Nokia Arena

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 240


”Tässä kohdassa ei vielä aivan tarkalleen uskalla sanoa, minkä kokoisina ne tulevat ja millainen on sijoittelu. Uskomme kuitenkin löytäneemme ratkaisun”, Fihl sanoo."
Nokia-areenalle joudutaan teettämään jo toinen viirisetti, sillä areenan ensimmäisinä viikkoina käytössä olleita viirejä ei pystytä hyödyntämään.

Jos tulevat niin tulevat varmaan sitten pienempinä. Toivotaan että päästään tästä aiheesta nyt vihdoin eteenpäin.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 819


”Tässä kohdassa ei vielä aivan tarkalleen uskalla sanoa, minkä kokoisina ne tulevat ja millainen on sijoittelu. Uskomme kuitenkin löytäneemme ratkaisun”, Fihl sanoo."

Voisiko ratkaisu kokoon ja sijoitteluun olla se, että mestaruusviireistä ja jäädytetyistä pelipaidoista teetettäisiin noin 5×10 cm kokoiset tarrat, joita voisi lätkiä vapaasti ympäri hallia?

Kummaltakin seuralta löytyy vatipääjaostot, joilla on kokemusta ja näkemystä tarrojen liimailusta julkisille paikoille, joten kovan luokan toteuttajiakin olisi varmasti kohtuukorvauksella saatavissa. Ei tarvitsisi muuta kuin antaa osaajille vapaat kädet ja kahdeksan tunnin työpäivä aikaa somistaa Nokia Arena, niin saataisiin tamperelainen jääkiekkohistoria kaikkien nähtäville sekä taltioitua myös tuleville sukupolville.

Tarroina toteutetuissa viireissä ja paidoissa on ehdottomana etuna helppo monistettavuus; jokaisesta viiiristä ja paidasta voisi saman tien tulostaa useamman kappaleen.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 833
Voisiko ratkaisu kokoon ja sijoitteluun olla se, että mestaruusviireistä ja jäädytetyistä pelipaidoista teetettäisiin noin 5×10 cm kokoiset tarrat, joita voisi lätkiä vapaasti ympäri hallia?

Kummaltakin seuralta löytyy vatipääjaostot, joilla on kokemusta ja näkemystä tarrojen liimailusta julkisille paikoille, joten kovan luokan toteuttajiakin olisi varmasti kohtuukorvauksella saatavissa. Ei tarvitsisi muuta kuin antaa osaajille vapaat kädet ja kahdeksan tunnin työpäivä aikaa somistaa Nokia Arena, niin saataisiin tamperelainen jääkiekkohistoria kaikkien nähtäville sekä taltioitua myös tuleville sukupolville.

Tarroina toteutetuissa viireissä ja paidoissa on ehdottomana etuna helppo monistettavuus; jokaisesta viiiristä ja paidasta voisi saman tien tulostaa useamman kappaleen.
Yhyy ja niisk. Tarroja liimailtu.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 705
Olisiko tuo nyt niin vaarallista? Yhtä monta kansanedustajaa Pirkanmaalta valitaan silti.

Jos liigajoukkueissa oikeasti pelättäisiin tuollaista niin paljon, että ottelua ei voisi järjestää vaalipäivänä, niin vaalipäivää edeltävissä otteluissahan voisi mainostaa ennakkoäänestystä tai jopa järjestää ennakkoäänestyspaikan areenalle.
Joo, siitä vaan, en ollut aivan tosissani...
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 862
Voisiko ratkaisu kokoon ja sijoitteluun olla se, että mestaruusviireistä ja jäädytetyistä pelipaidoista teetettäisiin noin 5×10 cm kokoiset tarrat, joita voisi lätkiä vapaasti ympäri hallia?
Tämä olisi tietysti luova innovaatio ongelman ratkaisuun, mutta hieman ristiriidassa t€flon-ar€€nan linjauksen kanssa, jossa viirit poistetaan näkyviltä muissa tapahtumissa samalla tavalla kuin kaikki muutkin jäljet, että konserttisalissa pelataan jääkiekkoa vain satunnaisesti ehkä noin sata päivää vuodessa.

Tarrojen kattoon liimaaminen olisi myös aika riskialttiilta kuulostava haaste kokeneemmallekin reviirinmerkkaajalle.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 819
Joku tuosta itkua vääntää mutta minä se en ole. Varmaan kannattaa vaikka peilistä siellä etsiä sitä kitisijää.

Se, että minä, sinä tai kuka tahansa muu pitää julkisten paikkojen sotkemista typeränä toimintana, ei mielestäni tee minusta, sinusta tai siitä jostakusta muusta kitisijää, vaan normaalin järjen ja käytöstavat omaavan henkilön. Jos kuitenkin viestini perusteella minut kitisijäksi leimaat, niin olkoon sitten niin. Näillä kriteereillä olen tarrojen liimailun suhteen ehdottomasti mieluummin kitisijä kuin hyväksyjä.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 833
Se, että minä, sinä tai kuka tahansa muu pitää julkisten paikkojen sotkemista typeränä toimintana, ei mielestäni tee minusta, sinusta tai siitä jostakusta muusta kitisijää, vaan normaalin järjen ja käytöstavat omaavan henkilön. Jos kuitenkin viestini perusteella minut kitisijäksi leimaat, niin olkoon sitten niin. Näillä kriteereillä olen tarrojen liimailun suhteen ehdottomasti mieluummin kitisijä kuin hyväksyjä.
Hyvä. Koska olet.
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 033
En ole kitisijä, mutta tuo tarrojen liimailu kaupungilla on hyvin lapsellista ja typerää. Aivan turhaa touhua, jos oot eri mieltä niin aivan se ja sama.

