Palautetta kanssakeskustelijoille

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 482
Jos tämä palstan suurin vänkääjä on syntynyt nimimerkkinsä mukaan vuonna 1970, niin minä olen syntynyt vuonna 1377. Veikkaan et 2007 on lähempänä syntymävuotta ku 1970 ihan vaan keskustelutaidoista päätellen.
Niimpä.
Ainakin olen liian vanha näihin hiekkalaatikko -viesteihin/- kommentteihin.
Täältä kadonneet hyvää tahtia laatukirjoittajat kunto, brooks jne. Harvenneet on punakoneen kommentit enkä bleginäkään enää ensimmäistäkään huhua laittaisi.
Arvostus ja kunnioitus kadonnut tästä foorumista.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 826
Niimpä.
Ainakin olen liian vanha näihin hiekkalaatikko -viesteihin/- kommentteihin.
Täältä kadonneet hyvää tahtia laatukirjoittajat kunto, brooks jne. Harvenneet on punakoneen kommentit enkä bleginäkään enää ensimmäistäkään huhua laittaisi.
Arvostus ja kunnioitus kadonnut tästä foorumista.
Jos koitat omaa häntääsi nostaa niin määärä ei korvaa laatua eli ei tarvitse floodata joka ketjua täyteen sitä omaa agendaansa.

Kyllä sulla ihan pointtiakin noissa osassa jutuista on, mutta se sun jatkuva jankkaaminen ja putkikatse sekä pakkomielle omaan päätökseesi on sellainen mitä ei vaan jaksa. Se vaan kääntää monet keskustelijat sua vastaan eikä siloin sun näkemyksesi saa kannatusta.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 097
Niimpä.
Ainakin olen liian vanha näihin hiekkalaatikko -viesteihin/- kommentteihin.
Täältä kadonneet hyvää tahtia laatukirjoittajat kunto, brooks jne.


Kadonneet on, mutta syyt nyt eivät liity nimimerkkisi kohteluun mitenkään.

Näistä toinen teki muistaakseni päätöksen, saadessaan muikkaria epäasiallisesta kommentista/ kommenteista.
 

Lima

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
905
Niimpä.
Ainakin olen liian vanha näihin hiekkalaatikko -viesteihin/- kommentteihin.
Täältä kadonneet hyvää tahtia laatukirjoittajat kunto, brooks jne. Harvenneet on punakoneen kommentit enkä bleginäkään enää ensimmäistäkään huhua laittaisi.
Arvostus ja kunnioitus kadonnut tästä foorumista.
Brooks taisi kadota saadun rangaistuksen takia, vai muistanko väärin. Kunto taas ei tykännyt kirjoittaa tänne, kun Brooks taisi aina alkamaan vänkäämään. Taisivat olla hieman eri leireissä. Brooks oli vanhan johdon miehiä ja Kunto nykyisen. Blegi on vähentänyt kirjoittamisiaan, kun ei enään taida saada oikeata tietoa ja kaikki huhut ovat järjestäen menneet pieleen. Jännityksellä odotetaan millä viikolla Tillu saa potkut. Aiheestakin Blegiä kritisoitiin epäonnistuneista huhuista. Itse en kyllä ymmärtänyt pelaajahuhujen kritisoimista. Hyvää viihdettä niistä saatiin ja niissä nyt ei kenellekään haittaa tule, vaikka huhu osoittautuu vääräksi. Punakone taitaa aina kirjoittaa aika harvakseen täällä ja ei merkittävää muutosta kirjoittaisessa ole tainnut tulla.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Niimpä.
Ainakin olen liian vanha näihin hiekkalaatikko -viesteihin/- kommentteihin.
Täältä kadonneet hyvää tahtia laatukirjoittajat kunto, brooks jne. Harvenneet on punakoneen kommentit enkä bleginäkään enää ensimmäistäkään huhua laittaisi.
Arvostus ja kunnioitus kadonnut tästä foorumista.


