Niklas Friman

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 971
EDIT:

"– Ilveksen kapteenina oleminen on ollut kunnia-asia. Nyt kuitenkin koen pystyväni paremmin keskittymään pelaamiseen, kun kapteenin vastuu siirtyy Nikelle. Kyseessä on oma päätökseni, jossa valmennuksemme on ollut minun tukenani. Meillä on hieno kapteenisto kasassa tulevalle kaudelle, ja on hienoa olla osa sitä edelleen, sanoo Suomi."
Eli Eemeli on ottanut tuosta vähän liikaa painetta itselleen, hienoa että tunnistaa asian ja tekee itse muutoksen!
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 115
"– Ilveksen kapteenina oleminen on ollut kunnia-asia. Nyt kuitenkin koen pystyväni paremmin keskittymään pelaamiseen, kun kapteenin vastuu siirtyy Nikelle. Kyseessä on oma päätökseni, jossa valmennuksemme on ollut minun tukenani. Meillä on hieno kapteenisto kasassa tulevalle kaudelle, ja on hienoa olla osa sitä edelleen, sanoo Suomi."
No tässähän se tulikin. Minusta todella hyvä homma varsinkin se, että itse tunnistaa tilanteen.

Nyt pääse pelaamaan vapaammin ja niinkuin sanoin, että Suomen pelillinen taso voi olla todella kova ensi kaudella.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 069
No tässähän se tulikin. Minusta todella hyvä homma varsinkin se, että itse tunnistaa tilanteen.

Nyt pääse pelaamaan vapaammin ja niinkuin sanoin, että Suomen pelillinen taso voi olla todella kova ensi kaudella.
Tekisi mieli sanoa positiivarina, että 50pts pamahti juuri rikki supisuomalaisella takuulla...kun jää liika puristus, yliyrittäminen ja reppuselkäily pois...
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Mun mielestä kapteeniksi ei pitäisi valita ensimmäistä kauttaan seurassa pelaavaa.

Itse kun en niin perusta kliseistä ja fraaseista, joita on vain toisteltu niin, että ne alkavat kuulostaa totuuksilta, vaan haluan päästä puntaroimaan asioita konkretian kautta, niin kysyn vilpittömästi: mitä perusteluja tämän taustalta löytyy?
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 538
Tottakai nyt, kun kasataan tätä aika isosti uudistuvaa Ilvestä ja jos halutaan ottaa paineita pois Suomelta niin miksei Friman. Maajoukkueessa marinoitunut puolustaja härkä joka oli kapteeni, kun Pennane valmensi viimeksi kerhossa ja mestaruus kaudella A.
Tämä kävi mielessä jo ennen, kun miestä oli virallisesti julkistettu meille. Eiköhän tämä ollut hyvä päätös. Playoffeissa saatetaan jopa karjaista pieni puhe jos näyttää pahalta.
 
Viimeksi muokattu:

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 942
Kuulostaa erittäin fiksulta ja pohditulta ratkaisulta. Tästähän on jo pitkään ollut spekulaatiota, että onko välttämättä paras juttu Supin itsensä kannalta, että joutuu kantamaan koko joukkueen painolastia harteillaan, kun ei kuitenkaan mikään kaikkein supliikein kaveri ole. Varmasti hyvää vaihtelua hänellekin.

Frimanista tulee jokaisen haastattelun jälkeen parempi ja parempi fiilis. Todellinen joukkuepelaaja.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 502
Mun mielestä kapteeniksi ei pitäisi valita ensimmäistä kauttaan seurassa pelaavaa.
Normaalisti varmaan ei, mutta Friman on vähän eri juttu. Nopeasti on myös saanut statuksen pelaajien keskuudessa. Voi olla parempikin että tulee ulkopuolista perspektiiviä.
 

Severi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
288
En myöskään itse valitsisi ensimmäistä kautta pelaavaa heti koko joukkueen kapteeniksi. Tällä kertaa kyse on kuitenkin maajoukkuetason pelaajasta, joka on voittanut olympiakultaa, maailmanmestaruuden ja Suomen mestaruuden. Ollen myös useasti johtavana pelaajana joukkueissa joten sanoisin että Niklas Friman on erinomainen valinta meidän kapteeniksi.

Niin ja yksi harvoista pelaajista joka on oikeasti voittanut yhtikäs mitään Ilveksen nykyjoukkueesta.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 971
En myöskään itse valitsisi ensimmäistä kautta pelaavaa heti koko joukkueen kapteeniksi. Tällä kertaa kyse on kuitenkin maajoukkuetason pelaajasta, joka on voittanut olympiakultaa, maailmanmestaruuden ja Suomen mestaruuden. Ollen myös useasti johtavana pelaajana joukkueissa joten sanoisin että Niklas Friman on erinomainen valinta meidän kapteeniksi.

Niin ja yksi harvoista pelaajista joka on oikeasti voittanut yhtikäs mitään Ilveksen nykyjoukkueesta.
Ja tuttu mies Pendolle. Se tuossa varmasti on myös taustalla.

Kyllähän Mörkö-Marko nostettiin varakapteeniksi heti kun liittyi keväällä jengiin.
 
Ylös