Ja tämä on mielipide. Kaikki mielipiteet ovat sallittuja.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 819
Hyvä. Koska olet.

Ok. Kiitos.

Olen siis kitisijä, koska pidän julkisten paikkojen sotkemista typeränä toimintana - toisin kuin ilmeisesti sinä, vaikka kyyneleitä aiemmin asian tiimoilta vuodatitkin. Minkä kaiken muun suhteen voit leimata minut kitisijäksi, kun kuitenkin puhutaan mielipideasioista? Olenko kitisijä, jos esimerkiksi mielipiteeni pelaasta X poikkeaa sinun näkemyksestäsi?
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 833
Ok. Kiitos.

Olen siis kitisijä, koska pidän julkisten paikkojen sotkemista typeränä toimintana - toisin kuin ilmeisesti sinä, vaikka kyyneleitä aiemmin asian tiimoilta vuodatitkin. Minkä kaiken muun suhteen voit leimata minut kitisijäksi, kun kuitenkin puhutaan mielipideasioista? Olenko kitisijä, jos esimerkiksi mielipiteeni pelaasta X poikkeaa sinun näkemyksestäsi?
No älä nyt enää muuta sanomisiasi. Sanoit jo olevasi kitisijä niin mennään sillä. Sinulle sotkemista, joillekkin kannattajakulttuuria. Onhan se tarra toki ihan hirveän vakava asia jossain harmaassa valotolpassa saati jos sellaisen nyt vaikka roskiksen kylkeen laittaa.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 819
No älä nyt enää muuta sanomisiasi. Sanoit jo olevasi kitisijä niin mennään sillä. Sinulle sotkemista, joillekkin kannattajakulttuuria. Onhan se tarra toki ihan hirveän vakava asia jossain harmaassa valotolpassa saati jos sellaisen nyt vaikka roskiksen kylkeen laittaa.
Siis hetkinen. Missä vaiheessa muutin sanomisiani? Tarkoituksella en kyllä näin tehnyt, vaan ensin tarkensin, että olen ymmärtänyt asettamasi kriteerit oikein (kitisijä/hyväksyjä). Lisäsin perään, että mikäli olen oivaltanut tämän oikein, niin mieluummin sitten olen kitisijä kuin hyväksyjä. Seuraavassa viestissäni pyysin tarkennusta, mihin kaikkeen muuhun tällainen mielipiteen perusteella leimaaminen pätee. Tähän en saanut vastausta.

Näillä sitten mennään.
 

Severi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
292
Tähän viiriasiaan tulikin mieleeni sitten viestittely Nokia Arenan kanssa tuolla Instagramin puolella. Pistin aika tiukkaoloiseen sävyyn viestiä heille maanantaina että miten voi olla edelleenkin mahdollista että kaikista lupailuista huolimatta mitään ei ole edelleenkään tapahtunut tämän saralla.

Ei ehtinyt mennä kuin pari päivää niin kuinka ollakkaan, mun vihaisen yhteenoton jälkeen saatiinkin heti ilmoitus että seuraavan kuukauden aikana saamme nämä viimeinkin näkyville Nokia Arenalle.
 

Liitteet

  • C40A91DF-8BF4-4442-B6CF-53C9F7684457.jpeg
    C40A91DF-8BF4-4442-B6CF-53C9F7684457.jpeg
    146,6 KB · kertaa luettu: 169

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 705
Tähän viiriasiaan tulikin mieleeni sitten viestittely Nokia Arenan kanssa tuolla Instagramin puolella. Pistin aika tiukkaoloiseen sävyyn viestiä heille maanantaina että miten voi olla edelleenkin mahdollista että kaikista lupailuista huolimatta mitään ei ole edelleenkään tapahtunut tämän saralla.

Ei ehtinyt mennä kuin pari päivää niin kuinka ollakkaan, mun vihaisen yhteenoton jälkeen saatiinkin heti ilmoitus että seuraavan kuukauden aikana saamme nämä viimeinkin näkyville Nokia Arenalle.
No mitä helevettiä, seurojen päätettävissä?
Ehkä olen seurannut huonosti, mutta tähän asti olen saanut ihan eri käsityksen.
 

Ratto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
117
Voisikohan sinne saada jonkun pisteen,esim joku iso seinä,johon voisi luvalla liimailla vaikka erätauoilla tai kun tarve iskee?Suvaitsevuutta olisi tärkeä miettiä tämmöisellekin taipumukselle.T : vanhempi seta
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 833
Siis hetkinen. Missä vaiheessa muutin sanomisiani? Tarkoituksella en kyllä näin tehnyt, vaan ensin tarkensin, että olen ymmärtänyt asettamasi kriteerit oikein (kitisijä/hyväksyjä). Lisäsin perään, että mikäli olen oivaltanut tämän oikein, niin mieluummin sitten olen kitisijä kuin hyväksyjä. Seuraavassa viestissäni pyysin tarkennusta, mihin kaikkeen muuhun tällainen mielipiteen perusteella leimaaminen pätee. Tähän en saanut vastausta.

Näillä sitten mennään.
Mihin muuhun? Puhuin tarroista. Voit ihan itseksesi kitistä muista asioista.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Minusta on oikein ilo huomata että areenan ympäristössä on joissain ankeissa sähkökaapeissa tms. eri seurojen tarroja, CHL:n myötä jopa ympäri Eurooppaa tulleet vieraat ovat niitä laitelleet. On se hyvä että kiekkokulttuuri näkyy muuallakin kuin valotauluilla Hervannan valtaväylän pielessä. Mihinkään yksityisomaisuuteen eikä talojen seiniin näitä nyt ei tule lätkiä mutta joku roskapönttö sen hygieenisempi ole vaikka siihen ei liimailtaisin yhtäkään tarraa.
 
Ylös