Nokia Arena

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
707
Kannatusvaatteet on ilmeisesti suunniteltu nuoremmille. Itse en ikinä pukeudu huppariin tai t-paitaan. Siksi ainoa Ilveksestä muistuttava on pinssi pikkutakin kauluksessa. Rannekelloa pitäisin, jos se olisi vihreä tai keltainen; musta ei käy.

Onhan siellä pikeepaitaa, neuletta, kauluspaitaa sekä golf-paitaa tarjolla ;)
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 539
Onhan siellä pikeepaitaa, neuletta, kauluspaitaa sekä golf-paitaa tarjolla ;)

Päähine, huivi ja käsineet osastolta löytyy kanssa vaihtoehtoja jos jonkinmoiseen pukeutumistyyliin. Löytyy myös nahkavyötä pronssisoljella. Mutta on Brooksin kirjoituksessa vähän perää. Verkkari/huppari osaston lisäksi takkipuolelle kaipailisin siistimpää vaihtoehtoa. Semmosta kasarilta tuttua satiinitakkia, nahkahihaista baseball-takkia tai nahkatakkia.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 265
Kannatusvaatteet on ilmeisesti suunniteltu nuoremmille. Itse en ikinä pukeudu huppariin tai t-paitaan. Siksi ainoa Ilveksestä muistuttava on pinssi pikkutakin kauluksessa. Rannekelloa pitäisin, jos se olisi vihreä tai keltainen; musta ei käy.
Välillä sitä miettii, että onko nimimerkki Brooks kirjoittajan luoma fiktiivinen hahmo piirteineen vai pelaako hän vain jotain 4D-shakkia/trollausta meitä muita kirjoittajia hämmentääkseen.

Pahoittelen tätä eräänlaista ad hominem -argumentointiani. Brooks kirjoittaa usein mielenkiintoisia ja asiantuntevia viestejä, kiitos niistä!
 
Viimeksi muokattu:

Luchs

Guest
Aivot sulaa kun yrittää pohtia areenan kontekstia pikkutakin ylläpitämiseen. En itse pidä yllä pikkutakkia, mutta ylläpidän seuraa ainakin omiin taloudellisiin lähtökohtiin nähden varsin muhkeasti. Olisi kuitenkin tylyä vaatia muita tai itseä esiintymään seuran mannekiinina, silti aina kun näkee reippaita nuorukaisia ilveskostyymissä, tulee ihan mukavat fiilikset.
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 466
Mä en näe ollenkaan outona jäsenen Brooksin huolestumista ns. fanituotteista ja voiko esim. joku menestyvä setämies pitää niitä päällä. Mä kuulun duunariluokkaan ja ikää on setämäisesti, joten hupparit ja t-paidat ei ole ongelma, mutta ymmärrän että toimihenkilöilla ja vielä ylemmillä sellaisilla voi olla näitä.

Ilves voisi lanseerata jonkun luxus-fanimalliston tälläisille varttuneimmille herrasmiehille, jotka ei halua mennä mukaan perusfani- krääsään. Avainteema: hillittyä, tyylikästä ja PIRUN kallista(ei pääse jonnet noita osteleen)
 

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
707
Mä en näe ollenkaan outona jäsenen Brooksin huolestumista ns. fanituotteista ja voiko esim. joku menestyvä setämies pitää niitä päällä. Mä kuulun duunariluokkaan ja ikää on setämäisesti, joten hupparit ja t-paidat ei ole ongelma, mutta ymmärrän että toimihenkilöilla ja vielä ylemmillä sellaisilla voi olla näitä.

Ilves voisi lanseerata jonkun luxus-fanimalliston tälläisille varttuneimmille herrasmiehille, jotka ei halua mennä mukaan perusfani- krääsään. Avainteema: hillittyä, tyylikästä ja PIRUN kallista(ei pääse jonnet noita osteleen)

Eihän se sinänsä outoa olekaan. Muutamia vaihtoehtoja toki kaupassa jo on vaikka vaatisi ehdottomasti lisää vaihtoehtoja. Esimerkiksi tuo neule on semmoinen, että voisin kauluspaidan lyödä alle ja mennä toimistolle.
Toki tykkäisin enemmän, jos olisi vihreä tai keltainen neule ;)
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 345
Tämä oli kyllä paras provo tänään.

Provo?

