Palautetta kanssakeskustelijoille

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 527
Tuota noin.. En kerkeä, kun KooKoolla on näemmä pelikin vielä kesken. Jos viittit jotain kyhätä tai sitten ihan ilmankin ennakkoa pärjätään.

Ensi viikon Porin ennakkoa en kerkeä millään tekemään, kun olen PE illan hallissa ja sitten lauantaiksi Poriin. Saipa matsiin ennakon voin tehdä.

Selvä homma. Kirjailen jotain tässä illan aikana.

Voidaan tuohon ensi viikkoon palata vielä myöhemmin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 566
Hei @Eetu Fucking Mäkiniemi nyt kun Eemeli Suomi on pois ilmeisesti loukkaantumisen takia niin pitäiskö meidän sopia tälle päivälle "Eemeli Suomi säännöt"

-Jos Ilves pelaa hyvin se ei johdu siitä, että Eemeli puuttuu
-Jos Ilves pelaa huonosti se ei johdu siitä, että Eemeli puuttuu

Eli kävi miten kävi niin ei oteta Eemeliä mukaan tämän päivän keskusteluihin. Kyllä me tarpeeksi vääntoä saadaan ilman Möyrijääkin :)
 

Mobutu Sese Seko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
723
Mielensäpahoittamisesta, kun on kirjoiteltu, niin minä pahoitin mieltäni siitä, että Petri Kontiolan ketjusssa ei juurikaan ole keskusteltua Petri Kontiolasta tai hänen peleihin liittyvistä suorituksista viimeiseen 40 viestiin. Mitä jos keskustelisitte Ilveksen median toiminnasta sille tarkoitetussa ketjusssa. Woke-kulttuuria, lumihiutaleita ja miksei muitakin sään ääri-ilmiöitä koskevien keskusteluiden soisin tapahtuvan jossain Ilveksen lajijjaostojen ulkopuolella, kiitos! Jos pyyntöni on kohtuuton, canceloikaa minut ja haudatkaa sydämeni kaatopaikalle
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 566
Mielensäpahoittamisesta, kun on kirjoiteltu, niin minä pahoitin mieltäni siitä, että Petri Kontiolan ketjusssa ei juurikaan ole keskusteltua Petri Kontiolasta tai hänen peleihin liittyvistä suorituksista viimeiseen 40 viestiin. Mitä jos keskustelisitte Ilveksen median toiminnasta sille tarkoitetussa ketjusssa. Woke-kulttuuria, lumihiutaleita ja miksei muitakin sään ääri-ilmiöitä koskevien keskusteluiden soisin tapahtuvan jossain Ilveksen lajijjaostojen ulkopuolella, kiitos! Jos pyyntöni on kohtuuton, canceloikaa minut ja haudatkaa sydämeni kaatopaikalle
Asiallinen palaute. Jahka tässä saadaan siviili asiat hoidettua niin siivoilen ketjun ellei joku ole kerinnyt aikasemmin :)
 

Ibrahim Zlatanovic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
134
Painu nyt takaisin sinne porkkamaalle.

Kun kyvyt ja keskustelutaito loppuvat, alkaa vastapuolen henkilön arvostelu. Kiitos tästä toivotuksesta.

Tehdään siis seuraavasti. Moderaattoreilla on tiedossa minun henkilöllisyyteni ja uskoisin heidän pystyvän sen perusteella päättelemään, olenko Ilveksen kannattaja.

Eli jos modet eivät vahvista (tietenkään nimeäni paljastamatta) Ilvesläisyyttäni, poistun palstalta. Jos sen sijaan he vahvistavat sen, nimimerkki @Jäähykuningas18 pyytää minulta anteeksi ja kärsii modejen antaman kirjoituskiellon.

Mikä muuten on Porkkamaa ja miten sinne pääsee?
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 791
Kun kyvyt ja keskustelutaito loppuvat, alkaa vastapuolen henkilön arvostelu. Kiitos tästä toivotuksesta.

Tehdään siis seuraavasti. Moderaattoreilla on tiedossa minun henkilöllisyyteni ja uskoisin heidän pystyvän sen perusteella päättelemään, olenko Ilveksen kannattaja.

Eli jos modet eivät vahvista (tietenkään nimeäni paljastamatta) Ilvesläisyyttäni, poistun palstalta. Jos sen sijaan he vahvistavat sen, nimimerkki @Jäähykuningas18 pyytää minulta anteeksi ja kärsii modejen antaman kirjoituskiellon.

