Nokia Arena

Luchs

Guest
No ehkäpä Helsingin kanssa on perin vaikeata kilpailla suurista nimistä.


Ei se jatkossa varmaan vaikeata ole, riippuu tilaisuuden järjestäjien aktiivisuudesta ja riskinottohalukkuudesta.
Tampereen etuna on sijainti, jonne muualta Suomesta on lyhyempi matka kuin Helsinkiin, eikä pääkaupunkiseudultakaan kuin puolentoista tunnin junamatka.
 

dorsku

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
671
Avajaiset järjestetään 15.12, esiintyjänä Eppu Normaali Tampere Filharmonian kanssa.

Tuo varmaankin tarkoittaa "artistiavajaisia". Eli päästään ilmeisesti korkkaamaan areena paikallismatsilla, eikös tuota ole marras-joulukuun vaihteeseen suunniteltu?
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 668
Avajaiset järjestetään 15.12, esiintyjänä Eppu Normaali Tampere Filharmonian kanssa.

Tuo varmaankin tarkoittaa "artistiavajaisia". Eli päästään ilmeisesti korkkaamaan areena paikallismatsilla, eikös tuota ole marras-joulukuun vaihteeseen suunniteltu?

Voi hyvinkin olla että avajaispeli on joulun jälkeen.
 

dorsku

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
671
Juu itse olen kuullut puhuttavan, että 3. ja 4.12 olisi paikallismatsit. Tuo perjantai vissiin Hakametsän jäähyväiset ja lauantaina areenaan.
 

Nulikka

Guest
Jos tämä on ratkaisu, niin itse otan tämän mielellään vastaan. Uroksessa ehtii kyllä olemaan, mutta Hakametsän jäähyväiset omilta kausikorttipaikoilta on "Once in a Lifetime" kokemus.

Totta. Koskas ensi kauden otteluohjelma julkaistaan? Tietää koska pääsee korkkaamaan Uroksen. (Ei kiitos Tapparan isännöimälle paikalliselle)
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 134
Voisi olettaa, että kaikki Uroksen paikallispelit vetävät täyden tuvan, joten en ihmettelisi, jos Hakametsässä aiemmin kaudella vedetään yksi Tappara-Ilves myös (esim. kauden avauspeli), jolloin molemmat isännöivät Hakametsässä yhden paikallispelin ja Our Ilves -areenalla kaksi. Tällöin ei tarvitse mitään tuloja tasata tuosta joulukuun double-headerista.
 

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 284
Muistaakseni jossain oli kirjoittelua Jalon taholta, että tulot jaettaisiin tasan. Muistikuva on hämärä, joten en mene nyt vannomaan.
 

Nulikka

Guest
Itse ymmärsin, että tuplapelit pelataan nimenomaan uudella areenalla.

Ok. Mulla sellaista tietoa että Ipan kotipeli Hakametäs ja Tapparan Uroksella. En kuitenkaan 100% varmaksi voi lähdettäni luokitella.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 624
Itse ymmärsin, että tuplapelit pelataan nimenomaan uudella areenalla.

Niin ajatushan ainakin oli siirtyä Areenaan heti kun se on mahdollista, joten siinä mielessä tuplapelit Areenassa kuulostaisi loogisemmalta.

Sinänsä taas tuo joulukuun alku kuulostaa hyvinkin optimistiselta aikataululta varsinkin siinä mielessä, että se pitäisi nyt hyvin pian lukita Liigan sarjaohjelmaan.

Muistaakseni noin aikaisesta valmistumisesta ei taida olla ollut virallisia arvioita?
 
Ylös