OSASTON INVAASIO VAASAAN MALLIA EXTRA ISO: Kannattajamatka Sport-Ilves 17.2.2024

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
498
Taitaa Vaasassa olleiden määrä vielä edelleen nousta, riippuen siitä paljonko Tappara saa Turun reissulle väkeä.

No joo, kunhan piruilen. Ei kannata ottaa tosissaan.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 840
Taitaa Vaasassa olleiden määrä vielä edelleen nousta, riippuen siitä paljonko Tappara saa Turun reissulle väkeä.

No joo, kunhan piruilen. Ei kannata ottaa tosissaan.
On tosiaan mielenkiintoista nähdä mitä mouhot sinne keksivät.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Mikki Leinonen?

Sama tifo se on, mutta sitä on pikkuisen muokattu ajankohtaisemmaks.


1708593515330.png
 

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
941
Tulee kyllä kylmät väreet tuosta Hyppää jos sä Ilves oot -chanttivideosta. Tuossa on sitä keskieurooppalaisten futiskatsomoiden pauhua.
Kyllähän se sitä oli. Oli aika uskomaton tunne, kun tuntemattommat ottivat olkapäästä toisiaan kiinni ja kuin innokkaat pikkulapset pomppivat ja lauloivat yhdessä. Sanoin kuvaamaton yhteishenki. Ei unohdu koskaan.

Vaikea kuvitella, että yksikään muu urheiluyhteisö pystyisi spontaanisti samaan, poislukien Pohjoiskaarre, joka on kyllä ainutlaatuinen.

Kevät ja finaalit, jos ja kun pyttyä nostellaan, kestääkö Keskustori:)
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384
Taitaa Vaasassa olleiden määrä vielä edelleen nousta, riippuen siitä paljonko Tappara saa Turun reissulle väkeä.

No joo, kunhan piruilen. Ei kannata ottaa tosissaan.
Vähä niinku kerron vitsin mutta en kerrokkaan ?

Puolestani olen tyytyväinen jos muutkit kuten Tappara tekee tämmösiä matkoja. Jos määrää ajatellaan ni 2500 Porkkanapöksyä vois tehdä sen, että oletetut 4-5 tuhatta TPS fania tietäs että Turkuhalli olis yli puoliksi täynnä?
Ei sieltä ainakaan liput kesken lopu kuten Vaasassa kävi.

Sitä voi tosiaan videoista kattoo mikä osuus oli Ilveksiä 5200 vetävässä hallissa. Mua ei haittaisi itteä yhtään jos vaikkapa ens kaudella Areenalla nähtäis joku Lukko ryhmittymä pääluvun ollessa 1500-2500.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
870

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 840
Kyllähän se sitä oli. Oli aika uskomaton tunne, kun tuntemattommat ottivat olkapäästä toisiaan kiinni ja kuin innokkaat pikkulapset pomppivat ja lauloivat yhdessä. Sanoin kuvaamaton yhteishenki. Ei unohdu koskaan.

Vaikea kuvitella, että yksikään muu urheiluyhteisö pystyisi spontaanisti samaan, poislukien Pohjoiskaarre, joka on kyllä ainutlaatuinen.

Kevät ja finaalit, jos ja kun pyttyä nostellaan, kestääkö Keskustori:)
Ei tosiaan ole mouhoilla mitään vastaavaa. Vaikka ovatkin torilla juhlineet niin sielä huudetaan sitä väsynyttä makkaraa makkaraa!

”Hyppää jos sä Ilves oot” - Tori Edition, missä kymmeniä tuhansia ihmisiä :)
 

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
498
Vähä niinku kerron vitsin mutta en kerrokkaan ?

Puolestani olen tyytyväinen jos muutkit kuten Tappara tekee tämmösiä matkoja. Jos määrää ajatellaan ni 2500 Porkkanapöksyä vois tehdä sen, että oletetut 4-5 tuhatta TPS fania tietäs että Turkuhalli olis yli puoliksi täynnä?
Ei sieltä ainakaan liput kesken lopu kuten Vaasassa kävi.

Sitä voi tosiaan videoista kattoo mikä osuus oli Ilveksiä 5200 vetävässä hallissa. Mua ei haittaisi itteä yhtään jos vaikkapa ens kaudella Areenalla nähtäis joku Lukko ryhmittymä pääluvun ollessa 1500-2500.
Kyllä mä sen uskon että Vaasassa saattoi hyvin olla se 2000, ei siitä ole kysymys. Vaikkakin määrä on tässä viikon aikana jännästi kasvanut.
Leikin vaan ajatuksella että mitä jos Tapparan reissussa olisikin vaikka 2200(mitä en kyllä usko) niin täällä varmaan todettaisiin että "uudelleen tarkasteltuna" taisi Vaasassa sittenkin olla noin 2300 Ilvesfania.
 
Ylös