Palautetta kanssakeskustelijoille

Hašek27

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
291
Taisi olla ihmetys siinä, että osa siirrettiin eri ketjuun ja jäi vain tietyn näkövinkkelin viestit offtopiciks luokitelluista viesteistä Ilves ja Media -ketjuun, vääristää kokonaisuutta (on offtopicuudesta mitä vaan) :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 544
No sitähän se poistaminen ketjusta tarkoittaa :D Varsinaiseen kysymykseen et näköjään halunnut vastata.
Ei kun yritän edelleenkin etsiä mitä viestejä mitä sieltä ollaan siirretty ja mihin ketjuihin. Itse en ole siirtoja tehnyt ja olen itseasiassa sinun kanssa tässä asiassa samaa mieltä vaikka sillä ei nyt mitään väliä ole.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 521
Ei kun yritän edelleenkin etsiä mitä viestejä mitä sieltä ollaan siirretty ja mihin ketjuihin. Itse en ole siirtoja tehnyt ja olen itseasiassa sinun kanssa tässä asiassa samaa mieltä vaikka sillä ei nyt mitään väliä ole.

Minusta on ainakin selvää, että kyseisestä ketjusta edelleen löytyvät yleismaailmalliset miljoona kertaa iltapäivälehtien kommenttipalstoilla kuullut nollatason "woke on mennyt liian pitkälle"-, "mitään ei saa sanoa" -ja "heti leimataan rasistiksi" onelinerit eivät ainakaan liity Ilvekseen ja mediaan, ja ihmettelen niiden pysyvyyttä ketjussa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 544
Minusta on ainakin selvää, että kyseisestä ketjusta edelleen löytyvät yleismaailmalliset miljoona kertaa iltapäivälehtien kommenttipalstoilla kuullut nollatason "woke on mennyt liian pitkälle"-, "mitään ei saa sanoa" -ja "heti leimataan rasistiksi" onelinerit eivät ainakaan liity Ilvekseen ja mediaan, ja ihmettelen niiden pysyvyyttä ketjussa.
Olet kyllä oikeassa tässä. Siivoillaan jahka keritään. Muutenkin nämä aiheet pitäisi pitää poissa täältä foorumeilta.
Taisi vaan koko keskustelu lähteä alunperin minun omasta viestistä.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 210
Jos tosiaan haluat niin voit tuon SaiPa-ottelun ennakon tehdä.

Itse voin puolestaan tehdä ainakin perjantain paikalliseen ennakon. Mites onko @Bure10 :lla kiinnostusta tehdä ennakko lauantain Ässät-otteluun? Jos on huono ajankohta, niin itsekin tuon voin tehdä. Ei ongelmaa tuon suhteen.

Ja tosiaankin jos muitakin innokkaita löytyy, joilla saattaisi olla kiinnostusta otteluketjuja perustaa, niin saa ilmoittautua.
Voin hoitaa tuon Ässät-pelin.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 126
Täytyypä muuten kehaista @kirvesrinnassa, juttu pysyy asiallisena vaikka paikallistappio alla.

Hyvä sisääntulo muuten ja hyvä lisä meidän foorumille!

Kiitos paljon tästä, kyllähän tappio aina ottaa päähän erityisesti paikallismatsista mutta itse pelistä ei jäänyt mitään jossiteltavaa, Ilves ansaitsi voittonsa eikä oma harmitus kenenkään naapurikannattajan syytä ole, täytyy muistaa kenen hiekkalaatikolla sitä täällä leikitään. Eipä kukaan ole minullekaan päätä aukonut ollenkaan niin täällä on mielenkiintoista puida erilaisia asioita ja näkökulmia kun väkisinkin omien joukossa juttua tulee katsottua liikaa värilasien läpi eikä oma ajattelu siitä juurikaan avarru.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Täytyypä muuten kehaista @kirvesrinnassa, juttu pysyy asiallisena vaikka paikallistappio alla.

