NHL

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wunderveba
  • Alkaa Alkaa
Kun shekin suuruus ja klausuulit on kohillaan niin kiakkoilijahan pelaa vaikka turuus..? Mutta ite aihioon niin oishan se Ottawan officelle ollu ammatillinen kölin alle meno jos ei B.Tkachukin lähtöön oo mitenkään varauduttu. Toki organisaatio on Senators niin ehkei mikään enää yllätä...
 
Takaisin
Ylös