Toppapöksy666
Luottopelaaja
Minun ilmeeni tänään Nokia Arenan katsomossa kun katselin Tampereen Ilveksen jääkiekko nimistä peliä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin paitsi, että yksikään tämän hetken top4 joukkueista ei tule olemaan top4 kauden lopussa.Tämän illan tilastoilla häviää jääkiekkopelin ehkä 1/20.
Nyt se onnistui, kun tällä hetkellä kaikki mikä voi mennä pieleen myös menee pieleen.
Ei ole kiinni yrityksestä, ei ole kiinni pelitavasta, vaan on edelleen (huonon sattuman lisäksi) kiinni niistä samoista asioista, joista on ollut koko alkukauden.
- Erikoistilanteet (ja etenkin YV)
- Maalivahtipeli
- Kollektiivinen tehottomuus, joka kiteytyy erityisesti muutamaan yksilöön
- Erityisen synkät/huolimattomat hetket/yksittäiset pelitilanteet otteluiden sisällä
On vaikea uskoa, että nuo osa-alueet alkavat yht'äkkiä toimia ilman mitään muutoksia, joten nyt täytyisi tehdä jotain. Toki tässä on nyt se, että TOP4:ään alkaa olla jo sellainen kiire, että loppukausi täytyisi vetää todella kovalla pistekeskiarvolla.
Onneks mun ei tarvitse päättää, mitä tässä vielä yritetään, mutta mielenkiinnolla jään seuraamaan...
Lainatakseni omaa kirjoitustani eri ketjussa että kyllähän tillu on hyvät palaset löytänyt kun tuottaa tilanteita joista vois verkkoo venyttää mutta ei mene. Eikö se sillon ole valmennuksen vika kun ei ala tuottamaan peli asioita.Tänään nähtiin koko alkukausi pienoiskoossa. Peli tuottaa täydet avaimet ottelun voittamiseen, mutta kentällä pelaavat pelaajat eivät pysty sitä toteuttamaan ( Tillu) ja pelin voittavat elementit hävitään täysin pystyyn, kuten erikoistilanteet (Kalto).
Tälläiset pelit ei kyllä palvele ketään, katsojat kaikkoaa kun ei tule tulosta. Pelaajille varmasti myös aivan helvetin raskasta nämä tappiot tälläisillä esityksillä.
En jaksa edes haukkua ja kritisoida ketään yksittäistä kaveria. Fakta on se että kokonaisuudessa on pahasti vuotava reikä, joka tarvitsi paikata. Tämä reikä on kyky voittaa.
Huomiseen, just nyt on aivan hälläväliä fiilis ja syyskuuta eletään.
Ensimmäinen maali: Nyberg-Latvala aivan kujalla alivoimalla maalin edessä.Järkyttävät prosentit sieltä taas tuli.
No ihan yhtä hyvin(ja jopa loogisemmin) joku voisi argumentoida, että nimenomaan valmennus on hoitanut hommansa, kun on saanut joukkueen pelaamaan vastustajaa enemmän maalitilanteita tuottavaa jääkiekkoa ja peli sinänsä toimii. Ei se todellakaan näinkään yksinkertaista ole, enkä mä mihinkään Tillun vika-juttuihin lähde, mutta ei tossa sun tekstissäsi kyllä ole mitään logiikkaa. Ennemminkin tuossa olisi nuo syyosuudet juuri päinvastoin, jos nyt tollaisiin yleistyksiin haluttaisiin lähteä.Lainatakseni omaa kirjoitustani eri ketjussa että kyllähän tillu on hyvät palaset löytänyt kun tuottaa tilanteita joista vois verkkoo venyttää mutta ei mene. Eikö se sillon ole valmennuksen vika kun ei ala tuottamaan peli asioita.
Jooh. Ei tullut voittoa tästäkään. Ei siinä mitään Ässät pelasi hyvän vieraspelin, piti alivoiman sataprosenttisena ja hyödynsi ylivoimansa. Resepti menestykseen. Ilveksellä oli ihan riittävästi paikkoja ratkaista peli kahteen kertaan mutta tällä hetkellä ei osumia tule. Domino oli riittävän hyvä maalissa voittoon. Kaikki on nyt kiinni siitä että viimeistely sekä erikoistilanteet saadaan toimimaan. Toivottavasti mahdollisimman pian.
