Osasto 41

torspo40

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
219
Ei tuo mielestäni mikään uhka ole Osastolle. Mutta voisiko joku avata hieman enemmän, että mitä varten perustettu? Koska käsittääkseni Osasto edustaa myös Ultra-kulttuuria.

Mun nykyinen käsitys on, että ovat Osaston fanaattinen "alahaara". Jos on näin, niin ihan visionääristä toimintaa. On hyvä, että kun kannatustoiminta kasvaa, niin on vaihtoehtoja kuinka pitkälle haluaa mennä kannattamisessa
Olen kyllä eri mieltä, tuon ultra lipun pitää lähtee veke!
Ei ole mitenkään visionääristä toimintaa tuoda ilmiselvää väkivaltaa meidän peleihin, oli sitten kuinka fanaattinen fani tahansa.
Ei kuulu Tamperelaiseen kiekkoon.
 

GNR

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
743
Olen kyllä eri mieltä, tuon ultra lipun pitää lähtee veke!
Ei ole mitenkään visionääristä toimintaa tuoda ilmiselvää väkivaltaa meidän peleihin, oli sitten kuinka fanaattinen fani tahansa.
Ei kuulu Tamperelaiseen kiekkoon.
Mitä helvettiä sä nyt selität? Mikä väkivalta? Kun internet-ajokorttiin riittänyt kyvyt, niin käytä nyt ihmeessä vaikka jotain hakukonetta vielä.
 

torspo40

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
219
Otetaan esimerkiksi Ässät - Ilves ja meillä on siellä ultra lippu?
Veikkaan että monelle tulee putka reissu.
Taannoin kun pudotettiin Ässät sääleissä ja sen jälkeen pelattiin legendaarinen Tappara sarja.
Itse Porissa paikanpäällä olleena, siellä ollut yhtään mitään rähinää mutta tuo ultra lippu provosoi.
Ehkei Jonnet tajuu?
 

Sipsii ja salsaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
102
Olen kyllä eri mieltä, tuon ultra lipun pitää lähtee veke!
Ei ole mitenkään visionääristä toimintaa tuoda ilmiselvää väkivaltaa meidän peleihin, oli sitten kuinka fanaattinen fani tahansa.
Ei kuulu Tamperelaiseen kiekkoon.
Noniin meneppäs nyt Ismo 50v "silloin kun minä olin nuori" seurafanaatikko googlaamaan mitä Ultra tarkoittaa.

Jos et osaa käyttää edellämainittua hakukonetta niin pistä viestiä voin auttaa.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 792
Mikä tää ultra lippu mikä liehuu teidän katsomossa?
Mielestäni mennään huonoon suuntaan, koska nää ultra pojut on jo näyttäneet jalkapallo katsomoissa, älytöntä toimintaa.
Tiedoksi vaan että Tampereella on pelattu laatu kiekkoa aina KooVee, ilves ja Tappara kesken.
Ilman mitään sähläystä kannattajien kesken.
Toivottavasti jatkossakin on näin.
Ultrilla ei ole mitään tekemistä huliganismin kanssa. Taasko tästä samasta saatanan asiasta pitää täällä ruveta vääntämään? Ottakaa nyt jumalauta joskus asioista vähän selvää ennenkuin tulette tänne pätemään.
Ja Ilves kirjoitetaan isolla I:llä.
 
Viimeksi muokattu:

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 700
Otetaan esimerkiksi Ässät - Ilves ja meillä on siellä ultra lippu?
Veikkaan että monelle tulee putka reissu.
Taannoin kun pudotettiin Ässät sääleissä ja sen jälkeen pelattiin legendaarinen Tappara sarja.
Itse Porissa paikanpäällä olleena, siellä ollut yhtään mitään rähinää mutta tuo ultra lippu provosoi.
Ehkei Jonnet tajuu?
Jotain järkeä näihin juttuihin, jos haluat keskusteluun jatkossa osallistua.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 792
Otetaan esimerkiksi Ässät - Ilves ja meillä on siellä ultra lippu?
Veikkaan että monelle tulee putka reissu.
Taannoin kun pudotettiin Ässät sääleissä ja sen jälkeen pelattiin legendaarinen Tappara sarja.
Itse Porissa paikanpäällä olleena, siellä ollut yhtään mitään rähinää mutta tuo ultra lippu provosoi.
Ehkei Jonnet tajuu?
Nyt ei pysty muuta sanomaan kuin että laitat korkin kiinni, otat mehua ja menet huomenna töihin.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 687
Ilveksen strateginen valinta on panostaa yhteisöllisyyteen ja tarjota myös vieraskannattajille kelvollinen ja ennen kaikkea riittävän iso seisomakatsomo.
Menee sivuun hieman ketjun aiheesta eikä itse asiassa ole kompetenssia osallistua tuohon vääntämiseen, mutta tässä lauseessa on koko bisneksen kannalta tärkein sana; "yhteisöllisyys".
Sitä myymällä voidaan pärjätä jatkossakin.
 

torspo40

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
219
Lippu on väkivaltaa, kaiken mää oon kuullu!
Nyt Jonne ei taas tajuu?
Lippu sinänsä ei tietenkään ole väkivaltaa.
Saattaa vaan provosoida ja ei meistä kukaan halua katsomoihin mitään ylimääräistä hämminkiä.
Fanittaa ja huutaa ym. Voi ja pitää vaikka kuinka paljon.
Mutta tuo lippu ei mielestäni kuulu meidän perinteisiin, ei katsomoon.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 566
Nyt Jonne ei taas tajuu?
Lippu sinänsä ei tietenkään ole väkivaltaa.
Saattaa vaan provosoida ja ei meistä kukaan halua katsomoihin mitään ylimääräistä hämminkiä.
Fanittaa ja huutaa ym. Voi ja pitää vaikka kuinka paljon.
Mutta tuo lippu ei mielestäni kuulu meidän perinteisiin, ei katsomoon.
Eilen Areenalla heilui toisessa päässä Ultras Tampere lippu ja toisessa päässä oli HPK:n kannattajilla banderolli jossa luki myös Ultra. Eli kaksi ultra porukkaa samassa paikassa eikä pelissä ollut mitään ongelmia. Eikä pelin jälkeen. Eikä ennen sitä.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 481
Jatkan aihetta ja toistan kysymyksen mihin en ole vieläkään vastausta saanut. Osasto ei ollut paikalla pe, mutta Ultras lakanat ja liput olivat paikalla . Onko kyseessä eri ryhmä, jos ja kun Osasto ei paikalla ollut ja heidän materiaalia ei ollut paikalla.
 
Ylös