NHL

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wunderveba
  • Alkaa Alkaa
Maassa makaavan hakkaamisesta? Älä ny viitti. Joku raja tolla kaikesta märisemiselläkin.
Siis mitä ihmettä? En nyt tajua yhtään mitä höpiset.

Tiesit itsekin jo viestiäsi kirjoittaessasi ettei se pidä paikkaansa.
Siis ettei änärissä saa kunniakirjaa kun hakkaa maassa makaavaa? No perkele, minä kun oikeasti luulin niin.

Tiesit itsekin jo viestiäsi kirjoittaessasi ettei se pidä paikkaansa.
Pipoa löysemmälle jos ei pientä jerryä kestä kajuutta.

Älä nyt itseäs tyhmempää esitä. Jostain piti päästä taas rutisemaan, oli se vaikka sitten huumoriksi verhoiltuna.
Mä en nyt tajua miten se on rutisemista jos toteaa ihan puhtaan faktan pienesti hassutellen. Änärissä nämä maassa makaavan pelaajan hakkaamiset ovat ihan business as usual eikä niistä jaeta lähelläkään samanlaisia rangaistuksia kuin esimerkiksi Liigassa.

Mä en nyt tajua miten se on rutisemista jos toteaa ihan puhtaan faktan pienesti hassutellen. Änärissä nämä maassa makaavan pelaajan hakkaamiset ovat ihan business as usual eikä niistä jaeta lähelläkään samanlaisia rangaistuksia kuin esimerkiksi Liigassa.
Se on totta ettei yleensäkään jaella samanlaisia rangaistuksia kuin Liigassa, mutta en ole huomannut että sitä kyllä mitenkään hyvälläkään katsotaan tai kovana äijänä pidetään, mikäli maassa makaavaa hakkaat. Että sikäli vitsinäkin huono koska en näe minkäänlaista totuuspohjaa.

Toronton trade. Käytännössä Knies -> Marchenko

Olen jatkuvasti ihmetellyt TOR tarvetta päästä Kniesista eroon. Hyvä kauppa Jacketseille kun saivat dumpattua Merzlikinsin 5,4M ja Woodsin 2,5M Torontoon.

Olen jatkuvasti ihmetellyt TOR tarvetta päästä Kniesista eroon. Hyvä kauppa Jacketseille kun saivat dumpattua Merzlikinsin 5,4M ja Woodsin 2,5M Torontoon.
Tuo Kniesin koheltava pelitapa on täynnä riskejä ja alla jo pari aivotärähdystä. Loukkaantumiset toistaiseksi jääneet lyhyiksi, mutta niitä silti joka vuosi tullut. Seuraava voi sitten olla jo pidempi.

En tiedä onko hyvä syy, mutta eiköhän vaikuttanut valintoihin.

Tuo Kniesin koheltava pelitapa on täynnä riskejä ja alla jo pari aivotärähdystä. Loukkaantumiset toistaiseksi jääneet lyhyiksi, mutta niitä silti joka vuosi tullut. Seuraava voi sitten olla jo pidempi.

En tiedä onko hyvä syy, mutta eiköhän vaikuttanut valintoihin.
Juu, enkä sillä, että olisi huono kauppa, kummankaan puolelta. Varmasti Marchenko tällä hetkellä on parempi pelaaja kuin Knies. On vaan kummastuttanut että TOR on aktiivisesti kauppaillut Kniesia, josta ehkä jo tällä kaudella tulossa liki p/p pelaaja vahvoilla fyysisillä ominaisuuksilla varustettuna. Tullut hieman Marner-fibat tästä.

Juu, enkä sillä, että olisi huono kauppa, kummankaan puolelta. Varmasti Marchenko tällä hetkellä on parempi pelaaja kuin Knies. On vaan kummastuttanut että TOR on aktiivisesti kauppaillut Kniesia, josta ehkä jo tällä kaudella tulossa liki p/p pelaaja vahvoilla fyysisillä ominaisuuksilla varustettuna. Tullut hieman Marner-fibat tästä.
Ihan aiheellinen ihmettely, ei siinä. Jokseenkin tosiaan on outoa organisaation toiminta näiltä osin ollut viime vuosina.

Jotkut asiat eivät vain muutu. Oilers teki avauspeliin viisi maalia, mutta eihän sillä voittoa irronnut, kun molari (Jarry) ehti kiekon eteen 73,9 %:n arvoisesti. Täysin käsittämätöntä, miten tuonne ei ole näinä vuosina saatu uskottavaa ykkösmolaria. McDavidin joutsenlaulu Albertassa on käynnissä.

Jotkut asiat eivät vain muutu. Oilers teki avauspeliin viisi maalia, mutta eihän sillä voittoa irronnut, kun molari (Jarry) ehti kiekon eteen 73,9 %:n arvoisesti. Täysin käsittämätöntä, miten tuonne ei ole näinä vuosina saatu uskottavaa ykkösmolaria. McDavidin joutsenlaulu Albertassa on käynnissä.
Huomisesta (seuraava peli) lähtien siellä on Devon Levi ykkösveskarina.

Seuraako väki täällä änäriä Viaplaylta? Millaiset nuo ottelukoosteet siellä on? Oon siis tähän asti käynyt pelejä läpi NHL:n oman sovelluksen condensed games-koosteista niiltä osin kun en livenä ole kyennyt katsomaan. En olis kuitenkaan pahoillaan hieman kattavammistakin koosteista ja tuo Viaplayn kamppis 30€/kk vuoden sopparista houkuttais kovasti varsinkin jos meinaavat jättää jakamatta hiihtolajien oikeuksia muille.

9-7. Ei Oilersin pelit ainakaan tylsiä ole. Jo toisen erän viimeisellä sekunnilla VAN meni johtoon, VAN laukaukset vs. EDM maalit. :D Sääliksi kävi Lankista. Kapaselta nätti av-läpiajo ujutus. Eipä noista montaa maalia voi maalivahtien piikkiin laittaa..

muok.

Viimeksi muokattu:
Takaisin