Se että aina huudellaan Tillu sitä ja Tillu tätä. Ei ne mcdavidit tai kucherovit täällä mitään sais kaksistaan aikaan jos ei valmennus anna siihen palikoita miten muut voivat tukea kyseisten hermannien toimintaa.. (Sarkastisesti sanottuna)No ihan yhtä hyvin(ja jopa loogisemmin) joku voisi argumentoida, että nimenomaan valmennus on hoitanut hommansa, kun on saanut joukkueen pelaamaan vastustajaa enemmän maalitilanteita tuottavaa jääkiekkoa ja peli sinänsä toimii. Ei se todellakaan näinkään yksinkertaista ole, enkä mä mihinkään Tillun vika-juttuihin lähde, mutta ei tossa sun tekstissäsi kyllä ole mitään logiikkaa. Ennemminkin tuossa olisi nuo syyosuudet juuri päinvastoin, jos nyt tollaisiin yleistyksiin haluttaisiin lähteä.
Noh, ainakin riittävän hyvin pelasivat ja nuo ovat voittavan vieraspelaamisen aakkoset sen tiiviin puolustamisen lisäksi. Itse en jaksa nyt Dominoa tästä syyttää kun hyökkääjät ovat noin toivottoman tehottomia. Kaksi tehtyä maalia noilla maalipaikoilla ja hallinnalla on nolo suoritus.Ässät ei mun mielestä pelannut mitenkään hyvää peliä. Oliko se Ässien AV heidän hyvyyttä vai meidän YV:n paskuutta? Taikka Ässien YV heidän hyvyyttä vai meidän AV:n paskuutta? Sanoisin, että meidän erikoistilannepelaaminen on meidän suurin kompastuskivi tehottomuuden lisäksi.
Domino tänään parempi kuin Taponen keskiviikkona, mutta niin vain voittavan maalivahdin joukkue vei tänäänkin pisteet. Tuo maalivahtien torjuntaprosentti on vaan saatava ylös parantamalla puolustusta ja sen lisäksi tulosta vastaamaan xG:tä.
Niin paitsi, että yksikään tämän hetken top4 joukkueista ei tule olemaan top4 kauden lopussa.
Domino oli paska. Taas. Kyllä sen voi ihan ääneen sanoa.Jooh. Ei tullut voittoa tästäkään. Ei siinä mitään Ässät pelasi hyvän vieraspelin, piti alivoiman sataprosenttisena ja hyödynsi ylivoimansa. Resepti menestykseen. Ilveksellä oli ihan riittävästi paikkoja ratkaista peli kahteen kertaan mutta tällä hetkellä ei osumia tule. Domino oli riittävän hyvä maalissa voittoon. Kaikki on nyt kiinni siitä että viimeistely sekä erikoistilanteet saadaan toimimaan. Toivottavasti mahdollisimman pian.
Noh, ainakin riittävän hyvin pelasivat ja nuo ovat voittavan vieraspelaamisen aakkoset sen tiiviin puolustamisen lisäksi. Itse en jaksa nyt Dominoa tästä syyttää kun hyökkääjät ovat noin toivottoman tehottomia. Kaksi tehtyä maalia noilla maalipaikoilla ja hallinnalla on nolo suoritus.
On toi Hölö väsyny. Epävarmuus piilotetaan hymyilyn taakse.Hölön mukaan lähdetään hakemaan Niiralasta seuraavaa onnistumista, milloin se ensimmäinen tapahtui?![]()
Just.
1) Sitä sä et voi tietää
2) Oli tai ei, niin siellä on neljä joukkuetta suurin piirtein vastaavilla pistekeskiarvoilla kuin ennenkin, ja niihin lukemiin meillä on jo ihan oikeasti kiire.
Joku ehkä voi tätä laskea vähän auki. Itse en juuri nyt jaksa, mutta eiköhän Ilveksen tarvitse kerätä huomisesta alkaen loppukausi pisteitä sellaisella tavanomaisella runkosarjavoittajan tahdilla, että oltaisiin TOP4.
Jaksa nyt kun olet foorumin suurin besserwisseri.Just.
1) Sitä sä et voi tietää
2) Oli tai ei, niin siellä on neljä joukkuetta suurin piirtein vastaavilla pistekeskiarvoilla kuin ennenkin, ja niihin lukemiin meillä on jo ihan oikeasti kiire.
Joku ehkä voi tätä laskea vähän auki. Itse en juuri nyt jaksa, mutta eiköhän Ilveksen tarvitse kerätä huomisesta alkaen loppukausi pisteitä sellaisella tavanomaisella runkosarjavoittajan tahdilla, että oltaisiin TOP4.
Jaksa nyt kun olet foorumin suurin besserwisseri.
Ole hyvä!Kiitos. Tuon oon aina ottanut kohteliaisuutena. Piristää pikkuisen tätä muuten paskaa kiekkoiltaa.