Nick Baptiste

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 719
Mitkä on @ipa1970 mietteet Baptistesta nyt? En vittuile, vaan mielenkiinnosta kyselen onko mieli muuttunut suuntaan tai toiseen? Alku oli vaatimatonta ja vaisua, parantanut pelien edetessä, tänään kauden paras peli mielestäni!
On parantanut paljon ja olen mielestäni tästä jo aiemmin kirjoittanutkin.
Syytä on ollutkin parantaa koska uskoakseni isoon rooliin hankittu.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 906
Mitkä on @ipa1970 mietteet Baptistesta nyt? En vittuile, vaan mielenkiinnosta kyselen onko mieli muuttunut suuntaan tai toiseen? Alku oli vaatimatonta ja vaisua, parantanut pelien edetessä, tänään kauden paras peli mielestäni!
Et tuu ikinä saamaan vastausta. Tää heppu ku ei myönnä koskaan olevansa väärässä. Mieluummin odottaa vaikka 10 kautta sitä huonoo kautta ja sanoo sit mitä minä sanoin
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 204
Mahtavaa. Tämä jätkä on löytänyt jostain jalat ja suorastaan kiitää nyt tuolla kentällä. Nyt kun ehtii tilanteisiin ihan eri lailla kuin aikaisemmin, niin on todella vaarallinen vastustajille.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 906
Justiinsahan se vastasi ja on vastannut jo ennenkin...
Jaa. Jännästi toimii tää ku piilottaa jonkun urpon. Välillä näkyy et on kirjoittanut jotain. Tekstihän ei näy kumminkaan. Mut näköjään välillä ei näy et on kirjoittanut jotain. No ihan sama mulle. Evvk mitä kirjoittelee.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 719
Jaa. Jännästi toimii tää ku piilottaa jonkun urpon. Välillä näkyy et on kirjoittanut jotain. Tekstihän ei näy kumminkaan. Mut näköjään välillä ei näy et on kirjoittanut jotain. No ihan sama mulle. Evvk mitä kirjoittelee.
Näyttää olevan ihan sama.
Onko tunne että on päässyt ihon alle jotain mikä ei sitten millään lähde sieltä pois?
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 755
Näyttää olevan ihan sama.
Onko tunne että on päässyt ihon alle jotain mikä ei sitten millään lähde sieltä pois?
Kyllä täällä on nyt joku muu tainnut sinun ihosi alle päästä. Pelaa numerolla 73 Ilveksessä, soiko kellot?
 

Liitteet

  • Screenshot_20211104-080922.jpg
    Screenshot_20211104-080922.jpg
    149,4 KB · kertaa luettu: 288

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 719
Olin irroittanut tuon tekstin baptiste kirjoituksesta juuri siksi että yleisesti kysyin mistä tulee tämä ” kevään pelaaja” myytti?
En myöskään ymmärrä että jaksetaan minulle jauhaa tapaus baptistesta. Annoin kuraa kun otteet olivat todella heikot. Esimerkkinä pelkästään viimeisen vuorokauden aikana on heitetty konnan niskaan vastaavaa kriittistä arvostelua.
Minulla ei todellakaan mitään baptistea vastaan , toivottavasti parantaa peliään nousujohteisesti. On paljon parantanut kuten elorinnekin.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 900
On parantanut paljon ja olen mielestäni tästä jo aiemmin kirjoittanutkin.
Syytä on ollutkin parantaa koska uskoakseni isoon rooliin hankittu.
Hienoa, ei kyllä tietoa mihin rooliin hankittu mutta hyvin on vetänyt.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530

Yhden pelin perustee
Et tuu ikinä saamaan vastausta. Tää heppu ku ei myönnä koskaan olevansa väärässä. Mieluummin odottaa vaikka 10 kautta sitä huonoo kautta ja sanoo sit mitä minä sanoin

Mitäs tää viesti antaa tähän ketjuun? Eikös just kertonut että nyt rupee oleen palkkansa arvoinen?
Miksi maalitat muita kirjoittajia jotka arvostelee pelaajia tämän hetkisen peli suorituksen takia?
 

Tyrioni

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
444
Taattua Pohjois-Amerikkalaista 3M-laatua, eli Mies, Maila ja (työ)Moraali!

Syöttöpisteensä hankki tänään Lukkoa vastaan hienolla ja vahvalla työnteolla, eli hyökkäyspäässä kiekonriisto josta syöttö Johanssonille joka sai hyvästä syötöstä nautiskellen vispata kauden ensimmäisen häkkinsä verkon perukoille. Mahtavaa!

Hieno ajelu toisessa erässä maalille, vaikka tämä tilanne ei nyt siihen kauneimpaan huipentumaan päättynytkään vaan Nick löysi itsensä vaakatasosta, mutta kuinka ollakaan pomppasi sieltä yhtenä jousena puolustamaan Mäntykiveä kulmassa tapahtuvaan jälkipeliin. Myös muutenkin ne kuuluisat työrukkaset suorastaan räjähtivät kohti korkeuksia Parikan maalissa, eli elää tunteella pelissä mukana. Hienoa!

Ai niin, vieläkö joku kyselee niitä näyttöjä siitä miksi jotkut näkevät hänessä niitä "kevään miehen"-merkkejä? Tai vieläkö joku oikeasti olisi lähettämässä Baptistea muka-turhakkeena pois? Jatkopahvia sanon minä!
 
Ylös