Mikä muuten on Porkkamaa ja miten sinne pääsee?
Ja sitten sä heräsit ja päästit undulaatit häkistä.:D Nyt otat mehua, menet nukkumaan ja huomenna uusi yritys.
Mitään anteeksipyyntöjä et todellakaan tule saamaan. Ja sitäpaitsi sinähän se tässä ensin aloit toisia haukkumaan.
 

Ibrahim Zlatanovic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
134
Ja sitten sä heräsit ja päästit undulaatit häkistä.:D Nyt otat mehua, menet nukkumaan ja huomenna uusi yritys.
Mitään anteeksipyyntöjä et todellakaan tule saamaan. Ja sitäpaitsi sinähän se tässä ensin aloit toisia haukkumaan.
Arvelinkin, ettei sinussa ole miestä edes tällaiseen.

Muutenkin keskustelu kanssasi muistuttaa shakin peluuta pulun kanssa (selitys: shakki on vanha lautapeli, pulu on lintu). Tässä sinä olet se pulu, joka viis veisaa säännöistä kun ei tunne niitä edes auttavasti, kaataa nappulat, paskoo laudalle ja kirkuu voittaneensa pelin.

Odotan vielä moderaattorin vahvistusta.

Hyvää jatkoa Sinulle!
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 791
Arvelinkin, ettei sinussa ole miestä edes tällaiseen.

Muutenkin keskustelu kanssasi muistuttaa shakin peluuta pulun kanssa (selitys: shakki on vanha lautapeli, pulu on lintu). Tässä sinä olet se pulu, joka viis veisaa säännöistä kun ei tunne niitä edes auttavasti, kaataa nappulat, paskoo laudalle ja kirkuu voittaneensa pelin.

Odotan vielä moderaattorin vahvistusta.

Hyvää jatkoa Sinulle!
Saisiko samoja lääkkeitä sadalla eurolla?:D
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 700
Kun kyvyt ja keskustelutaito loppuvat, alkaa vastapuolen henkilön arvostelu. Kiitos tästä toivotuksesta.

Tehdään siis seuraavasti. Moderaattoreilla on tiedossa minun henkilöllisyyteni ja uskoisin heidän pystyvän sen perusteella päättelemään, olenko Ilveksen kannattaja.

Eli jos modet eivät vahvista (tietenkään nimeäni paljastamatta) Ilvesläisyyttäni, poistun palstalta. Jos sen sijaan he vahvistavat sen, nimimerkki @Jäähykuningas18 pyytää minulta anteeksi ja kärsii modejen antaman kirjoituskiellon.

Mikä muuten on Porkkamaa ja miten sinne pääsee?
Oletko siis jollekin moderaattorille kertonut henkilöllisyytesi? Minulta mennyt ainakin ohi. Mihinkään käyttäjien henkilötietoihin ei moderaattoreilla ole tietenkään pääsyä, sehän olisi aivan hirveä tietoturvariski.
 

Ibrahim Zlatanovic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
134
Oletko siis jollekin moderaattorille kertonut henkilöllisyytesi? Minulta mennyt ainakin ohi. Mihinkään käyttäjien henkilötietoihin ei moderaattoreilla ole tietenkään pääsyä, sehän olisi aivan hirveä tietoturvariski.
Sähköpostiosoitteeni on mallia etunimi.sukunimi@yritys.fi. Eiköhän sillä pärjätä. Jos eivät moderaattorit näe noita, niin ainahan voi kysyä Hegeltä, joka tuntee minut hyvin.

Tämä hommahan lähti siitä, että eräs kirjoittaja haukkui minua maailmanhistorian törkeimmällä tavalla eli Tapparan kannattajaksi. Pyydän siis nimeni puhdistamista.
 

IlvesYkköseksi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
381
Sähköpostiosoitteeni on mallia etunimi.sukunimi@yritys.fi. Eiköhän sillä pärjätä. Jos eivät moderaattorit näe noita, niin ainahan voi kysyä Hegeltä, joka tuntee minut hyvin.

Tämä hommahan lähti siitä, että eräs kirjoittaja haukkui minua maailmanhistorian törkeimmällä tavalla eli Tapparan kannattajaksi. Pyydän siis nimeni puhdistamista.
Sykkeet alas, syömään ja nukkumaan. Huomenna päivä uusi ja elämä hymyilee taas:)
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 700
Sykkeet alas, syömään ja nukkumaan. Huomenna päivä uusi ja elämä hymyilee taas:)
Kannatan tätä myös. Jos saisin euron joka kerta kun tällä palstalla nimitetään jotakuta perusteetta tapparalaiseksi, olisin miljonääri. Se nimittely on mun mielestä harvinaisen lapsellista hommaa, mutta ei niitä tarvitse kyllä ruveta toisin todistamaankaan; siinä menisi jokaisen ikä ja terveys. Tässä kyseisessä keskustelussa on ollut puolin ja toisin henkilökohtaisuuksiin menemistä, joten jospa unohdettaisiin ne kirjoituskiellot, tehtäisiin vaan sovinto ja mennään eteenpäin?
 

