Nokia Arena

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 026
Toivottavasti siitä lukijan läpi ei pääse jonnet ilman lippuja karattua

Tuskin enempää kuin nytkään, eihän bussiin oikein pääse edes muuten kuin etuoven kautta. Ratikassa tuota oletettavasti liputtomana matkustamista näkee enemmän. Hyvä juttu tämä, varsinkin kun nuo junatkin on mukana.

Onkohan Nyssen viestinnässä meikäläisiä tekemässä kuvia, jotenkin tuossa naapurille valitussa kuvassa on paljon enemmän harmaata mukana kuin meidän kuvassa. Jälleen hyvä esimerkki siitä, että Osasto näkyy ja luo positiivisia mielikuvia kyllä muuallakin kuin Ilveksen somekanavissa. Alla siis kuvat Nyssen Instagramista.

1637056539318.png
 

Uisge

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
579
Onkohan Nyssen viestinnässä meikäläisiä tekemässä kuvia, jotenkin tuossa naapurille valitussa kuvassa on paljon enemmän harmaata mukana kuin meidän kuvassa. Jälleen hyvä esimerkki siitä, että Osasto näkyy ja luo positiivisia mielikuvia kyllä muuallakin kuin Ilveksen somekanavissa. Alla siis kuvat Nyssen Instagramista.

Viestinnästä en tiedä, mutta joukkoliikenteen pomo Periviita on vakionaamoja, joita tulee peleissä nähtyä
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Tuskin enempää kuin nytkään, eihän bussiin oikein pääse edes muuten kuin etuoven kautta. Ratikassa tuota oletettavasti liputtomana matkustamista näkee enemmän. Hyvä juttu tämä, varsinkin kun nuo junatkin on mukana.

Onkohan Nyssen viestinnässä meikäläisiä tekemässä kuvia, jotenkin tuossa naapurille valitussa kuvassa on paljon enemmän harmaata mukana kuin meidän kuvassa. Jälleen hyvä esimerkki siitä, että Osasto näkyy ja luo positiivisia mielikuvia kyllä muuallakin kuin Ilveksen somekanavissa. Alla siis kuvat Nyssen Instagramista.

katso liitettä 1572
Varmaan paras kuva mitä Tapparalla on antaa sinioransseista
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Mulla ainakin itsellä ja lähes kaikilla tutuilla lipun ja oluen hinta on suurin kynnyskysymys. Se kun on vaan fakta, että lipusta ei olla valmiita maksamaan monta euroa, mutta jos oluen hinta pystytään pitään maltillisena eikä aleta kiskoon mitään 8€/tuoppi niin kuluttajia tulisi määrällisesti paljon.

Pikkusen tyhmää logiikkaa, mutta kaikki vähänkin enemmän tienaavat viihde- ja ravintola-alan yritykset toimii niin. Eli saadaan ne muka köyhät hallille ja ne helposti kuluttaa moninverroin kuin olis ollu tarkoitus alunperin. Halvalla lipulla jengi sisään ja sitten ravintola- ja oheistuotemyynnillä tuotot.

Hirveesti yli 20€ lippuhinta ei vaan oo nykypäivää
Läheisessä baarissa monesti nään Ilves huivisia matsi päivinä joten olisi suuri juttu jos he saataisiin houkuteltua mukaan. Toivottovasti Ilves saa sen suuremman provision niin voidaan myydä pelejä Ikea taktiikalla
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 907
Hieno juttu toi nyssen yhteistyö!
Mitenkäs kun mää oon liput ostanut, niin näytänkö vaan puhelimesta sitä lukukoodia bussissa ja ratikassa?? Onks tietoo tästä?
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 915
Haikeutta Hakametsästä lähtöön en ymmärrä pätkääkään. Ei tuu yhtään ikävä. Ei pätkääkään. Käytännössä pelkkiä huonoja muistoja isossa kuvassa.

Mulle ku ei kelpaa muu ku mestaruus ni ei oo mitään multifiiliksiä tullu koettua ikinä. 85 aloin käymään hallissa ja niistä ajoista en muista mitään.

Ite odotan suurella innolla aikaa uudessa hallissa ja jos siellä kulkis toivottavasti huomattavasti paremmin, kun viimeiset 36 vuotta vanhassa.

Ja siihen uskon. Saadaan kokea hienoja hetkiä yli 13000 katsojan kanssa. Sellaisia hetkiä mitä ei vuoden 85 jälkeen ole koettu. Tähän uskon.
 