Jos koitat omaa häntääsi nostaa niin määärä ei korvaa laatua eli ei tarvitse floodata joka ketjua täyteen sitä omaa agendaansa.

Kyllä sulla ihan pointtiakin noissa osassa jutuista on, mutta se sun jatkuva jankkaaminen ja putkikatse sekä pakkomielle omaan päätökseesi on sellainen mitä ei vaan jaksa. Se vaan kääntää monet keskustelijat sua vastaan eikä siloin sun näkemyksesi saa kannatusta.

Jep. Kumma juttu, että itsekin aika aktiivisesti kirjoittelen tänne, tyyli on välillä kärkäs, korjaan käytännössä kaikki väittämät, jotka tiedän virheellisiksi ja ilmoitan myös mahdollisesti eriävän mielipiteeni lähes asiaan kuin asiaan lainaamalla milloin mitäkin nimimerkkiä. Mussa on pilkunviilaajan vikaa ja pätijän vikaa ja tästä kaikesta huolimatta mulla ei oo ollut mitään ongelmaa tällä palstalla. Mulle ei juuri vittuilla, eikä mun tarvi kuin silloin tällöin vängätä viestitolkulla jostain asiasta (ainakaan muiden kuin juuri @ipa1970 kanssa :D ).

En siten usko, että eri mieltä oleminen tai vahvat mielipiteet itsessään saavat aikaan sellaista ongelmaa, että valtaosa muista kirjoittajista kääntyy vastaan ja ottaa silmätikuksi.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 453
Brooks taisi kadota saadun rangaistuksen takia, vai muistanko väärin.

Et muista väärin. Tuolloin vielä toimin ylläpidossa ja antamani viikon huili epäasiallisesta kirjoituksesta toista kirjoittajaa kohtaan oli ilmeisesti liikaa.

Olen sen varmaan juuri tähän ketjuun tainnut kirjoittaa, että Brooksin lähtö on harmi. En itsekään ihan samaa mieltä aina ollut kaikista asioista, mutta osasi kirjoittaa hyvin pelistä. Josko joskus palaisi vielä takaisin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 525
Mitä helvettiä täällä tapahtuu... T*pparahan pesee meidän somea tällä hetkellä yhtäkkiä 100-0. Whaaaaaat .. Eka se Merelän kirje, oli hieno suoritus.. Nyt rikkoutui oikein sit jo iltapaskalehtien uutiskynnys gettomasoilla... Ja olihan toi todella nätti idea!!!
Meillä some just nyt lähinnä kaupittelee vain myytävää tavaraa ja muistuttaa tulevista peleistä..

Toivottavasti Ipan some painaa kaasua ettei jäädä tässäkin jälkeen pian prkl...!!!
Täytyy nyt muistaa, että mitä tulee twitteriin niin ei kyllä Ilves ja Tappara paini edes samassa sarjassa. Huoli pois.
379 tykkäystä
Screenshot_2022-11-17-16-41-20-81_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Verrataan nyt sitten vaikka tähän.
2745 tykkäystä.
Screenshot_2022-11-17-16-41-57-25_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 022
Täytyy nyt muistaa, että mitä tulee twitteriin niin ei kyllä Ilves ja Tappara paini edes samassa sarjassa. Huoli pois.
379 tykkäystä
katso liitettä 3450
Verrataan nyt sitten vaikka tähän.
2745 tykkäystä.
katso liitettä 3451

No ei ole paininut samassa sarjassa ei. Tapparan somea on puuhaillut joku perus jonne Sastamalan kansanopistosta.

Ilveksellä on piin kovat ammattilaiset asialla!

Ei poista sitä että viimeiset kaksi( kyllä aineisto johon pohjaan on naurettavan pieni) on olleet tapulta todella hienot! Ja meillä on myyty vaatteita.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 525
No ei ole paininut samassa sarjassa ei. Tapparan somea on puuhaillut joku perus jonne Sastamalan kansanopistosta.

Ilveksellä on piin kovat ammattilaiset asialla!

