Muut kiekkofoorumit

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 417
En tiedä kuinka paljon trolleja täällä katsotaan. Salmelalla alkoi menemään vääntämiseksi ja kääntämiseksi kaikki ja taisi saada jonkun varoituksen jopa siitä. Ei totellut --> kenkää
Aika pitkään eräs Pelicans-fani täällä sai olla muutamista varoituksista huolimatta, mutta menihän se homma lopulta täysin överiksi. :D
 

Touko

Tulokas
Viestejä
6
Jos nyt muilla palstoilla käydään Ilvesläisenä, nimenomaan kuvakkeineen päivineen niin homman voisi pitää jotakuinkin asiallisena. Mitä seurannut niin kovin yllättynyt en ole että Salmela sait bannin.
Tuolla Tapparan palstallahan on myös muutamia ihan asiallisia kirjoittajiakin meidän leiristä.


E; Lisään vielä että tuohan on vasta määräaikainen jäähy. Eli pääsiäisen jälkeen uudella innolla, se oli kuitenkin vain Tapparan kannattajien keskustelupalsta.
 
Viimeksi muokattu:

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Mun mielestäni on vaan rikkaus, että täälläkin on porukkaa muistakin kannattajista. Vääntöä ja kääntöä kun on sopivasti niin se vaan parantaa palstaa.

Turha öyhöttäminen on hyvä karsia.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 518
Jotain todisteita tästä että haastaa riitaa?

Itse seurasin paljon salmelan kirjotuksia, mikään ei ollut kyllä vittuilua tai mitään riidan haastoo. Joillekki naapureille ottaa vaan faktat koville :D
Joo, en kyllä itsekään ymmärrä mitä riitaa Salmela on haastanut. Paljon olen lukenut palstaa, enkä nyt ainakaan viime aikoina ole havainnut mitään vittuilua. @SiniOranssi_Kolmospaita onko jotain esimerkkiä tästä?

Sanottakoon vielä, että itse pääsin nyt taas kirjautumaan käyttäjälleni, en tiedä oliko joku lyhyt banni vai jotain muuta häikkää.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
Joo, en kyllä itsekään ymmärrä mitä riitaa Salmela on haastanut. Paljon olen lukenut palstaa, enkä nyt ainakaan viime aikoina ole havainnut mitään vittuilua. @SiniOranssi_Kolmospaita onko jotain esimerkkiä tästä?

Sanottakoon vielä, että itse pääsin nyt taas kirjautumaan käyttäjälleni, en tiedä oliko joku lyhyt banni vai jotain muuta häikkää.
Joo okei ei riidan haastaminen. Tossa ainaki se huomautus minkä oli saanut, ja näköjään jatko samalla linjalla.
Screenshot_20220412-181210_Chrome~2.jpg
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 518
Joo okei ei riidan haastaminen. Tossa ainaki se huomautus minkä oli saanut, ja näköjään jatko samalla linjalla. katso liitettä 2360
Joo, eikö tuo tullut silloin kun oli se väittely siitä, että saako Ilves fanit huutaa hallilla "Tampereen ykkönen - Ilves" vai ei. :D
Vai oliko tuo joku eri?

Ehkä ansaittu mono, en tiedä, mutta mitä itse olen katsonut niin ihan asiallisia viestejä ollut pääsääntöisesti omasta mielestä, ehkä vähän värilasein katsottuna tosin.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
Joo, eikö tuo tullut silloin kun oli se väittely siitä, että saako Ilves fanit huutaa hallilla "Tampereen ykkönen - Ilves" vai ei. :D
Vai oliko tuo joku eri?

Ehkä ansaittu mono, en tiedä, mutta mitä itse olen katsonut niin ihan asiallisia viestejä ollut pääsääntöisesti omasta mielestä, ehkä vähän värilasein katsottuna tosin.
Liittyi Ilveksen buuauksiin ja niihin kuka buuas ja kelle. Mono tuli vissiin jatkuvasta vänkäämisestä, kun on noin lyhyt
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 518
"Kiitos Tappara!
Ja huomatkaa - kukaan ei buuaa vastustajalle. Toiset voittaa tyylillä."

Kyllä ne jaksaa. Alkaa noin niinkun muutenkin mennä tällä hetkellä niin kovasti hermo tuohon naapuriseuraan, että taidan ihan tyystin jäädä tuolta foorumilta pois.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 311
"Kiitos Tappara!
Ja huomatkaa - kukaan ei buuaa vastustajalle. Toiset voittaa tyylillä."

Kyllä ne jaksaa. Alkaa noin niinkun muutenkin mennä tällä hetkellä niin kovasti hermo tuohon naapuriseuraan, että taidan ihan tyystin jäädä tuolta foorumilta pois.
Tarpeeks kauan kun samaa hokee niin ehkä se omassa päässä muuttuu totuudeksi vielä.

Itsekin aion jatkossa kutsua kaikkia mouholaisia muukalaisvihamielisiksi rasisteiksi jotka buuaavat loukkaantuneelle pelaajalle (case Nummelin).
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 518
Tarpeeks kauan kun samaa hokee niin ehkä se omassa päässä muuttuu totuudeksi vielä.

Itsekin aion jatkossa kutsua kaikkia mouholaisia muukalaisvihamielisiksi rasisteiksi jotka buuaavat loukkaantuneelle pelaajalle (case Nummelin).
Kai siellä tänäänkin vähän louklaantuneelle pelaajalle buuattiin.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
Tarvitseeko tuosta nyt väkisin alkaa jotain vittuilemaan? Jollekkin Mäenalaselle buuattiin hetken, ei välttämättä itselle tulisi mieleen heti finaalipaikan ratkettua alkaa laukomaan väkisin jotain tuollaista.
Joo no jos alkaa tuosta vittuilemaan heti finaalipaikan jälkeen on varmaan parempia asioita joista huolehtia. Kai se kevään kiimassa tulee. Ja lyön vetoa, että teiltä tulisi kanssa kuittia, jos tulisi tilaisuus
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 033
"Kiitos Tappara!
Ja huomatkaa - kukaan ei buuaa vastustajalle. Toiset voittaa tyylillä."

Kyllä ne jaksaa. Alkaa noin niinkun muutenkin mennä tällä hetkellä niin kovasti hermo tuohon naapuriseuraan, että taidan ihan tyystin jäädä tuolta foorumilta pois.

Naapuriseuralle vittuilu pari minuuttia sen jälkeen kun oma seura on ratkaissut finaalipaikan on kyllä juuri sitä "voittamista tyylillä". :D
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 311
Sen lisäksi että mouhot jälleen kerran pöyristyivät "Tampereen Ykkönen?!" huudoista oli siellä seassa myös muuta mukavaa. Tsihihihi.
9892818D-8E47-4550-BA83-5B59CFF827C9.jpeg
 
Ylös