OSASTON INVAASIO VAASAAN MALLIA EXTRA ISO: Kannattajamatka Sport-Ilves 17.2.2024

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Kyllä mä sen uskon että Vaasassa saattoi hyvin olla se 2000, ei siitä ole kysymys. Vaikkakin määrä on tässä viikon aikana jännästi kasvanut.
Leikin vaan ajatuksella että mitä jos Tapparan reissussa olisikin vaikka 2200(mitä en kyllä usko) niin täällä varmaan todettaisiin että "uudelleen tarkasteltuna" taisi Vaasassa sittenkin olla noin 2300 Ilvesfania.
Näin voisi hyvinkin käydä. Mutta toisaalta, eikös tämä ole siitä harmittomimmasta päästä "kotiinpäin vetämistä"?
Ja tietynlaista ylpeyttä omista.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 349
Kyllä mä sen uskon että Vaasassa saattoi hyvin olla se 2000, ei siitä ole kysymys. Vaikkakin määrä on tässä viikon aikana jännästi kasvanut.
Leikin vaan ajatuksella että mitä jos Tapparan reissussa olisikin vaikka 2200(mitä en kyllä usko) niin täällä varmaan todettaisiin että "uudelleen tarkasteltuna" taisi Vaasassa sittenkin olla noin 2300 Ilvesfania.
Ei se määrä mitään kasvanut ole, se n. 2 000 perustuu ihan silmämääräsiin havaintoihin: halliin mahtuu 5 200 ja keskiviivasta eteenpäin koko porukka ilvesläisiä. Siitähän se keskustelu lähtenyt on, kun median arviot heittelevät jossain 1 200 ja 1 700 välillä, joka vaikuttaa videoissa näkyvään ihmismassaan nähden liian pieneltä luvulta.

Eikä mua ainakaan vois henkilökohtaisesti vittuakaan kiinnostaa, mitä mouhot tekevät omalla reissullaan tai kuinka paljon heitä sinne menee. Me myytiin Vaasa loppuun, joten määrä "jäi" väkisinkin tohon 2 tonniin - Turussa ei samaa ongelmaa ole. Jos vievät jonkun pari sataa enemmän hassuhattuisia traktorikuskeja tai räkänokkaisia "ultra"jonneja, niin vieköön. Meillä oli Vaasan Invaasio, joka tulee jäämään ihmisten muistoihin ikuisesti.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Ja oikeastaan meikäläisen voisi laskea myös paikalla olleeksi. Nimittäin siinä määrin olin hengessä mukana, melkein jatkuva yhteys paikan päälle Vaasalaiseen kaveriin, luultavasti saman tapaiset juomat kuin paikalla olleissa ja armoton vitutus, kun ei päässyt paikan päälle.
 

Kreivi Brad Sjöblom

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
287
Se nyt on ihan sama kuinka paljon Tapparan kannattajia on ensi viikolla Turussa. Sinne saa edelleen lippuja ja niitä saa aika paljon pidemmälle kuin 5200kpl. Voidaan vaan jossittella kuinka monta lippua Osaston kautta olisi mennyt jos kapasiteetti olisi ollut suurempi. Mutta mielestäni turha vertailla tai kummankaan leirin jälkikäteen sanoa että meitäpäs oli enemmän. Ainoa mitä voidaan halutessamme verrata on tunnelma, visuaalisuus ja vaikkapa kopioidut chantit.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 732
Ei se määrä mitään kasvanut ole, se n. 2 000 perustuu ihan silmämääräsiin havaintoihin: halliin mahtuu 5 200 ja keskiviivasta eteenpäin koko porukka ilvesläisiä. Siitähän se keskustelu lähtenyt on, kun median arviot heittelevät jossain 1 200 ja 1 700 välillä, joka vaikuttaa videoissa näkyvään ihmismassaan nähden liian pieneltä luvulta.