Viimeksi muokattu:

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 517
Haikeutta Hakametsästä lähtöön en ymmärrä pätkääkään. Ei tuu yhtään ikävä. Ei pätkääkään. Käytännössä pelkkiä huonoja muistoja isossa kuvassa.
Itselle Hakametsä on ollut kodin jälkeen varmasti tärkein paikka lapsuudessa (ja sen jälkeenkin), joten kyllähän tässä on vähän sellainen lapsuudenkodista muuttamisen fiilis. Hakametsä on itselle niin tuttu, ja vaikka olet oikeassa, ettei siellä isossa kuvassa ole paljoa hyvää tapahtunut, on minulla sieltä niin paljon yksittäisiä hyviä muistoja jotka tasoittavat tuota.

Kyllä Hakametsää tulee ikävä.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 907
Eihän se, että Hakametsässä ei ole monenkaan meidän elämän/ niin että muistaisimme aikana tapahtunut Ilvekselle mitään hyvää ole mikään kunnon syy, eikä se varmasti syy haikeudelle olekaan, vaan se, että tuolla on aina käyty, eikä muuta paikkaa ole ollut Ilveksen kotipeleille mun elinaikana!
Jos ihan mestaruus pitäis tulla, niin mun mielestä -98 välierät ja koko kausi muutenkin oli aika mukavaa katseltavaa, nytkin pari viime kautta ollut mahtava käydä paikan päällä!

Haikea fiilis tulee muistojen takia! On se mun mielestä myös hienoa siirtyä uuteen areenaan, minkä nämä molemmat hienot tamperelaiset ansaitsee!
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
482
Kyllä mulla tulee kova ikävä Hakamettää.
Siellä on kuitenkin tullut käytyä aika monta kertaa Ilvestä kannattamassa, ekan kerran isän kanssa muistaakseni 1971, ja nyt olen käynyt siellä oman pojan kanssa.

Onneksi hallia ei pureta, vaan siellä pääsee vielä joskus käymään.

Toisaalta odotan myös uuteen halliin siirtymistä, onhan se hieno mahdollisuus Ilvekselle menestymiseen jatkossa.

Aika ristiriitaiset fiilikset.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Jyppipeliin hankittu liput, toivottavasti hallissa on vähintään 5500+ katsojaa, että saa vielä viimeisen kerran kunnon fiilikset päälle. Seuraava paikan päällä nähtävä matsi onkin sitten heti eka Ipan isännöimä paikallinen.

Lukkopelissä tuli sellainen ikävän tunne kun tajusi, että enää ei ole kuin pari matsia Hakamettässä. Varmaan sitten sen vikan pelin aikana tai jälkeen tilanne realisoituu tunnemyräkäksi.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 068
Hakametsässä on kuitenkin vielä mm. yksi paikallispeli...
Kun uudessa hallissa pettää putket ja ollaan evakossa :)
Saa ottaa talteen...
 

rysty

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
279
Löisin vaikka vetoa että Ilves vielä luistelee Hakametsän jäälle jossakin hamassa tulevaisuudessa kun saadaan idea jostain Classic Hockey back to Hakametsä tapahtumasta. Ilves pelaa vielä kerran vihreissä retropaidoissaan ja 105 vuotias Lasse Laukkanen täyttelee juomapulloja niin kuin aina ennenkin.
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 872
Löisin vaikka vetoa että Ilves vielä luistelee Hakametsän jäälle jossakin hamassa tulevaisuudessa kun saadaan idea jostain Classic Hockey back to Hakametsä tapahtumasta.
Käsittääkseni katsojakapasiteetti laskee jonnekin noin 3000 luokkaan, joten liigapelejä sinne tuskin viedään, mutta harjoituspelit tietysti eri asia.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 253
Tampere Cupia tai vastaavaa tullaan taatusti vielä Hakametsässä pelaamaan.

Suomen Cuphan on myös henkiinherätetty muutama vuosi sitten, mutta vielä ei liigajoukkueita ole mukaan otettu/saatu. Jos joskus tulevaisuudessa näin käy, niin niitä pelejä varmaan voi myös Hakametsässä pelata.

Liigapelejä tosiaan tuskin viedään 3000 vetävään halliin vaikka kuinka nostalgiapärinät olisivat päällä.
 
Ylös