Palautetta kanssakeskustelijoille

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317
Okei tämä viesti ehkä saattoi mennä vähän yli, mutta camoon kuka normaali leijuu että on kiusannut jotain.:rolleyes:
Siis täysin samaa mieltä mää sun kanssa tästä asiasta olen, mutta koitetaan pitää viestit silti asiallisina. Itse kommentoin tuota viestiä siellä porkkanamaalla bännien arvoisesti.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 275
Missä on ipa1970, olen huolissani!
Ei nyt tähän viestiin liity, mutta aina välillä täällä nostaa päätään koulukiusaamismentaliteetti, jossa yhden nimimerkin kaikkia viestejä luetaan, kuin piru raamattua. Väittely asioista kuuluu keskustelupalstalle, mutta jatkuva pään aukominen ei ole hauskaa. Muistakaa, että tuonkin nimimerkin takana on ihminen, jonka sydän sykkii Ilvekselle ja hän intohimoisesti haluaa asiasta keskustella. Ipa1970, hattu täältä päästä, että sinnikkäästi vuodesta toiseen puolustat mielipiteitäsi.
 

Michallero

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen
Viestejä
877
Ei nyt tähän viestiin liity, mutta aina välillä täällä nostaa päätään koulukiusaamismentaliteetti, jossa yhden nimimerkin kaikkia viestejä luetaan, kuin piru raamattua. Väittely asioista kuuluu keskustelupalstalle, mutta jatkuva pään aukominen ei ole hauskaa. Muistakaa, että tuonkin nimimerkin takana on ihminen, jonka sydän sykkii Ilvekselle ja hän intohimoisesti haluaa asiasta keskustella. Ipa1970, hattu täältä päästä, että sinnikkäästi vuodesta toiseen puolustat mielipiteitäsi.

Hienosti tiivistetty ja boldasin viestistä sen tärkeimmän. Siirsin kyseisen @Suurustettu Laatikko viestin Antti Pennasen ketjusta tänne. Ohan tämä läpinäkyvää, mutta eipä tälle voi mitään tehdä.

@ipa1970 Ilman sinun kaltaisia kirjoittajia foorumi olisi napsun tylsempi paikka.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 673
Hienosti tiivistetty ja boldasin viestistä sen tärkeimmän. Siirsin kyseisen @Suurustettu Laatikko viestin Antti Pennasen ketjusta tänne. Ohan tämä läpinäkyvää, mutta eipä tälle voi mitään tehdä.

@ipa1970 Ilman sinun kaltaisia kirjoittajia foorumi olisi napsun tylsempi paikka.

Lisäisin tämän kommenttiin vielä, että käyttäjä @Suurustettu Laatikko on parempi olla keskittynyt vain "oman pelinsä" tasoon.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317
@Jack Overdose en voi ratkaista raporttia kun kyseessä on oma viestini, mutta en ole nyt aivan varma onko sääntöjen vastaista antaa omaa mielipidettä ihmisestä. Epäilen, mutta voi olla väärässäkin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317

Tammen Taisto

Rivipelaaja
Viestejä
58
Morjensta pöytään. En nyt ollut ihan varma missä ketjussa tällaiset esittelytekstit tulisi hoitaa. Teen sen nyt tässä, koska palautettakin on luvassa ainakin yleisellä tasolla.

Olen keskipitkän linjan Ilveskannattaja. Nelisenkymmentä vuotta on tullut seurattua kiekkosektorimme toimintaa ulkokehältä. Kaikenlaisia Ilvesmielisiä ja -kielisiä tuttavia löytyy lähipiiristä. Kausari on löytynyt lompakosta syksystä -17. Toki aiemminkin useilla kausilla.

Vuositolkulla olen seurannut foorumin keskusteluja lukijan ominaisuudessa. Useinkin olen kieriskellyt mahdollisen rekisteröitymisen ristipaineessa. Onko minulla tuotavana mitään lisäarvoa aaltoilevaan keskusteluun? Olenko ihmisenä kelpoinen tyrkkäämään mielipiteitäni valistuneiden ja asemansa ansainneiden nimimerkkien älylliseen debattin? Ehkä.

Maalittaminen foorumin sisäisenä sattuu silmiini. Yksittäinen nimimerkki eriävine mielipiteineen pyritään nollaamaan tahi hiljentämään. Yläasteelta tuttu ringin sisällä töniminen ei mielestäni kuulu keskustelupalstalle. Eriävät mielipiteet ovat rikkaus. Ilman niitä keskusteluilmapiiri köyhtyy ja lopulta lakkaa olemasta. Jos kaikki ovat täysin samaa mieltä, miksi keskustella pidemmän päälle?

Yritän tuoda oman mielipiteeni perustellen esiin. Mielipidettäni saa ja pitää arvostella. Samaa mieltäkin voi poikkeustapauksissa toki olla. Kirjoittelemisiin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317
Morjensta pöytään. En nyt ollut ihan varma missä ketjussa tällaiset esittelytekstit tulisi hoitaa. Teen sen nyt tässä, koska palautettakin on luvassa ainakin yleisellä tasolla.

Olen keskipitkän linjan Ilveskannattaja. Nelisenkymmentä vuotta on tullut seurattua kiekkosektorimme toimintaa ulkokehältä. Kaikenlaisia Ilvesmielisiä ja -kielisiä tuttavia löytyy lähipiiristä. Kausari on löytynyt lompakosta syksystä -17. Toki aiemminkin useilla kausilla.