Ibrahim Zlatanovic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
134
Kannatan tätä myös. Jos saisin euron joka kerta kun tällä palstalla nimitetään jotakuta perusteetta tapparalaiseksi, olisin miljonääri. Se nimittely on mun mielestä harvinaisen lapsellista hommaa, mutta ei niitä tarvitse kyllä ruveta toisin todistamaankaan; siinä menisi jokaisen ikä ja terveys. Tässä kyseisessä keskustelussa on ollut puolin ja toisin henkilökohtaisuuksiin menemistä, joten jospa unohdettaisiin ne kirjoituskiellot, tehtäisiin vaan sovinto ja mennään eteenpäin?
Minulle käy. Hyvää yötä palstaveli @Jäähykuningas18
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 040
Kannatan tätä myös. Jos saisin euron joka kerta kun tällä palstalla nimitetään jotakuta perusteetta tapparalaiseksi, olisin miljonääri. Se nimittely on mun mielestä harvinaisen lapsellista hommaa, mutta ei niitä tarvitse kyllä ruveta toisin todistamaankaan; siinä menisi jokaisen ikä ja terveys. Tässä kyseisessä keskustelussa on ollut puolin ja toisin henkilökohtaisuuksiin menemistä, joten jospa unohdettaisiin ne kirjoituskiellot, tehtäisiin vaan sovinto ja mennään eteenpäin?
Toisaalta tietyistä nimimerkeistä huomaa kyllä ovatko mouhoja vai ei
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 566
Mielensäpahoittamisesta, kun on kirjoiteltu, niin minä pahoitin mieltäni siitä, että Petri Kontiolan ketjusssa ei juurikaan ole keskusteltua Petri Kontiolasta tai hänen peleihin liittyvistä suorituksista viimeiseen 40 viestiin. Mitä jos keskustelisitte Ilveksen median toiminnasta sille tarkoitetussa ketjusssa. Woke-kulttuuria, lumihiutaleita ja miksei muitakin sään ääri-ilmiöitä koskevien keskusteluiden soisin tapahtuvan jossain Ilveksen lajijjaostojen ulkopuolella, kiitos! Jos pyyntöni on kohtuuton, canceloikaa minut ja haudatkaa sydämeni kaatopaikalle
Lainaan tätä meidän tilastonikkarin viestiä tänne vielä koska siinä on julmetun paljon asiaa.

Elikäs ihan yleisesti kaikille tässä on oiva esimerkki siitä mitenkä palautetta kannattaa antaa jos huomaat jonkun ketjun rönsyilevän rankasti off-topicin puolelle.
Me modetkin ollaan vaan ihmisiä eikä välttämättä huomata jos jokin ketju lähtee sivuraiteille niin siitä kannattaa mainita meille vaikka tässä ketjussa.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 566
Tervaa ja höyheniä @IhanJuniori ’lle :D

Yksi jääminen kokoonpanon ulkopuolelle ei todista yhden rivin viestiä pitkistä saikuista.
Juu silloin ei ollut vielä tuota tietoa. Sillon mentiin sen yhden viestin varassa ja sitten Suomi oli pois kokoonpanosta.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 527
Ensi viikon Porin ennakkoa en kerkeä millään tekemään, kun olen PE illan hallissa ja sitten lauantaiksi Poriin. Saipa matsiin ennakon voin tehdä.

Jos tosiaan haluat niin voit tuon SaiPa-ottelun ennakon tehdä.

Itse voin puolestaan tehdä ainakin perjantain paikalliseen ennakon. Mites onko @Bure10 :lla kiinnostusta tehdä ennakko lauantain Ässät-otteluun? Jos on huono ajankohta, niin itsekin tuon voin tehdä. Ei ongelmaa tuon suhteen.

Ja tosiaankin jos muitakin innokkaita löytyy, joilla saattaisi olla kiinnostusta otteluketjuja perustaa, niin saa ilmoittautua.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 566
Ihanko oikeasti tästä ketjusta poistetaan viestejä, joissa kehutaan Ilveksen mediatiimin otetta rasismin torjumiseksi, mutta jätetään viestit, joissa henkilöt täysin Ilvekseen ja mediaan liittymättä öyhöttävät "lumihiutaleista", "wokesta" ja "puolestaloukkaantujista"?
Siitä Ilves ja Media ketjusta ei olla poistettu viestejä. Jotkin viestit siirrettiin toiseen ketjuun.
 
Ylös