Niilon Pojat

Riksu

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Sen huomasin, että ei kuulunut yhtään mitään A1 sieltä. Mutta joo, liput ainakin heilu lähes koko pelin.

harkkapilli

Vakiokokoonpanossa
Tänään sunnuntain iloksi Kaupissa klo 15.00 Kansallisen Liigan ONS-ottelu ja klo 19.00 Kakkosen paikallispeli Ilves-Kissoja vastaan. Toivottavasti mahdollisimman moni Niilokin löytää paikan päälle. Etenkin miesten kakkosjoukkueen ottelussa tärkeitä pisteitä pelissä sarjapaikan säilyttämisen kannalta.

harkkapilli

Vakiokokoonpanossa
Huomenna maanantaina 15.8. olisi Kaupissa Ilves/2–TamU klo 19.00. Jos johonkin kakkosen peliin, niin tähän toivoisin Niilon Poikienkin ilmestyvän paikalle. Ainakin minun mielestäni olisi vähän noloa tuhansien jalkapalloilijoiden seuralle, jos vain Sinikaarti olisi paikalla pitämässä ääntä.

Peluuri

Vakiokokoonpanossa
Huomenna maanantaina 15.8. olisi Kaupissa Ilves/2–TamU klo 19.00. Jos johonkin kakkosen peliin, niin tähän toivoisin Niilon Poikienkin ilmestyvän paikalle. Ainakin minun mielestäni olisi vähän noloa tuhansien jalkapalloilijoiden seuralle, jos vain Sinikaarti olisi paikalla pitämässä ääntä.
Itse ajattelin tulla, hienoja nämä derbyt aina sarjatasosta riippumatta

harkkapilli

Vakiokokoonpanossa
Erityiskiitos Niilon Pojille, jotka jäivät/palasivat vielä myös Kansallisen Liigan otteluun. Porukka oli ekaakin peliä pienempi ja varmasti oli ääni kovilla kahden peräkkäisen pelin kanssa, mutta suhteellisen hieno tunnelma ja kannustushan kolkkoon Ratinaan lopulta syntyi. Toivottavasti tulevaisuudessakin näkyy naisten joukkueen peleissä yhtä hienoa kannustusta.

Peluuri

Vakiokokoonpanossa
Erityiskiitos Niilon Pojille, jotka jäivät/palasivat vielä myös Kansallisen Liigan otteluun. Porukka oli ekaakin peliä pienempi ja varmasti oli ääni kovilla kahden peräkkäisen pelin kanssa, mutta suhteellisen hieno tunnelma ja kannustushan kolkkoon Ratinaan lopulta syntyi. Toivottavasti tulevaisuudessakin näkyy naisten joukkueen peleissä yhtä hienoa kannustusta.
Propsit kaikille jääneille, itse en vaan pystynyt jäämään vitutti niin suunnattomasti oli pakko lähteä