Niklas Friman

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 352
Friman kapteeni kaudelle!

Kapteenisto:
Friman C
Suomi A
Ikonen A
Lancaster A

Mielestäni ihan hyvä muutos, en tiedä onko Eemeli ottanut vähän liikaa painetta tuosta kapteenin hommasta.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 182
Ohhoh. Yllätti, että Eemeli ei ole kapteeni.

..mutta toisaalta tämä voi vapauttaa Kapun peliä niin että pelaa koko kauden ihan pirun kovalla tasolla ja voittaa pistepörssin

Tiedote:

 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ohhoh. Yllätti, että Eemeli ei ole kapteeni.

..mutta toisaalta tämä voi vapauttaa Kapun peliä niin että pelaa koko kauden ihan pirun kovalla tasolla ja voittaa pistepörssin.

Älä muuta sano. Hyvä ajatus!

EDIT:

"– Ilveksen kapteenina oleminen on ollut kunnia-asia. Nyt kuitenkin koen pystyväni paremmin keskittymään pelaamiseen, kun kapteenin vastuu siirtyy Nikelle. Kyseessä on oma päätökseni, jossa valmennuksemme on ollut minun tukenani. Meillä on hieno kapteenisto kasassa tulevalle kaudelle, ja on hienoa olla osa sitä edelleen, sanoo Suomi."
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 126
Ohhoh. Yllätti, että Eemeli ei ole kapteeni.

..mutta toisaalta tämä voi vapauttaa Kapun peliä niin että pelaa koko kauden ihan pirun kovalla tasolla ja voittaa pistepörssin

Tiedote:

Mä näen kyllä tällä pilvellä juuri saman hopeareunuksen.

Supi pääsee keskittymään tärkeimpään, eli itse peliin ja kirkkaat valot ja dumbass - "Miltä nyt tuntuu ja miten meillä tänään menee?" -haastikset hoitaa pääministeri Friman.

EDIT: Ja Supihan sen näköjään itsekin sanoi, kun ehtisi/malttaisi lukea jutut tarkemmin...

– Ilveksen kapteenina oleminen on ollut kunnia-asia. Nyt kuitenkin koen pystyväni paremmin keskittymään pelaamiseen, kun kapteenin vastuu siirtyy Nikelle. Kyseessä on oma päätökseni, jossa valmennuksemme on ollut minun tukenani. Meillä on hieno kapteenisto kasassa tulevalle kaudelle, ja on hienoa olla osa sitä edelleen, sanoo Suomi.
 
Ylös