Nick Baptiste

Michallero

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen
Viestejä
877
Mun silmään loistava pelaaja. Tolla "pelisysteemillä" on vaan vaikea yksittäisen pelaajan loistaa. Mun silmään yksikään hyökkääjä ei ole loistanut tällä kaudella.

Mun mielestä Ilveksessä on todella vaikeaa kenenkään loistaa tolla "pelitavalla", paitsi veskareiden. Siihen Ilveksen pelityyli antaa mahdollisuuden joka ikinen ilta

Näin se on. Faktat ja realiteetit on hyvä pitää keskusteluissa. Kautta pelattu 1/6.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Mun mielestä tämä jäbä on ollut ihan pirteä viisikko pelissä. Maaleja taas ei ole tullut koska ei päästä mihinkään pyörityksiin lähes koskaan.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Onhan se totta, että jos Baptiste olisi tekemänsä 3 maalin sijaan tehnyt vaikkapa kuusi, niin Ilveksellä voisi olla 4-6 pistettä enemmän. Siinä mielessä hän on kyllä epäonnistunut pahoin.
 
Viimeksi muokattu:

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 103
Maaleja taas ei ole tullut koska ei päästä mihinkään pyörityksiin lähes koskaan.

Vaikea se on maaleja tehdä, kun ei päästä paikoille. Hifki pelin laukaisukartta on aika murheellinen. Kolme laukausta parhaalta maalintekosektorilta, joista Kotkansalo lahjoitti yhden.

Positiivista on,että kolmesta paikasta kaksi maalia
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 603
Onhan se totta, että jos Baptiste olisi tekemänsä 3 maalin sijaan tehnyt vaikkapa kuusi, niin Ilveksellä voisi olla 4-6 pistettä enemmän. Siinä mielessä hän on kyllä epäonnistunut pahoin.
Juu, ja jos Suomi ei olisi epäonnistunut ~5-7 onetimeriä tilanne vois olla sama
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Juu, ja jos Suomi ei olisi epäonnistunut ~5-7 onetimeriä tilanne vois olla sama
Potkut molemmille, kyllähän joukku-urheilussa menestyminen koostuu yksilöiden henkilökohtaisista onnistumisista ja osaamisesta.
Kaikki tämä joukkupelaaminen ja joukkuetaktiset osaamiset ovat vain jargonia, jolla köyhät yrittää pysyä pelissä mukana. Viiden miljoonan pelaajabudjetti ja kolme halpaa ukkoa seisomaan vaihtoaitioon. Siinä menestysresepti.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 669
Baptiste pois kokoonpanosta.
Onko kellään tietoa mitä on käynyt?
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 079
Mikäs tämä Bapin homma oikein on? Ilves ei ole tiedottanut mitään, mutta ei mies pelaamaankaan pysty.
 

Raimo78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
696
Oisko puujalka tullut, lihasvamma….Reiteen laitetusta kylmäpussista päätellen. Luulen, että jos tänään ei vielä pelaa niin KooKoota vs viimeistään.
 
Ylös