Nokia Arena

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Samaa mietin, saa olla aika iskunkestävä pinta että kestää. Samoin laitaelementtien liitoskohdat.
Miettinyt kans miten LED-paneelien sisäiset juotokset ja muut liitokset kestää jatkuvaa ryskettä. Oliko näitä LED-kaukaloita jossain käytössä vai oliko tämä joku uusi proto?
 

Konnan lämäri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
432
Miettinyt kans miten LED-paneelien sisäiset juotokset ja muut liitokset kestää jatkuvaa ryskettä. Oliko näitä LED-kaukaloita jossain käytössä vai oliko tämä joku uusi proto?
Ensimmäinen laatuaan mun tiedon mukaan.

Itse en niinkään kiekon kestävyyttä epäile mut taklaus tilanteissa joustokaukalo antaa periksi todella paljon. Siinä on varmasti oma hommansa että kestää semmosta liikkumista. Samoin luukut joita paiskotaan kiinni jatkuvasti.
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Ensimmäinen laatuaan mun tiedon mukaan.

Itse en niinkään kiekon kestävyyttä epäile mut taklaus tilanteissa joustokaukalo antaa periksi todella paljon. Siinä on varmasti oma hommansa että kestää semmosta liikkumista. Samoin luukut joita paiskotaan kiinni jatkuvasti.
Jep. Nimenomaan itseänikin tuo taklausten ryske mietityttää. Kiekko ei juuri aiheuta liikettä kaukalorakenteille.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 705
Ensimmäinen laatuaan mun tiedon mukaan.

Itse en niinkään kiekon kestävyyttä epäile mut taklaus tilanteissa joustokaukalo antaa periksi todella paljon. Siinä on varmasti oma hommansa että kestää semmosta liikkumista. Samoin luukut joita paiskotaan kiinni jatkuvasti.
Jos siellä on samanlaiset verkot kuin Hämeenkadulla?
 

Tervaskanto

Luottopelaaja
Viestejä
1 213
Ensimmäinen laatuaan mun tiedon mukaan.

Itse en niinkään kiekon kestävyyttä epäile mut taklaus tilanteissa joustokaukalo antaa periksi todella paljon. Siinä on varmasti oma hommansa että kestää semmosta liikkumista. Samoin luukut joita paiskotaan kiinni jatkuvasti.
Pitäisi olla kuten mainitsit ensimmäinen kaukalo laatuaan. Valmistajan mukaan edeltänyt paljon tuotekehitystä ja nyt on patenttihakemus sisällä. Että ihan kaukalon reunalla ei olla tinailemassa.
 

jahnu

Rivipelaaja
Viestejä
91
Ja jos jotakuta vi###aa ei ku siis harmittaa noi hakamettän ruuhkat niin miettikääpä kuinka käy tuolla aimo nivaska areenalla. Noista lähislueen parkkihalleista ei oo pääsdy ulos minkään kaupungissa olleen tapahtuman jälkeen. Katuja on suljettu remonttien takia. Jotta kannattaa varata aikaa. Hakamettästä on aina päässy helpolla pois
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 713
Ja jos jotakuta vi###aa ei ku siis harmittaa noi hakamettän ruuhkat niin miettikääpä kuinka käy tuolla aimo nivaska areenalla. Noista lähislueen parkkihalleista ei oo pääsdy ulos minkään kaupungissa olleen tapahtuman jälkeen. Katuja on suljettu remonttien takia. Jotta kannattaa varata aikaa. Hakamettästä on aina päässy helpolla pois
Eikös tämän areenan tavoitteena kuitenkin ole että sinne julkisilla pääasiassa mennään, sikäli mikäli siihen pääsylippuun julkisella kulkeminen sisällytetään. Eikös tällaisesta lipun sisällyttämisestä ollut jossain vaiheessa puhe?
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 402
Ei kannata jättää Areenan ”takapihalle” Naulakadun firmojen parkkeihin autojaan. Parkkipatet tuolla kiertävät kuola valuen pitkin päivää.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 034
Eikös tämän areenan tavoitteena kuitenkin ole että sinne julkisilla pääasiassa mennään, sikäli mikäli siihen pääsylippuun julkisella kulkeminen sisällytetään. Eikös tällaisesta lipun sisällyttämisestä ollut jossain vaiheessa puhe?

Tällä hetkellä ei vielä ainakaan kuulu Liiga-pelien osalta, mutta naapurin foorumilla heidän kehityspäällikkö kommentoi tuota kysyttäessä tässä muutama päivä sitten jotenkin "uutisia tulee kun niiden aika on", eli olisikohan vielä tulossa?

MM-kisoissa nuo otteluliput sisältävät julkisen liikenteen matkat.

 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Eiköhän siellä ole joustavaa näyttöä ja liitoksia rakenteissa, jokainen kaukalon palanenhan voi olla oma itsenäinen "näyttö" ja vaikka langattomasti niiden ohjaus, virta sitten jostain alaosasta mikä vähiten liikkuu ryskeessä. Onhan niitä näyttö kaksinkerroin taitettavia kännyköitäkin nykyään ja ilmeisesti kestävät.
 

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 163
Tuleekohan areenalle uudet mestaruusviirit ja jäädytetyt paidat vai otetaanko vanhat mukaan Hakametsästä?

Käsittääkseni tulee.

Ja mitä tulee itse areenaan, niin toivottavasti jäähän osataan laittaa oikeanlaiset mainokset. Tämä jo ihan sen takia, että sikäli mikäli jäähän projisoidaan alkushow, ei esimerkiksi juuri meineillä olevan läpsynläpsynhöttöntöttöturnauksen päätöspelissä juurikaan projisoinnista saanut selvää, kun suurin osa mainoksista on sen verran tummia. Toki Jaffalassa nuo mainokset lienevät olleet korkeintaan viisi päivää jään alla.
 

Tompsoni

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
237
Kyllä noista parkkihalleistakin kohtuuhelpolla pääsee pois, kun osaa vaan käyttää vähän päätä ja vaivaa.

Jos haluaa ehdottomasti jäädä pahimpiin sumppuihin, niin Aseman parkki sekä Koskikeskus ovat täydellisiä vaihtoehtoja. Pienellä varauksella myös Technopoliksen parkin, Tampere-talon ja Tullintorin voi laskea samaan kastiin.

Fiksuimmat vaihtoehdot hallipysäköintiin ovat Hämppi (jos poistuu Rongankadulta kohti Satakunnankatua) ja Ratina (Tampereen Valtatielle poistuttaessa). Vähän jos jaksaa kävellä tai vaihtoehtoisesti käyttää julkisia, niin esim. Frenckell, Plevna, Hämeenpuisto (ja Nalkala) sekä Valtatie30 ovat erinomaisia vaihtoehtoja, näistä kävelee kannelle suunnilleen 10-15min. Erityismaininta myös Pellavanparkille että Koskenparkille, joiden hintoja kannattaa ehdottomasti hyödyntää, etenkin jos ottelulippuun/kausikorttiin kuuluu joukkoliikennelippu.

Ja mikäli joukkoliikennelippu kuuluu ottelulippuun, niin ehdottomasti parhain vaihtoehtohan on edelleen julkisten käyttäminen, joko koko matkan ajalta tai vaikka liityntäpysäköintien kohdalta.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 857
Itsellä riittää yhä epäilyjä miten Kannen areena täyttyy viikolla alku huuman jälkeen. Kyllähän uusi areena on profiloitunut aikuisten viihdekeskukseksi selkeästi. Viikonloppuisin porukkaa riittää ja olut virtaa.
 
Ylös