NHL

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Lehterälle napsahti sitten neljän kuukauden ehdollinen vankeustuomio huumausainerikoksesta. Lehterän ei epäilty osallistuneen varsinaisen kokaiiniliigan toimintaan, vaan hänellä oli jutussa osuus pelkästään ostajana.
 

Lonkki

Rivipelaaja
Viestejä
86
Perinteinen Draft-arvonta eilen yöllä tehty ja ainakin itse olen Chicagon miehenä erittäin tyytyväinen. Kolmos sijalta hienot mahdollisuudet varata ”oman kaupungin” poika Alex Turcotte. Heikko kausi sai hyvän päätöksen. :)

Draftin tulokset:

Varausvuorot 1-15
1. New Jersey Devils
2. New York Rangers
3. Chicago Blackhawks
4. Colorado Avalanche
5. Los Angeles Kings
6. Detroit Red Wings
7. Buffalo Sabres
8. Edmonton Oilers
9. Anaheim Ducks
10. Vancouver Canucks
11. Philadelphia Flyers
12. Minnesota Wild
13. Florida Panthers
14. Arizona Coyotes
15. Montreal Canadiens

Linkki: Devils onnekkain varauslotossa − kaksi Original Six -joukkuetta kärkikolmikossa
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Draftaaminen ja muut tasoitukset tuottavat mukavasti mielenkiintoa.
Viime yönä lauluun paikallinen kärpät Tampasta sekä edellisvuoden mestari pittsburghista. Molemmat 4-0. PAM!
 

helge

Rivipelaaja
Viestejä
85
On toi Columbuksen 4-0 sarjan vieminen todella ison luokan pommi vähään aikaan. Tampa oli kaikilla mittareilla aivan ylivoimanen joukkue silti sarja meni näin. Olin itse aivan varma viimesillä kierroksilla ettei Keklun riski onnistu mut rimaa hipoen jatkoon onneksi.
Kyllä tota saarelaisten sarjan viemistä 4-0 on kanssa yllätys. Ei olisi sitäkään ihan etukäteen uskonu ja itellä oli ajatus et menee 6peliin vähintään sekin sarja jommalle kummalle. Jotain kertoo peleistä Crosbyn 0+1 tehot koko sarjan aikana. On tämä NHL playoff kiekko vaan parasta joka vuosi.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Hintz vaan vakuuttaa, kakkoskenttä ollut ykkösen veroinen predators sarjassa. Putki kulkee ja pelisilmä on änärinkin mittapuulla kovalla tasolla.

Ja Subban järjestää Rinteelle hankaluuksia, ihan fiasko äijä.
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 954
Tullut itse epäiltyä tuota Hintzin Nhl tulevaisuutta mutta kovat on näytöt ja kirkas on tulevaisuus tuolla tekemisen tasolla.
Bravoo Hintz
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Datsjukin spekuloidaan palaavan Detroitiin. Ikää tulee tänä vuonna 41.
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 954
Mitä Niämisen Villelle on tapahtunut kun suurisuu on naama norsunvit..lla aina kun sitä näytetään. Kommentoimassa se kuulostaa seipään nielleeltä tosikolta joka latelee jotakin itsestäänselvyyksiä kommenteina eetteriin vielä monotonisella 60-luvun uskonnonopettajan äänellä.

Muistan Villen aiemmin tv:ssä miehenä joka viljeli loistavaa itseironiaa ja muutenkin hyvää kuivakkaa huumoria. Sitä miestä diggasin todella vaikka onkin siitä väärästä Tamperelaisesta joukkueesta.

Onko miehestä tullut tärkeilevä päävalmentaja jonka tulee esiintyä asiallisesti julkisuudessa vai onko mies alunalkaenkin ollut hyvin näyttelevä tosikko? Joka tapauksessa nyt mies vaikuttaa Kummelihahmolta joka ei edes naurata vaan säälittää kun on niin tosissaan.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 557
NHL-kausi loppuu sitten ensi yönä, Boston Bruins ja St Louis Blues pelaavat seitsemännen ja ratkaisevan Stanley Cup -loppuottelun torstai-aamuna klo 3:00 alkaen. Jos on mahdollisuus katsoa, kello soimaan.

Taustoja, statseja yms:
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 954
Alkoi taas itseä NYR matsitkin kiinnostaa.
 
Ylös