Palautetta kanssakeskustelijoille

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Saako täällä antaa palautetta jatkoajan Ilves-nimimerkeille?

Kunhan nyt vain kyselen...


(Voi luoja... :D)
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Saako täällä antaa palautetta jatkoajan Ilves-nimimerkeille?

Kunhan nyt vain kyselen...


(Voi luoja... :D)
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 146
Oikein lämpimästi tervetuloa takaisin @Bure10
Fiksuja kirjoittajia ei ole koskaan liikaa!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 146
Kiitos. Tällä kertaa tarkoituksena olla mukana taas astetta järkevämmällä linjalla. Viime keväänä meni hieman överiksi.
No ihan rehellisesti mää olin kyllä sun kanssa samaa mieltä siitä skoda-cupista. Eikä siinä mitään kaikilla on mielipiteensä. Eteenpäin!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 146
Mä olen pitkään katsellut näitä kirjoituksiasi ja jos sisältö ja ymmärrys pelistä on tuota luokkaa on varmasti kaikille parempi, että seurailet taustalla vain palstapolisiina ja koitat puuttua tarmokkaasti, jos joku kirjoittaa ohi otsikon.:D
Niin en väitä olevani modernin kiekon super asiantuntija, mutta väitän ymmärtäväni pelistä silti keskiverto palstalaista enemmän.
Ja tähän sitten pieni fleksi anteeksi siitä jo etukäteen.
IMG_20221001_201318.jpg
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 146
Iso iso iso iso käsi käyttäjälle @Pok kun keksi tämän loukkaantumis ketjun ja on jaksanut päivitellä sitä!
0f76a56cd1de4344a097dcd2331b1727.gif
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 657
Viestit on nyt keskimäärin kaikki väärissä ketjuissa, siivotkaa NY vähän jälkiä ne ettei moderaattorit menetä yöuniaan
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 146
Kirjoitan nyt ihan foorumilaisena enkä missään nimessä ylläpidon jäsenenä.
Voisitko @ipa1970 ottaa hieman happea tämän Myrrä casen suhteen? Siis kirjoitat kyllä yleensä ihan asiaa, mutta nyt näiden potkujen jälkeen on lähtenyt "vähän" laukalle nää jutut. Tunteella eletään mukana tietenkin, mutta eikös me kaikki nyt kuitenkin toivota Ilvekselle parasta? Annetaan Pennasen ja Raipen nyt näyttää mihin pystyvät.
 

Suikula

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
210
Yleistä palautetta: Vuosia olen lukenut foorumia, vaikka kirjautuneena käyttäjätunnuksella vasta puoli vuotta.

+++ Etenkin siitä kuinka asiantuntevasti ja analyyttisesti jotkut nimimerkit "piti mainita muutamia" pystyy kirjoittamaan mistä tahansa Ilvekseen liittyvästä. Tulee mieleen että jotkut osaavat, sen jopa paremmin kuin toimittajat, kolumnistit tai ns. asiantuntijat jne. Tosin nimimerkkien ammatit voivat toki ollakin näitä.

++ Kuinka muutamat jaksavat " taas piti mainita" itse laskea, ja pitää tilastoja Ilveksen joukkueen, ja pelaajien kaikista mahdollisita tapahtumista.

+ Taas toisaalta tunteella ja hetkessä elävät nimimerkit tuovat tunteen paloa. Ja vaikka välillä vähän kiehuu, niin persoonoita ja väriläiskiä tarvitaan aina.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 531
Pahoittelujen ansiosta ei tuu bannia (jos ei joku kävele mun yli), sillä ehdolla että et taas vedä samalla lailla laukalle kun viimeks vaikka vituttaakin.
Joo ei kuoleman toivominen meni yli ja pahasti. En toivo mitään pahaa (paitsi pelikieltoa) taklanneelle
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 265
Eikös viimeinen virke ole rangaistuksen arvoinen? Tälläistä ei pidä hyväksyä , edes vitsillä.
Mihin muuhun kuin etnisyyteen tuolla "kiintiösuojalla" voidaan viitata?
"--Tapansa mukaan ristirunkannut". Todella ala-arvoinen kommentti.
Kuoleman toivominen...tarviiko tätä edes kommentoida. Paljon pienemmästäkin täällä on lähtenyt bannille, mutta moderaattorit päättää.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Pahoittelujen ansiosta ei tuu bannia (jos ei joku kävele mun yli), sillä ehdolla että et taas vedä samalla lailla laukalle kun viimeks vaikka vituttaakin.

Siis hä? Valoja päälle ja ihan vinttiin saakka mielellään!
 
Ylös