NHL

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wunderveba
  • Alkaa Alkaa
Maassa makaavan hakkaamisesta? Älä ny viitti. Joku raja tolla kaikesta märisemiselläkin.
Siis mitä ihmettä? En nyt tajua yhtään mitä höpiset.

Tiesit itsekin jo viestiäsi kirjoittaessasi ettei se pidä paikkaansa.
Siis ettei änärissä saa kunniakirjaa kun hakkaa maassa makaavaa? No perkele, minä kun oikeasti luulin niin.

Älä nyt itseäs tyhmempää esitä. Jostain piti päästä taas rutisemaan, oli se vaikka sitten huumoriksi verhoiltuna.
Mä en nyt tajua miten se on rutisemista jos toteaa ihan puhtaan faktan pienesti hassutellen. Änärissä nämä maassa makaavan pelaajan hakkaamiset ovat ihan business as usual eikä niistä jaeta lähelläkään samanlaisia rangaistuksia kuin esimerkiksi Liigassa.

Mä en nyt tajua miten se on rutisemista jos toteaa ihan puhtaan faktan pienesti hassutellen. Änärissä nämä maassa makaavan pelaajan hakkaamiset ovat ihan business as usual eikä niistä jaeta lähelläkään samanlaisia rangaistuksia kuin esimerkiksi Liigassa.
Se on totta ettei yleensäkään jaella samanlaisia rangaistuksia kuin Liigassa, mutta en ole huomannut että sitä kyllä mitenkään hyvälläkään katsotaan tai kovana äijänä pidetään, mikäli maassa makaavaa hakkaat. Että sikäli vitsinäkin huono koska en näe minkäänlaista totuuspohjaa.

Takaisin