Niilon Pojat

Niinhän minä sanoinkin. Eli ero on siis tilanteissa eikä käytetyssä kielessä. Tämän vuoksi en jaksa uskoa tähän ”mutta kun kielenkäyttö…”. Ette te sitä kritiikkiä siltikään olisi hyväksynyt, vaikka kieli olisikin ollut lievempää.
Noh, ei se kielenkäyttö Köpiä kohtaankaan varmasti kaikkia katsomossa miellyttänyt, vaikka moni oli varmasti viestistä samaa mieltä, että valmentaja on pakko vaihtaa sarjapaikan säilyttämiseksi. Itse en ainakaan lähtenyt kannattajakatsomossa silloin mukaan noihin huutoihin. Syy oli omalla kohdalla kyllä enemmän viestin mielikuvituksettoman ala-arvoinen muotoilu kuin se varsinainen viesti. Kaikesta huolimatta Köpi olisi pitkän linjan ilvesläisenä ansainnut tyylikkäämmän lopun epäonnistuneelle päävalmentajapestilleen. Niin kannattajilta kuin synttärilahjaksi potkut antaneelta seuraltakin.

Viimeksi muokattu:
Mites foorumi aikanaan reagoi ”Painu Köpi vittuun”? Sitä ja Heppaa korpee laulettii kuitenkin joku puoli tuntia Hakaa vastaan. Aiheuttiko yhtä paljon parranpärinää? En ollut lukemassa, mutta olin laulamassa.

Yhtä törkeää kielenkäyttöä, vaikkakin tärkeämmällä hetkellä. Eli oliko se vain se kielenkäyttö, mikä hiertää vai olisiko sitä katsottu toisessa tilanteessa sormien läpi?
Itsekin olin huutelemassa tuota samaa moneen otteeseen. En parranpärinästä liiemmin muista mutta silloin paistoi kyllä epätoivo niin monilla kun viikonlopusta toiseen sama loppuratkaisu kotikentällä toistui toistamiseen joten liekö se sitten antanut ”hyväksynnän” kyseisille huudoille tuolloin.

Ja mitä tulee perjantaihin niin omalta osaltani asia on ok poislukien huoraamista mutta uskon lasten pelin (vai mikä olikaan) vaikuttavan osalla ottelukokemukseen ja sitä kautta kynnykseen antaa palautetta. Toinen kuten ylempänä sanottiin oli varmasti ajankohta, että tuliko tämä protesti liian nopeasti. Tämä touhu on kyllä näyttänyt aikamoiselta sähläämiseltä mutta ehkä osa ei sitten sitä vielä tässä vaiheessa näe samalla lailla.

Itsekin olin huutelemassa tuota samaa moneen otteeseen. En parranpärinästä liiemmin muista mutta silloin paistoi kyllä epätoivo niin monilla kun viikonlopusta toiseen sama loppuratkaisu kotikentällä toistui toistamiseen joten liekö se sitten antanut ”hyväksynnän” kyseisille huudoille tuolloin.

Ja mitä tulee perjantaihin niin omalta osaltani asia on ok poislukien huoraamista mutta uskon lasten pelin (vai mikä olikaan) vaikuttavan osalla ottelukokemukseen ja sitä kautta kynnykseen antaa palautetta. Toinen kuten ylempänä sanottiin oli varmasti ajankohta, että tuliko tämä protesti liian nopeasti. Tämä touhu on kyllä näyttänyt aikamoiselta sähläämiseltä mutta ehkä osa ei sitten sitä vielä tässä vaiheessa näe samalla lailla.
Joo ja se on ihan ok, jos on eri mieltä ajankohdasta tai tarpeellisuudesta. Ei pääty edusta läheskään kaikkien Ilves-kannattajien kantaa, ei edes kaikkien päädyssä seisovien.

Lähinnä huvittaa ajatus siitä, että vittuilu tekisi yhtäkkiä muutenkin rajusta kannanotosta epähyväksyttävän. Huorittelusta samaa mieltä kanssasi.

Rehellisesti sanottuna emme ole valmiita olemaan suurseura, jos yhdestä lakanasta, joka kritisoi tätä koko puolen vuoden taustasekoilua, nousee näin iso haloo seurayhteisössä

Lakanassahan ei kritisoitu mitään, vaan vaadittiin potkuja toimitusjohtajalle. Mutta ei tuota enempää kannata vatvoa, koska pääasia koko episodissa lienee ollut apinoida SMJK:n kenkätifoja tai esitellä koko seurayhteisölle, että addut löytyy, kuten ison maailman casualseilla.

Kyllä itsellenikin on vähän tullut sellainen maku näiden viimeaikaisten tapahtumien johdosta (koulukatu, strobot hallissa, viimeisin tammela-case) että halutaan näyttää skenelle kuinka ollaan oikeasti isoja ja uskottavia eikä mitään hakalaisten daddyjä.

Itse kannatustoiminta on kuitenkin ollut ensiluokkaista kuten ollaan totuttu.

Myyty jo loppuun vaikka missään (sosiaalisessa mediassa) ei oltu edes mainostettu?

Liitteet

• IMG_7478.png
    IMG_7478.png
    1,4 MB · kertaa luettu: 216
Rehellisesti sanottuna emme ole valmiita olemaan suurseura, jos yhdestä lakanasta, joka kritisoi tätä koko puolen vuoden taustasekoilua, nousee näin iso haloo seurayhteisössä
Emmekä pysty antamaan seuralle kiitosta joukkueelle, joka on voittanut kauden kaikki kotiottelut ja lisäksi emme muutenkaan pysty käyttäytymään ihmisiksi katsomossa, vaan aiheutamme omalle seurallemme hankaluuksia.

• Epätykkää
Reactions: T72
Takaisin