Palautetta kanssakeskustelijoille

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 315
Tuus nyt @ipa1970 kertomaan, miksi valmentajan vaihto oli huonoin ratkaisu koskaan ja Ilveksen alamäki vaan jatkuu, jne...
Nyt sielä on joukkue hitsaantumassa kunnolla yhteen ja paras on vielä näkemättä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 150
Olipas mukava eilen pelin aikana ja pelin jälkeen nähdä taas @Blegifan kirjottelemassa foorumeille! :)
Tulihan sieltä taas sellasta rapalaa, että tässähän alkaa odotteleen jo oikein kunnolla mahdollisia jatkosopimuksia! :)
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 476
Olipas mukava eilen pelin aikana ja pelin jälkeen nähdä taas @Blegifan kirjottelemassa foorumeille! :)
Tulihan sieltä taas sellasta rapalaa, että tässähän alkaa odotteleen jo oikein kunnolla mahdollisia jatkosopimuksia! :)
Jospa sitä taas aktivoituisi palstalla, pysyen pois huhuista. Niihin ei kannata sekaantua toistaiseksi. Pennasen pelitapaa mielelläni seurailen ja keskustelen jatkossa. Siinä on paljon pieniä nyansseja, mitä Ilves-Kiekossa ei olla ennen nähty.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Tuus nyt @ipa1970 kertomaan, miksi valmentajan vaihto oli huonoin ratkaisu koskaan ja Ilveksen alamäki vaan jatkuu, jne...
Nyt sielä on joukkue hitsaantumassa kunnolla yhteen ja paras on vielä näkemättä.

1669539757331.png
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 476
No nyt löyty @Blegifan asiallinen profiilikuva! Pakko syttyä :D
Entisellä Bluesilla logot vaihtuivat tiuhaan. Tämä kuitenkin historiassa itselleni se kaunein ja tärkein. Veljeni nimittäin pelasi kyseisenä aikana tässä logossa ja ihailin pääseväni kokemaan joskus saman.

Kiekko-Espoo tullaan vielä näkemään liiga kartalla. Siitä olen varma. Ilves silti pysyy sydämmessäni, mutta erilailla kuin nyt. Odotan kuumeisesti jo K-Espoo- Ilves otteluita.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 150
Entisellä Bluesilla logot vaihtuivat tiuhaan. Tämä kuitenkin historiassa itselleni se kaunein ja tärkein. Veljeni nimittäin pelasi kyseisenä aikana tässä logossa ja ihailin pääseväni kokemaan joskus saman.

Kiekko-Espoo tullaan vielä näkemään liiga kartalla. Siitä olen varma. Ilves silti pysyy sydämmessäni, mutta erilailla kuin nyt. Odotan kuumeisesti jo K-Espoo- Ilves otteluita.
Kyllä mää blegi muistan kuinka viime keväänä myönsit hypännees lopullisesti Ilveksen kelkkaan! :D
Tottakai ymmärrän tämän K-Espoo homman ja itse olen jo ennen kaikkea Jokerien sekoilua sanonut, että mielummin K-Espoo kuin Jokerit liigaan.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 416
Entisellä Bluesilla logot vaihtuivat tiuhaan. Tämä kuitenkin historiassa itselleni se kaunein ja tärkein. Veljeni nimittäin pelasi kyseisenä aikana tässä logossa ja ihailin pääseväni kokemaan joskus saman.

Kiekko-Espoo tullaan vielä näkemään liiga kartalla. Siitä olen varma. Ilves silti pysyy sydämmessäni, mutta erilailla kuin nyt. Odotan kuumeisesti jo K-Espoo- Ilves otteluita.
Joo ei ne kruunulliset Blues-logot oikein lähteneet. Tuo on ehdottomasti hienoin!
Tästä logosta myös pidän:
3185364F-1DF9-4E5E-9873-8F070E67AF82.jpeg
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 880
Särähtää nämä tämmöiset viestit vaan ikävästi silmään, kun muistissa on kaikenlaiset lipunmyyjä-vaatekappaleetkin.
Siinä vaiheessa, kun tämä paska alkaa täällä esiintymään, on mun aika poistua. Nussi pilkkua muualla. Tiedät tasan mitä viestissä haettiin takaa.
 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
605
Siinä vaiheessa, kun tämä paska alkaa täällä esiintymään, on mun aika poistua. Nussi pilkkua muualla. Tiedät tasan mitä viestissä haettiin takaa.

Että mitä paskaa? Jääkiekko on edelleen ihan vitun ÄiJJJJÄ-ympäristö ja se, että alitajuisesti tulee tuollaisia kirjoituksia kertoo siitä paljon. Sillä ei tarkoiteta mitään mutta siinä on sisäänkoodattuna lajin perusjuttuja.

Kahden kiekkoilevan tytön isänä saa nähdä ja kuulla kaikkea mitä ei haluaisi. Ihan jo 8-vuotiaalle esitettyä kysymystä pelipaitapäivänä koulusa, "miksi sulla on Ilveksen paita, ei tytöt pelaa kiekkoa". Mistä 8-v poika tuon ajatuksen oppii?

P.S.

Älä kompastu marttyyrin viittaasi poistuessasi.
 
Viimeksi muokattu:

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Siinä vaiheessa, kun tämä paska alkaa täällä esiintymään, on mun aika poistua. Nussi pilkkua muualla. Tiedät tasan mitä viestissä haettiin takaa.

