Osasto 41

Ipa85

Tulokas
Viestejä
3
Aivan mahtavaa kannustusta ollut! Iso kiitos osastolle upeasta tunnelman luomisesta! Erityisesti "Tampereen ykkönen - Ilves" on parhaimmillaan jotain sellaista, mikä sykähdyttää. Ilves on tyylikäs ja perinteinen taitokiekkoseura. Mahtavaa että kannustus on näin ainutlaatuista!! Ei muuta kun ääntä kehiin huomennakin. Toivottavasti kaikki muutkin kuin osasto yhtyy kannustukseen.
 

Hattutemppu

Luottopelaaja
Viestejä
2 148
TAMPEREEN YKKÖNEN?

Seisomakatsomoa pitäisi saada kyllä laajennettua viimeistään ensi kaudelle.

Screenshot_20220415-225059.jpg
 

mara

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
237
Laskeskelin nopeesti että tonne E1&E2 katsomoihin mahtuu se päälle parisataa henkee, eli luulis että huomenna riittää mökää meiän pojilta :cool:
 

Kiakkomiäs

Alhaalta on vain yksi suunta.
Viestejä
259
Tällä hetkellä ilmottautumislinkissä lukee "Matka on loppuunmyyty"

Osaako joku kertoa kuinka paljon tuo lopullinen määrä sitten olisi? Tai paljonko on vieraskannattajien kiintiö?
 

Kiakkomiäs

Alhaalta on vain yksi suunta.
Viestejä
259
Toivottavasti käyttämättä jääneet kiintiöliput löytää silti jotain kautta Tamperelaisille, vaikka 5 bussia enempää ei liikkeelle saadakaan. Tänään tuo joukkue ansaitsee kaiken tuen kauden viimeiseen vierasreissuun. Itse huudan parven alta kaljakatsomosta.

Yksi rakkaus, yksi seura.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 525
Asioita on vaikea lähteä analysoimaan tässä tunne kuohussa nyt tällä hetkellä, mutta... MUTTA... Se on nyt helppo sanoa että kiitos Osasto41. Hattu pois päästä eikä mitään muuta kuin nöyrimmät kiitokset teille tästä kaudesta!
Toivottavasti te ymmärrätte kuinka etuoikeutettuja me Ilveksen kannattajat olemme kun meillä on teidän kaltainen kannattaja ryhmä!
Ei riitä sanat kuvailemaan tätä arvostusta teitä ja teidän työtä kohtaan! Paljon on vitsiä heitetty että Tillulle patsas, mutta minun sydämessä se patsas kuuluu teille ensimmäisenä!
Olen paikalla pronssi pelissä jossa tulee olemaan liiga historian suurin pronssi pelin yleisö, ja tulen huutamaan teidän kanssa kävi miten kävi!

Osasto41 minä kiitän teitä vilpittömästi tästä kaudesta! Te olette se kannattajaremmi mitä me tavalliset kannattajat emme ole aina ansainneet, me olemme etuoikeutettuja!

woo-o-o
Liigan ykkösjengi
woo-o-o
ja kannattajaremmi
woo-o-o
Yhdessä me juhlitaan

HEI HEI HEI HEI
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 680
Minusta ei pidä tappaa koko kulttuuria sen takia että joku yrityskausarilla käyvä ei pysy tahdissa mukana. Turussa ja joka puolella Suomea pitäis olla tavoite saada mahollisimman monta sitoutumaan kannattajaryhmiin eikä yrittää saada jokaista tuularia laulamaan.
Joo, ja Tampereen ykkönen -huudotkin voisi lopettaa niin ei vahingossakaan huonommat fanit osallistu Osaston toimintaan millään lailla.

Ei mutta oikeasti, mitä ihmeen kulttuurin tappamista? Ilves ja 3 taputusta on huudettu varmaan jo Koulukadun ajoilta lähtien. Se on edustettuna Pirkka Pekka Peteliuksen yhdessä kuuluisimmista sketseistä. Nyt sen huutaminen on kulttuurin tappamista?? Osastokin veti sitä alkuvuosinaan ja siihen lähti muu halli mukaan, kunnes sitten päätettiin nostaa tempoa koska se on siistimpää niin se loppui ja osastossa todettiin että vitun taittopenkkien lihatäytteet osaa mitään. Se kuulostaa sinänsä paremmalta, kyllä. Siihen ei kuitenkaan tule koskaan liittymään mukaan enemmän kuin nykyiset muutama kymmenen ihmistä, ja sille ei kukaan mahda yhtään mitään. Ai miksikö? Mä olen hakannut rumpuja 10-vuotiaasta lähtien joten osaan kyllä läpsyttää käsiä enkä silti pysy sen perässä, koska taputukset sun muut puuroutuu kun tarpeeksi iso jengi taputtaa. Ihan kaikkialla. Heitetään vaikka hallista penkit helvettiin ja Osaston jäsenyys pakolliseksi kaikille, niin se ei muuttaisi mitään. Nytkään edes kaikki seisomakatsomossa olevat eivät pysy siinä ihan mukana (mulla oli seisomakausari niin tiedän) niin muualla hallissa oleville se on sula mahdottomuus. Ja se Kalle, 5v siellä B3-katsomossa ei ole yrityskausarilla katsomassa peliä, senkin voin sinulle luvata.

Kokeilisitte edes sen Tampereen ykkönen-huudatuksen jälkeen kerran vetää hitaammin se huuto ja ihmetelkää kuinka kerrankin se koko hallin yhdessä pitämä meteli ei kuole kirjaimellisesti sekunneissa sen Ilves tap tap tapin aloittamisen jälkeen.

Jossain puolivälierässä kaljakatsomossa joku yksi hemmo alkoi huutamaan sitä vanhalla temmolla niin siihen lähti spontaanisti ympäri hallia väki heti mukaan. Kokeilkaa sitä, ihan oikeasti.
 
Ylös