Hyvä sisääntulo muuten ja hyvä lisä meidän foorumille!
Voisin lisätä myös, että ei provosoidu vaikka osaston ketjussa saa myös ala-arvoisia vastauksia.

Tuossa ketjussa puitava aihe on vähintään polarisoiva, mutta voitais silti tälläkin puolella pysyä asiallisena.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 126
Voisin lisätä myös, että ei provosoidu vaikka osaston ketjussa saa myös ala-arvoisia vastauksia.

Tuossa ketjussa puitava aihe on vähintään polarisoiva, mutta voitais silti tälläkin puolella pysyä asiallisena.

Ymmärrän kyllä että tämänkin päiväinen aihe noista lipuista ja touhusta ylipäänsä nostattaa vahvojakin tunteita niin rapatessa roiskuu aina välillä, eikä tuossa olla mitenkään sen enempää henkilöön menty vaan keskustelu pääosin pysynyt itse asiassa. Hyvähän se vaan on että tunteella suhtaudutaan kannattamiseen ja kiakkoon.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Ymmärrän kyllä että tämänkin päiväinen aihe noista lipuista ja touhusta ylipäänsä nostattaa vahvojakin tunteita niin rapatessa roiskuu aina välillä eikä tuossa olla mitenkään sen enempää henkilöön menty vaan keskustelu pääosin pysynyt itse asiassa. Hyvähän se vaan on että tunteella suhtaudutaan kannattamiseen ja kiakkoon.
Hyvä jos olet tuota mieltä, itse pidän ketjun viimeistä n. 7 sivua lähes lukukelvottomana.
Jos joku siellä vähän kritisoi osaston boikottia, niin saa vastaukseksi "mee ite sinne huutaan, ni, öö!"

Mutta en tuo sitä keskustelua enempää tähän ketjuun.

Jatka samalla tiellä, kyllä tänne asialliset naapurit mahtuu. Kuten teitä muutama onkin.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 525
@Riksu @Bure10

Ensi viikon otteluketjuista.

Kumpi tahansa teistä voi ottaa keskiviikon TPS-pelin. Itse samasta otteluparista kirjoitin viimeksi kaksi viikkoa sitten, niin voin jättää tuon välistä.

Viikonlopun molemmat pelit puolestaan voin näin alustavasti itse tehdä. Voi olla että muutoksia tulee ja teen vain toisen, mutta tosiaan näin alustavasti voin ne ottaa.

Jos katsoo vähän pidemmälle kahden viikon päähän, niin ainakin Kärpät-ottelu sitten voisi olla taas sellainen, että sen voi toinen teistä ottaa. Olisiko @Bure10 :lle mieluinen, kun Kärpät vaikuttaa olevan lähellä sydäntä? ;)
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
@Riksu @Bure10

Ensi viikon otteluketjuista.

Kumpi tahansa teistä voi ottaa keskiviikon TPS-pelin. Itse samasta otteluparista kirjoitin viimeksi kaksi viikkoa sitten, niin voin jättää tuon välistä.

Viikonlopun molemmat pelit puolestaan voin näin alustavasti itse tehdä.

Jos katsoo vähän pidemmälle kahden viikon päähän, niin ainakin Kärpät-ottelu sitten voisi olla taas sellainen, että sen voi toinen teistä ottaa. Olisiko @Bure10 :lle mieluinen, kun Kärpät vaikuttaa olevan lähellä sydäntä? ;)
Voin hoitaa tuon keskiviikon. Minunkin puolesta @Bure10 voi tuohon Kärpät-otteluun tehdä ennakon.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 276
Täytyypä muuten kehaista @kirvesrinnassa, juttu pysyy asiallisena vaikka paikallistappio alla.

Hyvä sisääntulo muuten ja hyvä lisä meidän foorumille!
Komppaan täältä kyseisen nimimerkin kehumista. Harvinaista herkkua, että toisen seuran kannattaja saapuu Ilvesfoorumille aidosti keskustelemaan. Hienoa @kirvesrinnassa!

