisesta siis käsittääkseni kyse, ei nenähipoista.

Jännä nähdä, että onko Daniel Bitchleyn uhot pelkkää suunsoittoa. Jossain oli, että tänään on "payback time". :D
Jaa meinasko ne päästää teurastaja Nykäsen irti? Sikäli en olisi yllättynyt jos Tappara tulisi yliaggressiivisella otteella heti alusta asti peliin, fyysinen peli laittoi viimeksikin Ilveksen ahtaalle.

Nimimerkki axen tiedot tarkoittavat siis nimenomaan ottelun kokoonpanoa, ts. niihin sisältyy se, että Kappe pelaa, TTM ei.

Se, että ovatko tiedot oikeita onkin toinen kysymys, mutta ainakin aiemmin ovat olleet. Hän näkee kokoonpanot jostain jo pelipäivän aamulla.

(Muutokset toki mahdollisia, kun voihan joku aina pudota kesken kaiken, jos vaikka sairastuu tjms).
Aa joo en tätä viestiä nähnyt, noh se selviääpi nyt kuka on oikeassa ja kuka väärässä

Ilves tänään

Engberg - Borg - Palola
Török - Jašek - Lööke
Ratinen- Mäntykivi -Henman
Björkqvist - Nättinen - Svejkovsky

Parikka - Johansson
Kučeřík - Pelli
Niskanen - Latvala
Soini

Pavlat
Armalis

Koko maa vain miettii, että jatkuuko tylsä putki, vai voittaako se Tappara vihdoin? Sitten, kun Tappara jossain vaiheessa kerran voittaa, niin kirous on murrettu! Ja mitä kaikkea vielä...

Ilves tänään

Engberg - Borg - Palola
Török - Jašek - Lööke
Ratinen- Mäntykivi -Henman
Björkqvist - Nättinen - Svejkovsky

Parikka - Johansson
Kučeřík - Pelli
Niskanen - Latvala
Soini

Pavlat
Armalis
1000027459.jpg