Vuositolkulla olen seurannut foorumin keskusteluja lukijan ominaisuudessa. Useinkin olen kieriskellyt mahdollisen rekisteröitymisen ristipaineessa. Onko minulla tuotavana mitään lisäarvoa aaltoilevaan keskusteluun? Olenko ihmisenä kelpoinen tyrkkäämään mielipiteitäni valistuneiden ja asemansa ansainneiden nimimerkkien älylliseen debattin? Ehkä.

Maalittaminen foorumin sisäisenä sattuu silmiini. Yksittäinen nimimerkki eriävine mielipiteineen pyritään nollaamaan tahi hiljentämään. Yläasteelta tuttu ringin sisällä töniminen ei mielestäni kuulu keskustelupalstalle. Eriävät mielipiteet ovat rikkaus. Ilman niitä keskusteluilmapiiri köyhtyy ja lopulta lakkaa olemasta. Jos kaikki ovat täysin samaa mieltä, miksi keskustella pidemmän päälle?

Yritän tuoda oman mielipiteeni perustellen esiin. Mielipidettäni saa ja pitää arvostella. Samaa mieltäkin voi poikkeustapauksissa toki olla. Kirjoittelemisiin.
Tervetuloa ja ainakin on järkevää tekstiä tämä avaus! :)
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 189
Ihan pelkkää oman agendan pönkittämistä kirjoitukset täälä nykyään ja asiakirjoittajat hukkuvat nollatason öyhötyksen sekaan. Tekis ihan hyvää itse jokaiselle pitää pientä breikkiä foorumilta.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Anteeksi vaan. Tietääkseni Laitoin, asiallisesti oikeaan ketjuun. Ei ollut muuta vaihtoehtoa, tai viitsinyt avata, uutta huhu ketjua..
Esimerkiksi tuonne jos on jotain lihaa laittaa luun ympärille huhuun. Mutta kyseessä ei ollut ensimmäinen viestisi. Alkoi menemään kahdenkeskiseksi jankkaamiseksi jankon kanssa joten vihelsin pelin poikki alkuunsa.

Lisäksi meillä on tämä palautetta kanssakeskustelijoille ketju myös olemassa.

Tämä myös @Janko lle tiedoksi.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317
Jos jätät minut huomioimatta, eikös jokainen tappio mennyt kolmisen vuotta lähes järjestään valmennuksen piikkiin.
Voinet historiaa lukemalla tarkistaa.
Äkkiseltään vaikuttaa että minä puolustelin myrrää muiden kritiikiltä ja
nyt muut puolustaa nykyvalmennusta minun ja muutaman muun kritiikiltä.
Näinhän se menee kun mielipiteet risteää.
Siis täälä kritisoitiin Myrrää todella paljon.
Ja kyllä asian laita on kutakuinkin noin miten sanot. Itseäni ärsyttää suunnattomasti tämä valmennuksen jalustalle nostaminen. Ihmisiltä tuntuu unohtuvan, että siellä on myös jääkiekon pelaajia jääkiekko ottelussa. Ne pelaajat sen pelin loppu viimein ratkaisevat.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Näyttäisi olevan ihan vain keskustelua mm. illan yleisömäärää ja siihen liittyviä tekijöitä koskien, ja kaiken lisäksi asiallista sellaista. Joten sun sisällöltään nollatason viestis näyttäytyy aivan turhana provona. Ampuu vielä täysin ohi.

Kun siellä teikäläisten foorumilla on jo alettu bannata meikäläisiä ihan vain siitä, että väitellään, ja täällä taas teikäläiset saa modeilta erittäin reilua kohtelua, niin edes pyrkimys jonkinlaiseen tasoon viesteissä ei luulisi olevan liikaa vaadittu.
Tämä käyttäjän @Laiska viestien taso on kyllä täällä pantu merkille ja pitikin hänelle itselleen juuri antaa tiedoksi, että alkaa olemaan viimeinen hetki saamaan jotain tasoa kirjoitteluun jos haluaa sitä vielä tehdä. Joskus viime kaudella on siitä taidettu jo huilia antaa, joten seuraavasta lähtee kirjoitusoikeudet pysyvästi.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
nämähän sitten on erittäin kattavia viestejä sisällöllisesti. pyrin tulevassa vastaavaan.
Tuo on otteluseurantaketjussa, ole siis hyvä ja katso palstan sääntö #3.

Lisäksi, jos on aktiivikirjoittaja foorumilla, jonka viesteistä lähes kaikki ovat sisällöllisiä ja tälläinen kirjoittaja kirjoittaa onelinerin joskus harvoin, niin se on hitusen eri asia kuin jos ainoat viestit on sitä että käydään kerran kuussa aukomassa muille kirjoittajille päätä kun puhutaan pahaa Tapparasta.
 

Laiska

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
224
Tuo on otteluseurantaketjussa, ole siis hyvä ja katso palstan sääntö #3.

Lisäksi, jos on aktiivikirjoittaja foorumilla, jonka viesteistä lähes kaikki ovat sisällöllisiä ja tälläinen kirjoittaja kirjoittaa onelinerin joskus harvoin, niin se on hitusen eri asia kuin jos ainoat viestit on sitä että käydään kerran kuussa aukomassa muille kirjoittajille päätä kun puhutaan pahaa Tapparasta.
'

eihän tuo sinun väite pidä lähellekkään paikkansa. mulla on yli 100 viestiä tänne mistä suurin osa on asiallisia viestejä (joihin olen saanut asiattomia vastauksia). mutta kyllä, olen kommentoinut provosoivalla tavalla typeriin viesteihin, joissa ei ole oikeastaan ollut minkäänlaista tolkkua.
 
Ylös