Tsempataan mekin, että Tappara-ketju pysyy asiallisempana ja turhasta provoilusta/nälvimisestä vapaana.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 544
Onhan tuo täysin varma että levtchi palaa tapparaan. Aivan sama kun aikanaan perttu lindgren palasi rapakon takaa ilvesnuttuun…
En tiedä mihin sää tällä viestillä nyt pyrit kun se täytyy moneen eri ketjuun kirjoittaa.
Tosiaan jos yhtään on perillä asioista niin ei todellakaan ollut mikään yllätys, että Perttu ei Ilvekseen tullut.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 733
En tiedä mihin sää tällä viestillä nyt pyrit kun se täytyy moneen eri ketjuun kirjoittaa.
Tosiaan jos yhtään on perillä asioista niin ei todellakaan ollut mikään yllätys, että Perttu ei Ilvekseen tullut.
Poistin sen tuolta väärästä ketjusta kun olin tänne siirtänyt.
Pointti oli juurikin että levcthin kohdallakaan mikään ei ole varmaa ennen julkistamista.
Oliko tämä jokin ongelma??
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 544
Poistin sen tuolta väärästä ketjusta kun olin tänne siirtänyt.
Pointti oli juurikin että levcthin kohdallakaan mikään ei ole varmaa ennen julkistamista.
Oliko tämä jokin ongelma??
Siis meinasin sitä, että kyllä ainakin minä ja kaikki minun tutut tiedettiin, että Perttu ei ole todellakaan palaamassa Ilvekseen.

Levtchin paluulle Tapparaan ei ole mitään sellaisia esteitä mitä Pertun palaamiselle Ilvekseen oli.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 544
Vaikka foorumin peukuttaja-aktiivit eivät liiemmin suosi ja vaikka itse sisältökin harhailee joskus mielenkiintoisissa ulottuvuuksissa, niin onhan nämä EFM ulostulot aina jotain joihin jo valmiiksi asennoituu sisältörikkaana viihteenä.

Jatka linjaasi, katkeruutesi on useimmiten hyvin ja värikkäästi perusteltua, ja siitä ei enemmistön tarvitsekaan olla samaa mieltä.
Siis tästä viestistä on erittäin helppo olla samaa mieltä!
Ja täytyy muistaa, että jos @Eetu Fucking Mäkiniemi huomaa vetäneensä oikeesti vihkoon hän sentäs aina suoraselkäisesti myöntää olleensa väärässä jonkun asian suhteen.

Mää kiteytän Ilvesfoorumin yhden suolan yhteen kuvaan :)
Screenshot_2023-02-03-15-08-27-52_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 544
Ei riitä. Perstuntuma on kuitenkin semmoinen että hävitään turhan paljon pelejä missä hän on maalissa.

Ei ole huono, mutta ei silti riitä noin tärkeällä paikalla ihan hyvä molari.

Voidaan sanoa, että ei hävitä Marekiin, mutta ei myöskään voiteta Marekin takia koskaan.

Marek ei ole vielä voittava maalivahti, sellainen, joka kannattelisi joukkuetta nihkeinä iltoina. Ei hävitty Marekiin tänään, mutta ei hän kyllä esittänyt yhtään mitään sen kummempaa kuin muukaan joukkue.
Mää ihan oikeesti hetken toivoin, että eilinen peli olisi päättynyt 2-0. Toi viesti olisi ollut siis vieläkin hauskempi siinä kohtaa!
On kyllä taattua Ilvesfoorumi laatua tämä kun ei tosiaan tullut YHTÄKÄÄN nega viestiä Langhamerin ketjuun. Jos olisi ollut Malek maalissa siellä olis ollut pari kolme sivua tekstiä. Sanasta sanaan tuollaista mitä kirjoitit :)
 
  • Tykkää
Reactions: CTS
Ylös