Ei poista sitä että viimeiset kaksi( kyllä aineisto johon pohjaan on naurettavan pieni) on olleet tapulta todella hienot! Ja meillä on myyty vaatteita.
Niin siis se on markkinointi kanava.
Ehdottomasti samaa mieltä, että tää viimeisin ja Merelän "kuulumiset" olivat erittäin hyvää tekemistä Tapparalta.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
No ei ole paininut samassa sarjassa ei. Tapparan somea on puuhaillut joku perus jonne Sastamalan kansanopistosta.

Ilveksellä on piin kovat ammattilaiset asialla!

Ei poista sitä että viimeiset kaksi( kyllä aineisto johon pohjaan on naurettavan pieni) on olleet tapulta todella hienot! Ja meillä on myyty vaatteita.

Mutta eivät kai Tapparan kaksi kelvollista onnistumista ole Ilvekseltä mitenkään pois? Eiköhän Ilves jatka omaa laadukasta someaan sitä mukaa taas, kun aihetta tulee. Ei tässä nyt tarvitse alkaa väkisin jotain keksiä siksi, että Tappara on julkaissut yhdet loukkaantuneen pelaajan terveiset(yhdellä yhdyssanavirheellä) ja ihan hauskan jutun ottelutapahtumansa alla(?)
 

Mikko Määttänen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
148
Kritiikki on aina paikallaan, kunhan sille on vain oikeasti aihetta ja hyvät perustelut. Ei myöskään ois olemassa keskusteluita, jos kaikki ois kaikesta aina samaa mieltä.

Kuitenkin: jos kirjoittelut palstalle menee toistuvasti niin, että ensin esittää vastarannan kiiskenä provosoivaa tekstiä tänne eri aiheista ja myöhemmin joutuu häntä koipien välissä lieventämään ulostuloaan, eikö tuo käy raskaaksi? Pitäisikö miettiä jo ennen kirjoittamista sen sijaan että nostaa käden pystyyn vasta jälkikäteen? Ainakin palstaa seuraavalle on raskasta lukea nelinumeroinen määrä soutamista ja huopaamista yhdeltä käyttäjältä milloin mistäkin.

Ehkä se sitten tuo jotain mielihyvää, kun pääsee vetämään ihan petterisihvosena. Voisi olla kuitenkin hyvä ymmärtää, että jonkin yksittäisen tilanteen tai yksittäisen ottelun sijaan kokonaiskuva ratkaisee. Ja ettei kaikki 20 pelaajaa voi olla niitä kolmen tähden MVP-pelaajia yhdessä matsissa, vaan joillakin tulee heikompia jaksoja eikä aina ole tarpeen kirjoittaa jonkun näkymättömyydestä tai saamattomuudesta jos joukkueena menee hyvin.

Jätän ympäripyöreyden nyt kuumehöyryissäni tähän, kirjoittaja varmasti tunnistaa itsensä tästä. Tiedän että varmasti tarkoitat hyvää ja oot varmasti foorumin ulkopuolella turuilla ja toreilla hyvä tyyppi jne. Toimintatavat palstaympäristössä tuskin muuttuu jatkossakaan, mutta oli pakko päästää tää nyt silti vihdoinkin ulos.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 525
Pakko antaa palautetta @RaipenLätty :lle sen verran, että vaikka kokoonpanosta on hyvä puhua ja asiallisesti siitä puhutkin, mutta onko sitä rosteria ihan pakko ottaa joka ikiseen keskusteluun mukaan?
Eikös se nyt ole aika selviö, että meillä on kuitenkin top4 rosteri tällä kaudella?
 

