Otteluennakon sopiminen

Voin ottaa huomisen ellei jompikumpi pysty.

Lauantain haluaisin mielummin, mutta huominenkin onnistuu.

Mä voin kyllä ottaa tuon huomisen ja jos sä voit sitten kirjailla tuon lauantain.

Mikäli tämä myös @Rauno Repomies ok?

Ensi viikolla pyörähtää sitten kotimainen Liiga taas käyntiin. Ensi viikolta ja tuota seuraavalta viikolta lähtökohtaisesti onnistuu itseltä kaikki. Voitte sieltä napsia, jotka kiinnostelee ja mä voin ottaa hoitaakseni ne, mitä sieltä sitten jää vapaaksi.

Mä voin kyllä ottaa tuon huomisen ja jos sä voit sitten kirjailla tuon lauantain.

Ensi viikolla pyörähtää sitten kotimainen Liiga taas käyntiin. Ensi viikolta ja tuota seuraavalta viikolta lähtökohtaisesti onnistuu itseltä kaikki. Voitte sieltä napsia, jotka kiinnostelee ja mä voin ottaa hoitaakseni ne, mitä sieltä sitten jää vapaaksi.
Joo antakaa mennä vaan. Mä oon varmaan enempi sellainen ”vieraileva tähti” tämän kauden ennakoissa ainakin nyt tällä tietoa.

Niin ilmoittelen kun on sopivia mitä voin tehdä.

Tehdään näin, niin minä otan turskamatsin hoitaakseni.

Takaisin