Muut kiekkofoorumit

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 165
Sen lisäksi että mouhot jälleen kerran pöyristyivät "Tampereen Ykkönen?!" huudoista oli siellä seassa myös muuta mukavaa. Tsihihihi.katso liitettä 2371
Eikä edes pidä paikkansa tuo fstylerin viesti noin lingvistisesti. Vähän noloa besserwisseröidä kun on väärässä. Tässä kontekstissa molemmat muodot on ihan oikein.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 533
Sen lisäksi että mouhot jälleen kerran pöyristyivät "Tampereen Ykkönen?!" huudoista oli siellä seassa myös muuta mukavaa. Tsihihihi.katso liitettä 2371
Kyllä täälläki aina huudetaan, että Tappara kopio, kun sinioranssit huutaa "Kuka voittaa? , TAPPARA!" Samaan menee tuo. Miksi huutaa Tampereen ykkönen, kun se ei 100% niin ole? Toi enkusta nitiseminen on naurettavaa, kun Hervannan (eli Ilveksen) Tredun enkussa oppii nuo perusjutut
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 516
Miksi huutaa Tampereen ykkönen, kun se ei 100% niin ole?
No koska meidän mielestä se on?
Kyllähän Sinioransseillakin on esimerkiksi chanttejä joissa lauletaan että "Sinioranssit, suomen ykköset" vaikka ei minun mielestä 100% niin ole. Sinioransseilla on myös chantti jossa lauletaan "Helsingistä Ouluun, me kaikki voitetaan", vaikka Tappara ei ole edes voittanut kaikkia pelejänsä tällä kaudella.

Nyt vähän tarkkuutta noihin chäntteihin, hirveää misinformaatiota!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 357
Yksi rakkaus, yksi seura.
Minun boldaus! Tuo boldaus on tässä kaikessa itselle suurin juttu.
Ilves ei ole mikään pelkkä jääkiekko joukkue. Vaan Ilves on suomen suurin urheiluseura!
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 533
No koska meidän mielestä se on?
Kyllähän Sinioransseillakin on esimerkiksi chanttejä joissa lauletaan että "Sinioranssit, suomen ykköset" vaikka ei minun mielestä 100% niin ole. Sinioransseilla on myös chantti jossa lauletaan "Helsingistä Ouluun, me kaikki voitetaan", vaikka Tappara ei ole edes voittanut kaikkia pelejänsä tällä kaudella.

Nyt vähän tarkkuutta noihin chäntteihin, hirveää misinformaatiota!
Fair enough, paska pointti minulla.

Me kuitenkin mouhotaan siitä mitä te teette ja te mouhoatte siitä mitä me tehään
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 516
Fair enough, paska pointti minulla.

Me kuitenkin mouhotaan siitä mitä te teette ja te mouhoatte siitä mitä me tehään
Jep, näin on. Mutta sitä kopiomisesta syyttämistä en kyllä ymmärrä jonkun kuka voittaa - chantin yhteydessä. Tuohan on niin yksinkertainen huuto kun olla ja voi, ei ole kyllä mitenkään kopioimista. Jos siis tällaisia syytöksia on jossain ollut.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 533
Jep, näin on. Mutta sitä kopiomisesta syyttämistä en kyllä ymmärrä jonkun kuka voittaa - chantin yhteydessä. Tuohan on niin yksinkertainen huuto kun olla ja voi, ei ole kyllä mitenkään kopioimista. Jos siis tällaisia syytöksia on jossain ollut.
Esimerkiksi viime ottelun aikana luin täältä viestin missä oli "Kuka kopioi?" "TAPPARA!" Juuri tuon chantin aikana.