PUMPPU

Luottopelaaja
Viestejä
9 852
Pakko antaa palautetta @RaipenLätty :lle sen verran, että vaikka kokoonpanosta on hyvä puhua ja asiallisesti siitä puhutkin, mutta onko sitä rosteria ihan pakko ottaa joka ikiseen keskusteluun mukaan?
Eikös se nyt ole aika selviö, että meillä on kuitenkin top4 rosteri tällä kaudella?
Ymmärrän pointin. Koitan tuoda vain sitä puolta että on aivan sama kuka valmentaa tai mikä on tilanne jos rosterissa annetaan tasoitusta muille. Haluan myös nähdä sen että noustaan rosterin osalta sinne Top2 -luokkaan, strategian mukaisesti.
 

Michallero

Vaihtomies
Ylläpidon jäsen
Viestejä
877
Ymmärrän pointin. Koitan tuoda vain sitä puolta että on aivan sama kuka valmentaa tai mikä on tilanne jos rosterissa annetaan tasoitusta muille. Haluan myös nähdä sen että noustaan rosterin osalta sinne Top2 -luokkaan, strategian mukaisesti.

Itse olen täysin luottavainen siitä, että noustaan lähivuosina sinne top kakkoseen. Kaikki vaan ei tapahdu sormia napsauttamalla.

Ja mitä tulee tuohon pelaajabudjettiin, niin komiasti Jukurit näytti eilen Sveitsiläisille Mikkeliä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 525
Ymmärrän pointin. Koitan tuoda vain sitä puolta että on aivan sama kuka valmentaa tai mikä on tilanne jos rosterissa annetaan tasoitusta muille. Haluan myös nähdä sen että noustaan rosterin osalta sinne Top2 -luokkaan, strategian mukaisesti.
Tottakai näin.
Tälle kaudelle Ilves taisi nostaa pelaajabudjettiaan eniten heti JYP:in jälkeen. Itse toivon, että ensi kaudella meidän pelaajabudjetti on sama kuin esimerkiksi Kärpillä/Tapparalla/HIFK:lla/Lukolla. Tehdään hurjaa tulosta niin kyllä sen pelaajabudjetin pitää nousta siinä samalla.
 

PUMPPU

Luottopelaaja
Viestejä
9 852
Tottakai näin.
Tälle kaudelle Ilves taisi nostaa pelaajabudjettiaan eniten heti JYP:in jälkeen. Itse toivon, että ensi kaudella meidän pelaajabudjetti on sama kuin esimerkiksi Kärpillä/Tapparalla/HIFK:lla/Lukolla. Tehdään hurjaa tulosta niin kyllä sen pelaajabudjetin pitää nousta siinä samalla.
Juu kyllä ja ehkä enemmän myös sitä laatua haluan korostaa. Tällekkin kaudelle tuotiin leveyttä ihme sopimuksien muodossa, minkä johdosta esim Nalli lähti itse. Tarkoitan että en ihan allekirjoita kaikkia hankintoja, esim. Ruokonen, vaikka ei miestä vastaan mitään ole niin erikoinen hankinta.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 525
Juu kyllä ja ehkä enemmän myös sitä laatua haluan korostaa. Tällekkin kaudelle tuotiin leveyttä ihme sopimuksien muodossa, minkä johdosta esim Nalli lähti itse. Tarkoitan että en ihan allekirjoita kaikkia hankintoja, esim. Ruokonen, vaikka ei miestä vastaan mitään ole niin erikoinen hankinta.
Niin leveyttä tuli kyllä rosteriin. Ruokosen hankinta on osoittautunut vähintään kyseenalaiseksi, mutta täytyy samaan hengenvetoon todeta, että meillä oli hurja nippu jatkosopimuksia avain pelaajille. Esimerkiksi Suomi, Kontiola, Langhamer ja Masin.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 097
Kuuluisi kyllä toisen otsikon alle, mutta jatketaan nyt täältäkin ihmetellen Ruokosen valintaa.
Koskela ilmoitti haastattelussa Ilveksen hakeneen porukkaan fyysisempää osastoa, lähinnä tietysti puolustukseen.
Ruokonen ei ole mikään keijukainen 182/87 , mutta ei nyt sentään varreltaan ja kovuudeltaan mikään erityinen voimahyökkääjä.
 
Ylös