NHL

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wunderveba
  • Alkaa Alkaa
Tortsi unohti kätellä…

 
Jännää että tuo kättelemättömyys ja oven kiinni laittaminen johti samanlaisiin sakkoihin kuin mitä olisi tullut jos olisi taklannut jokaista Anaheimin kokoonpanossa ollutta pelaajaa päähän, mukaanluettuna kakkosmaalivahti Hussoa (5k dollaria x 20).

Toki varausvuoron olisivat saaneet pitää.
NHL pähkinänkuoressa.
 


Ikäviä uutisia rapakon takaa. Claude Lemieux tehnyt itsemurhan 60-vuotiaana.

Kevyet mullat.

Oli vielä ollut siinä edeltävässä Canadiensin matsissa. Ottanut koville. Hieno pelaaja, harmillinen menetys.

Canadiens levisi täysin Canesin käsittelyssä. Tämä kyllä pistää miettimään tätä kuviota Montreal, Toronto, Ilves… jotain samaa siinä on.
 
Carolina Hurricanes ja Sebastian Aho tuoreita Stanley Cup mestareita. Upea tarina ollut kyllä tuo heidän ”savottansa”, kun monena vuonna tuli noutaja aivan siellä viime metreillä.

Edit. Ei sovi unohtaa porilaisia, eli Kotkaniemi myös tuore voittaja, vaikka ei pelannut pudotuspeleissä.
 
Viimeksi muokattu:
Mitä vittua:D:D Brady Tkachuk floridaan vaihdossa johonkin pickeihin. En edes halua tietää mitä tästä seuraa kun kaksi veljesjyrää yhdessä maa- sekä seurajoukkueessa
 
Mitä vittua:D:D Brady Tkachuk floridaan vaihdossa johonkin pickeihin. En edes halua tietää mitä tästä seuraa kun kaksi veljesjyrää yhdessä maa- sekä seurajoukkueessa


Nooh, jos Bradysta piti eroon päästä…Eiköhän Senators noita pickejä vielä kauppoihin käytä, eli ei tämä siirto vielä ohi ole…
 
Onhan se Panthers oman dynastian rakentanut pitkälti omilla onnistuneilla varauksilla ja sen jälkeen erittäin rohkeilla kaupoilla ja siten tulevaisuuttaan laittanut panoksiin erittäin pitkälle, näin moni seura vuorollaan aina toimii. Nettopalkkakattoon NHL:ssä olisi hyvä siirtyä, sillä nyt verotuserot joukkueiden välillä on turhan rajut.
 
Onhan se Panthers oman dynastian rakentanut pitkälti omilla onnistuneilla varauksilla ja sen jälkeen erittäin rohkeilla kaupoilla ja siten tulevaisuuttaan laittanut panoksiin erittäin pitkälle, näin moni seura vuorollaan aina toimii. Nettopalkkakattoon NHL:ssä olisi hyvä siirtyä, sillä nyt verotuserot joukkueiden välillä on turhan rajut.
Samaa mieltä boldatusta.

Tuppaa olemaan samoja paikkoja toiveina pelaajilla joilla noita siirron estäviä pykäliä yms.
Jos NHL haluaa saada sarjasta mahdollisimman tasaista ja vaihtuvuutta mestareihin niin lienee syytä harkita tuota verotusasiaa.
 
Takaisin
Ylös