En ymmärrä tuota kopioimisjuttua muutenkaan. Kaikki nämä tulee futiksesta, ja joukkueilta jotka on perustettu ennen Niilo Tammisalon syntyä tai Suomen perustamista
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Tein tälläsen listan kiekkofoorumeista mihin olen törmännyt

jatkoaika.com: Yleistä suomen kielistä kiekkokeskustelua

kiekkopesa.fi: Pienempi jatkoaika

tappara.co: Ei tarvii esitellä tällä palstalla :)

hfboards.mandatory.com: Kansainvälinen kiekkofoorumi

hockeysnack.com: Ruotsalainen jatkoaika

flashback.org/f202: Ruotsin suuri foorumi jossa on myös kiekkokeskustelua

hockeyforum.no: Norjalainen jatkoaika

Onko kukaan löytänyt Tsekin, Sveitsin tai Saksan jatkoaikoja? Itse kun oon yrittänyt löytää niin tulee aika kuolleita foorumeja vastaan
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 165
Tein tälläsen listan kiekkofoorumeista mihin olen törmännyt

jatkoaika.com: Yleistä suomen kielistä kiekkokeskustelua

kiekkopesa.fi: Pienempi jatkoaika

tappara.co: Ei tarvii esitellä tällä palstalla :)

hfboards.mandatory.com: Kansainvälinen kiekkofoorumi

hockeysnack.com: Ruotsalainen jatkoaika

flashback.org/f202: Ruotsin suuri foorumi jossa on myös kiekkokeskustelua

hockeyforum.no: Norjalainen jatkoaika

Onko kukaan löytänyt Tsekin, Sveitsin tai Saksan jatkoaikoja? Itse kun oon yrittänyt löytää niin tulee aika kuolleita foorumeja vastaan
Hockeybulletin.se: Linköping HC:n foorumi. Ihan hyvää settiä erityisesti Ruotsi-kiekosta, jos toinen kotimainen sujuu.
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Kyllä täälläki aina huudetaan, että Tappara kopio, kun sinioranssit huutaa "Kuka voittaa? , TAPPARA!" Samaan menee tuo. Miksi huutaa Tampereen ykkönen, kun se ei 100% niin ole? Toi enkusta nitiseminen on naurettavaa, kun Hervannan (eli Ilveksen) Tredun enkussa oppii nuo perusjutut
Voitko selventää? Kuuluuko Hervannan Tredu Ilvekselle vai mitä tässä ajoit takaa? Vai vittuiletko että Ilvesläiset ja Hervanta jotenkin kuuluu yhteen?

Aiemmista viesteistä tullu jotenkin kuva että oot ihan fiksu sälli pyörimässä täällä vihollisen puolella. Se kuva kyllä katosi.
 

000

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
F312398E-55A7-4114-A5E4-096EA6206C85.jpeg

Oho, Tapparan foorumilla kehutaan Ilvesfoorumia!
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 516
Kannattais pojan käydä kertomassa myös rapakon takana asia, kun eivät sielläkään osaa tätä Lontoota oikein!


Jep, tässä toki se erona että StarS on automaattisesti monikko, koska se loppuu tuohon ässään. Olisi siis kieliopillisesti väärin kirjoittaa Stars Wins.

Antti Tuomisto kirjoitteli twitterissä, että ovat nähneet, että ennemmin joukkue/yhteisö voittaa eikä yksilö,ja siksi kirjoittavat sen tuolla tavalla. Näin olen sen itsekin ajatellut, enkä ole ikinä ymmärtänyt tuota naureskelua kielitaidon puutteesta.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 275
Voitko selventää? Kuuluuko Hervannan Tredu Ilvekselle vai mitä tässä ajoit takaa? Vai vittuiletko että Ilvesläiset ja Hervanta jotenkin kuuluu yhteen?

Aiemmista viesteistä tullu jotenkin kuva että oot ihan fiksu sälli pyörimässä täällä vihollisen puolella. Se kuva kyllä katosi.
Jep. Minun mielestäni raja menee siinä, että mennään Ilveksen foorumille vittuilemaan ilvesläisyydestä tai Tapparan foorumille tapparalaisuudesta. Kummankaan kannattajien ei mielestäni tarvitse sietää sitä omalla foorumillansa.
 
Ylös