Täysin asiallinen nosto ja se, että saa vastauksena jotain "tämä paska"-juttua alleviivaa tarpeellisuutta.

Viestin ei tarvitse olla tiedostettua syrjintää, jotta siitä olisi oikeutettua huomauttaa. @oowee tuossa yllä kertoi jo syitä ja siitä voisi vielä jatkaa paljon.

Sen sijaan tällaiset hyökkäävät, vähättelevät tai vittuilevat reaktiot kertovat yhdenlaisesta ongelmasta. Ironista kyllä, mutta lopulta se olit sinä, joka tässä loukkaantui.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 880
Täysin asiallinen nosto ja se, että saa vastauksena jotain "tämä paska"-juttua alleviivaa tarpeellisuutta.

Viestin ei tarvitse olla tiedostettua syrjintää, jotta siitä olisi oikeutettua huomauttaa. @oowee tuossa yllä kertoi jo syitä ja siitä voisi vielä jatkaa paljon.

Sen sijaan tällaiset hyökkäävät, vähättelevät tai vittuilevat reaktiot kertovat yhdenlaisesta ongelmasta. Ironista kyllä, mutta lopulta se olit sinä, joka tässä loukkaantui.
Minä en loukkaantunut, sitten kun sukupuolikysymys rantautuu tällekin hienolle palstalle, on mun aika poistua.
Sitä ei tarvita ihan joka paikkaan.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 880
Että mitä paskaa? Jääkiekko on edelleen ihan vitun ÄiJJJJÄ-ympäristö ja se, että alitajuisesti tulee tuollaisia kirjoituksia kertoo siitä paljon. Sillä ei tarkoiteta mitään mutta siinä on sisäänkoodattuna lajin perusjuttuja.

Kahden kiekkoilevan tytön isänä saa nähdä ja kuulla kaikkea mitä ei haluaisi. Ihan jo 8-vuotiaalle esitettyä kysymystä pelipaitapäivänä koulusa, "miksi sulla on Ilveksen paita, ei tytöt pelaa kiekkoa". Mistä 8-v poika tuon ajatuksen oppii?

P.S.

Älä kompastu marttyyrin viittaasi poistuessasi.
8v poika ei taida tietää, että ringetteä pelataan myös Ilveksen paita päällä. Olethan ottanut yhteyttä kouluun, ettei lapsi vaan kärsi enempää?
 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
605
Minä en loukkaantunut, sitten kun sukupuolikysymys rantautuu tällekin hienolle palstalle, on mun aika poistua.
Sitä ei tarvita ihan joka paikkaan.

Ei pitäisi pelata shakkia pulun kanssa mutta eikö sillä alkuperäisellä kommentilla tehty (tahattomasti mutta kuitenkin) asiasta sukupuolikysymys. Eli se oli jo olemassa ennen vastausta.

On se muuten kumma että idioottimaiseen viestiin saa vittuilua. Ja että (pahoittelen seksististä kommenttiani) miehellä voi mennä noin pahasti hiekkaa alapäähän
 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
605
8v poika ei taida tietää, että ringetteä pelataan myös Ilveksen paita päällä. Olethan ottanut yhteyttä kouluun, ettei lapsi vaan kärsi enempää?

Oli ihan kiekkopuolen paikka. Aikuinen mies ei taida tietää että tytötkin pelaa lätkää.

Vitun runkkari (mistä varmaan misogyniakin kumpuaa)
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 880
Oli ihan kiekkopuolen paikka. Aikuinen mies ei taida tietää että tytötkin pelaa lätkää.

Vitun runkkari (mistä varmaan misogyniakin kumpuaa)
Niin, käsitin sen. Mutta olisi ollut mahdollista, että tyttö pelaisi ringetteä, mitä poika ei esimerkiksi tainnut tietää. Enhän mä sokea ole, johan kerroit että kaksi tytärtäsi pelaa kiekkoa, toivottavasti menestyvät.
Piipertäjä voi miettiä mitä kirjoittelee tännekin, kun tässä aikuiset keskustelee.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Minä en loukkaantunut, sitten kun sukupuolikysymys rantautuu tällekin hienolle palstalle, on mun aika poistua.
Sitä ei tarvita ihan joka paikkaan.

Mielenkiintoinen ajatusmaailma, että asiallisesti esitetty sukupuoliasiaan liittyvä huomio on niin kova paikka, että sen siivittämänä ollaan valmiita poistumaan palstalta. Ehkä sekin kertoo jotain...

Tasa-arvokysymykset kuuluvat kaikkialle. Erityisesti tälle palstalle, jonka keskiössä on Ilves, joka kuuluu kaikille.
 

Rebuild

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
256
Minä en loukkaantunut, sitten kun sukupuolikysymys rantautuu tällekin hienolle palstalle, on mun aika poistua.
Sitä ei tarvita ihan joka paikkaan.
Ei mitenkään pahalla, mutta tämä on hyvä esimerkki siitä miksi näitäkin asioita on hyvä ottaa esille :)
Ja tarkoitukseni ei ole nyt mitenkään aiheuttaa riitaa tai heittää bensaa liekkeihin, joten hyvät illanjatkot kaikille tasapuolisesti :)
 
Ylös