Niilon Pojat

Pirkkalan Litti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
300
Itse olin matsissa eilen ja mietin myös, että olikohan jotain boikottia, kun aiemmissa peleissä näkynyt useampia lakanoita ja ollut selkeästi enemmän porukkaa. Nyt ennen pelin alkua ei ollut kannatusta, eikä alussa pelin aikanakaan niin mietin ihan vilpittömästi, että oliko tämä joku protesti.

Näitähän on usein ollut, että ollaan esim ensimmäinen puoliaika hiljaa ja toisella kannustetaan normaalisti. Mutta kieltämättä mietin, ettei sille ehkä nyt olisi syytä, kun päävalmentajakin vaihtui.
 

Berenger

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
822

...fanit ja joukkue tanssivat ja lauloivat yhdessä voitokkaan välierän jälkeen legendaarisen lastenlaulun sävelin: ”Jos sä llves oot, hyppää näin…”


Oho. Olen tainnut tanssia ja laulaa tuota väärin koko ajan. Onneksi Aamulehti korjasi sanat ja nyt pääsen paremmin mukaan menoon.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 942

...fanit ja joukkue tanssivat ja lauloivat yhdessä voitokkaan välierän jälkeen legendaarisen lastenlaulun sävelin: ”Jos sä llves oot, hyppää näin…”


Oho. Olen tainnut tanssia ja laulaa tuota väärin koko ajan. Onneksi Aamulehti korjasi sanat ja nyt pääsen paremmin mukaan menoon.
”Oletko aina laulanut Ilveksen legendaarisen laulun väärin? - Katso oikeat sanat täältä”
 

Peluuri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
864

...fanit ja joukkue tanssivat ja lauloivat yhdessä voitokkaan välierän jälkeen legendaarisen lastenlaulun sävelin: ”Jos sä llves oot, hyppää näin…”


Oho. Olen tainnut tanssia ja laulaa tuota väärin koko ajan. Onneksi Aamulehti korjasi sanat ja nyt pääsen paremmin mukaan menoon.
Nyt oli kyllä rimanalitus jopa aamulehdeltä
 
Ylös