Eikä mua ainakaan vois henkilökohtaisesti vittuakaan kiinnostaa, mitä mouhot tekevät omalla reissullaan tai kuinka paljon heitä sinne menee. Me myytiin Vaasa loppuun, joten määrä "jäi" väkisinkin tohon 2 tonniin - Turussa ei samaa ongelmaa ole. Jos vievät jonkun pari sataa enemmän hassuhattuisia traktorikuskeja tai räkänokkaisia "ultra"jonneja, niin vieköön. Meillä oli Vaasan Invaasio, joka tulee jäämään ihmisten muistoihin ikuisesti.
Erittäin hyvin sanottu. 100% samaa mieltä.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 366
Kyllä mä sen uskon että Vaasassa saattoi hyvin olla se 2000, ei siitä ole kysymys. Vaikkakin määrä on tässä viikon aikana jännästi kasvanut.
Leikin vaan ajatuksella että mitä jos Tapparan reissussa olisikin vaikka 2200(mitä en kyllä usko) niin täällä varmaan todettaisiin että "uudelleen tarkasteltuna" taisi Vaasassa sittenkin olla noin 2300 Ilvesfania.
Ei se määrä kasva tai vähene mihinkään. Eri ihmiset tekee erilaisia arvioita, siinähän se on. Tarvis varmaan jäsen @ZikZak laskea Seki ni saatas totuus ja kaikki nukuttua yömme. Tapparan reissussa voi olla vaikka 2500. Turkuun lyhyempi matka ja lippu rajoituksia ei varmasti ole. Toisaalta Ilveksen Luoma kuva tämmöistä reissuista innostuttaa muitakin. Media,some jopa Kanadassa asia saanut huomiota,huh.

Määrällä voi siis leikitellä katselemalla klipeistä,kuvista ja videoista jokainen tykönänsä.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 732
mouhareilla lyhyempi matka, isompi halli, runkosarjan viimeinen vierasmatsi ja reissun järkkää Fan Club eikä onssit. Sitä päivää ei tule että tuo Fan Club, onsseista nyt puhumattakaan, saisi Vaasaan runkosarjan matsiin tuollaista määrää kuin me. Joten aivan sama minkälaisen reissun nyt järkkäävät eskarilais-tifoineen. Kaikki tietää kuitenkin mikä on totuus.
Kopiointi on imartelun korkein muoto.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 302
Kyllä mä sen uskon että Vaasassa saattoi hyvin olla se 2000, ei siitä ole kysymys. Vaikkakin määrä on tässä viikon aikana jännästi kasvanut.
Leikin vaan ajatuksella että mitä jos Tapparan reissussa olisikin vaikka 2200(mitä en kyllä usko) niin täällä varmaan todettaisiin että "uudelleen tarkasteltuna" taisi Vaasassa sittenkin olla noin 2300 Ilvesfania.

Tämähän on turhaa pippelinmittausta siinäkin mielessä, että Vaasassa halli oli loppuunmyyty. Koskaan ei tiedetä, paljonko olisi saatu matkaan isompaan halliin. Seuraava vastaava reissu johonkin isompaan halliin, niin saadaan 3000 fania liikkeelle.

On erittäin hyvä, että invaasio Vaasaan on saanut positiivista huomiota mediassa. Se kannustaa muidenkin seurojen faneja vastaaviin tempauksiin ja kaikki voittavat.
 

Lambada

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
204
Puolestani olen tyytyväinen jos muutkit kuten Tappara tekee tämmösiä matkoja. Jos määrää ajatellaan ni 2500 Porkkanapöksyä vois tehdä sen, että oletetut 4-5 tuhatta TPS fania tietäs että Turkuhalli olis yli puoliksi täynnä?
Ei sieltä ainakaan liput kesken lopu kuten Vaasassa kävi.

Sitä voi tosiaan videoista kattoo mikä osuus oli Ilveksiä 5200 vetävässä hallissa. Mua ei haittaisi itteä yhtään jos vaikkapa ens kaudella Areenalla nähtäis joku Lukko ryhmittymä pääluvun ollessa 1500-2500.
IFK-pelissä oli paljon punapaitoja valloittaen alapäädyn, mutta myös paljon kaarteissa. Olisiko voinut ollut jotain lähemmäs tuhatta? Joka tapauksessa Tappara-pelien lisäksi hienoin peli tällä kaudella... on todella hienoa mitä enemmän saadaan houkuteltua vieraskannattajia Areenalle.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 295
Pidetään keskustelu tän reissun puimisessa ja muistelussa

Muiden joukkueiden kannattajatoiminta jne. muihin ketjuihin
 
Viimeksi muokattu:
Ylös