PE 13.3.2026 | JYP - Ilves

Lööken taso parani Jasekin vieressä merkittävästi alkukaudesta, joten ymmärrettävä valinta pitää yhdessä.
Sellanen vaikutus Jasekilla on ollut. Ei epäilystäkään etteikö tuo parivaljakko toimittaisi erinomaisesti ja niin on tehnytkin.

Lähinnä vain siltä mietin, että Mänty olisi saattanut tarvita myös Löökeä. Harmi, kun ei ole kahta Löökeä.

Sellanen vaikutus Jasekilla on ollut. Ei epäilystäkään etteikö tuo parivaljakko toimittaisi erinomaisesti ja niin on tehnytkin.

Lähinnä vain siltä mietin, että Mänty olisi saattanut tarvita myös Löökeä. Harmi, kun ei ole kahta Löökeä.

Tein ristinmerkin. Luoja meitä foorumilaisia suojelkoon kahdelta Löökeltä.

Posit:
-Pelipäivä
-Kos
-Jasek&Lööke paluu
-Armalis (jokainen peli Armaliksella jos on pienekin panos)
-Isot pisteet ja panos pelissä
-(itse tykkään Klingbergin esitys trendistä vaikka täällä saanut rapaa)

Negat:
-Hölön sosiaalipeluutus Näde pelaa enää vain säälistä ja tekee joukkueesta huonomman. Jokainen rotaatiossa oleva hyökkääjä on parempi ja saataisiin parempi koostumus.
-3-ketju
-Kos nelosessa
-Henman laidassa
-Latvala,Utu ja Pelli samaan aikaan jäällä, kuka on huonoin tänään?

Kysymykset:
-Yv koostumus?
-Yv suorittaminen.
-Av suorittaminen.
-Ilveksen henki kentällä

Joku olisi repinyt verkkarinsa jos näin olisi sanottu kauden alla mutta surullisen paljon taitaa kertoa Klingbergin nykytasosta että tähän on tultu. Palola toki taas positiivinen yllätys.
Mun mielestä merkkejä ollut aika laillakin, että Klingbergistä voi olla vielä iso ilo kevään mittaan.

Vai oliko enemmän kysymys siitä, että sai maalihanan säädintä vähän isommalle, kun käsivamma parani kunnolla?

Mun mielestä Lööke suoritti laukauksia lukuunottamatta hyvällä tasolla alkukaudestakin.
Siinä oli mielestäni heikompi 5-10 pelin jakso hänellä alla. Muuten toki Lööke suorittaa aina hyvin.

Periaatteessa kevään ensimmäinen pudotuspeli tänään edessä. Voitolla ollaan vielä hyvin kiinni neljän joukossa ja tappiolla ulkona. Pitkästä aikaa jännityksen kihelmöintiä ennen matsia. Alkais jo!

Olisin itse laittanut Kossin ratikan tilalle, mutta en olekkaan Tommi Niemelä.
Meikäläinen laittaisi neloseen Iivarin tai TTM:n suht kädettömän ja hitaanpuoleisen Pistooli-Peten tilalle. Kolme pakkiparia jaPete 13. hyökkääjäksi yv:lle vetelemään niitä tuhoontuomittuja lämmäreitä ilman maskia

Vakavasti ottaen nelosta lukuunottamatta kokoonpanohan näyttää hyvältä. Pientä hienosäätöä vailla paras mitä tästä rosterista on mahdollista kasata.

Toivottavasti Pete pyörittää tänäänkin ylivoimaa ja Jasek vaikka nököttää maalin takana.

En siis yllättyisi ainakaan...

Kokoonpano muuten kyllä näyttää hyvältä.

Kyllä nyt nähdään, millaiset on eväät keväälle! Tappara -mittarista selvittiin. Nyt vielä JyP, Lukko ja SaiPa. Sitten voi pohdiskella, uskaltaisiko pessimistityypin kannattaja hieman ja varovasti nostaa seuramme sijoittumisen odotustasoa.

Takaisin