Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä minä odotan Jonas Tough ja Mike Distantbinoculars kaksikkoa.Millähän kaksikolla vasarat on tänään vahvistettu... (Tärinää...)
Ja tilannehuoneessa puhelimeen vastaa oranssiin pikkutakkiin ja Uplakerssin pipaan sonnustautunut Andy Slivery.Kyllä minä odotan Jonas Tough ja Mike Distantbinoculars kaksikkoa.
Oikeasti voisi olla pahempi, Saukkonen on parempi kuin Mertsi asiantuntijan kanssa. Mutta. Nyt tämä asiantuntija on Vallin niin taitaa mennä taas hakamussutteluksi. Noh, otan silti ennen Mertsiä.Ai, että mikä ilta ja peli tiedossa. Ja kaiken tämän kruunaa tietysti Mika Saukkonen ja Ari Vallin, kiitos Cmore!
Jaa-hans! Kuullaankohan Saukkoselta tänään jälleen legendaarinen lausahdus:Ai, että mikä ilta ja peli tiedossa. Ja kaiken tämän kruunaa tietysti Mika Saukkonen ja Ari Vallin, kiitos Cmore!
Itse moitin joskus pelaajia asenteesta ja oma työnteko on kyllä aika läpsyttelyä ollut koko päivän, myönnän tekopyhyyteni! On nyt vähä tärkeempää ajateltavaa ku työnteko.Paikallispelipäivät pitäisi kyllä olla Tampereella palkallisia juhlapyhiä, voin hyvin uhrata niitä kirkkovapaita tähän. Eihän tässä tule työnteosta yhtään mitään, onneksi sain eilen väännettyä päivän kriittisimmät alta pois jo.
Ne ei pelaa jotka pelkääRauhala ja Savinainen ei pelaa tänään, Tuulola pelaa. Näin naapurin forkalla.