Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sellanen vaikutus Jasekilla on ollut. Ei epäilystäkään etteikö tuo parivaljakko toimittaisi erinomaisesti ja niin on tehnytkin.Lööken taso parani Jasekin vieressä merkittävästi alkukaudesta, joten ymmärrettävä valinta pitää yhdessä.
Sellanen vaikutus Jasekilla on ollut. Ei epäilystäkään etteikö tuo parivaljakko toimittaisi erinomaisesti ja niin on tehnytkin.
Lähinnä vain siltä mietin, että Mänty olisi saattanut tarvita myös Löökeä. Harmi, kun ei ole kahta Löökeä.
Sit meil ois flamebanneilla nolla EFM, mikä ei välttämättä haittaisi monia.Tein ristinmerkin. Luoja meitä foorumilaisia suojelkoon kahdelta Löökeltä.
Taas tuo paska Borgi-ketju kasassa...
Älä nyt yllytä...Tein ristinmerkin. Luoja meitä foorumilaisia suojelkoon kahdelta Löökeltä.
Mun mielestä merkkejä ollut aika laillakin, että Klingbergistä voi olla vielä iso ilo kevään mittaan.Joku olisi repinyt verkkarinsa jos näin olisi sanottu kauden alla mutta surullisen paljon taitaa kertoa Klingbergin nykytasosta että tähän on tultu. Palola toki taas positiivinen yllätys.
Mikäs suhun on tullu. Mullaku on ollu ymmärrys että, jos Lööke vaikka kävelis vetten päällä, niin sinä kertoisit että Lööke ei osaa uida.Posit:
Lööke paluu
Lööken taso parani Jasekin vieressä merkittävästi alkukaudesta, joten ymmärrettävä valinta pitää yhdessä.

Siinä oli mielestäni heikompi 5-10 pelin jakso hänellä alla. Muuten toki Lööke suorittaa aina hyvin.Vai oliko enemmän kysymys siitä, että sai maalihanan säädintä vähän isommalle, kun käsivamma parani kunnolla?
Mun mielestä Lööke suoritti laukauksia lukuunottamatta hyvällä tasolla alkukaudestakin.
Juuso PulliOnko Jypin kokoonpanossa jotain heikennyksiä tms., kun mm. Unibet laskenut Ilveksen kerrointa (2.02)?
No se on Jypillä game over.Juuso Pulli
Meikäläinen laittaisi neloseen Iivarin tai TTM:n suht kädettömän ja hitaanpuoleisen Pistooli-Peten tilalle. Kolme pakkiparia jaPete 13. hyökkääjäksi yv:lle vetelemään niitä tuhoontuomittuja lämmäreitä ilman maskiaOlisin itse laittanut Kossin ratikan tilalle, mutta en olekkaan Tommi Niemelä.