Brooks on oikeassa siinä, että asiallisia vaatteita on vähän tarjolla. Siis niitä, joita voisi käyttää arjessa. GW päällä pelissä toki ja huivit jne, mutta kauluspaita, hillitty solmio.. ja miksi ei liivi.. kelpais. Arkivaatteksi... pienellä logolla, joka ei julista, ainoastaan indikoi...

Mutta toki asiakaskunnan pääosa ostaa hupparia ja pikeepaitaa, joten se Brooksin käyttämä pinssi on aika hyvä indikoija.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Ja ketjun aiheesta, olisi kiva saada työmaakamera pikkuhiljaa näin viikon tauon jälkeen taas toimimaan. Kamera väittää, että siirtotöitä, mutta se voi olla vain joku automaattiviesti joka tulee kameran ollessa pois käytöstä. Voisi vaikka kohta käydä katsomassa, onko se kamera edelleen Topaasin katolla vai ollaanko sitä oikeasti siirtämässä muualle (sisälle olisi ideaali mutta twitterissä kun on areenan tililtä asiaa kyselty niin on vaan vastattu, että vuoden lopussa tulee joku kooste).
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289
Ja ketjun aiheesta, olisi kiva saada työmaakamera pikkuhiljaa näin viikon tauon jälkeen taas toimimaan. Kamera väittää, että siirtotöitä, mutta se voi olla vain joku automaattiviesti joka tulee kameran ollessa pois käytöstä. Voisi vaikka kohta käydä katsomassa, onko se kamera edelleen Topaasin katolla vai ollaanko sitä oikeasti siirtämässä muualle (sisälle olisi ideaali mutta twitterissä kun on areenan tililtä asiaa kyselty niin on vaan vastattu, että vuoden lopussa tulee joku kooste).

Kyllä itselläni ainakin tuo kamera toimii ihan normaalisti.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289
Ja onko päiväys tää päivä eikä 12.5?

Kappas joo. Katselin vaan, että hyvinhän tuo striimi pyörii, kiinnittämättä huomiota päivämäärään :D
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 476
Kannatusvaatteet on ilmeisesti suunniteltu nuoremmille. Itse en ikinä pukeudu huppariin tai t-paitaan. Siksi ainoa Ilveksestä muistuttava on pinssi pikkutakin kauluksessa. Rannekelloa pitäisin, jos se olisi vihreä tai keltainen; musta ei käy.
Ei tämä Areenaan liity, mutta ostat Ilves-kalsarit. Sitten jos viikonloppu "peleissä" pääset vastustajan" maalin" lähelle, voit riisua ne. Ja T-paitaa voit pitää aluspaitana.
Nyt myynnissä olevasta Konna-paidasta, saat tuunaamalla silmääsi miellyttävän Sanna-paidan. Se päällä kehtaa kyllä kuunnella vappupuheita torilla.
Tai tee kuten minä, ostele vermeitä ja tue seuraa, lahjoita niitä muille tai unohda ne kaapin perälle.
Laskin juuri että omistan 18kpl erilaisia Ilves-huiveja, harvemmin noita käytän, talvella käyttäisin kaikkia kerralla jos kaulani olisi kuten kirahvilla.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 392
Nyt myynnissä olevasta Konna-paidasta, saat tuunaamalla silmääsi miellyttävän Sanna-paidan. Se päällä kehtaa kyllä kuunnella vappupuheita torilla.
Tai tee kuten minä, ostele vermeitä ja tue seuraa, lahjoita niitä muille tai unohda ne kaapin perälle.
Laskin juuri että omistan 18kpl erilaisia Ilves-huiveja, harvemmin noita käytän, talvella käyttäisin kaikkia kerralla jos kaulani olisi kuten kirahvilla.
Silloin tällöin on mukava laittaa vappusatanen pipoon tms., joka monasti jää vähälle käytölle mutta onhan tullut tuettua legendaarista Tampereen ilvestä. Ensimmäiseen peliin mennessä uudella areenalla on ihan pakko käydä jotakin ostamassa uudesta fanikaupasta. (hörppää kohveeta Iskä-Ilvesmukista, kiitos poika).
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 585
Onkohan täkäläinen halliuutuus edes yrittänyt kisailla Queenin konsertista? Hallihan on kutakuinkin samankokoinen kuin tuo Hartvalli, missä konsertti pidetään kesällä 2022. Eipä juuri parempaa kohdetta voisi ajatella. Kyseessä on uusi tuotantokin.

No ehkäpä Helsingin kanssa on perin vaikeata kilpailla suurista nimistä.
 
Ylös