Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 210
Nyt on kyllä niin vahvat elämäm koulu fibat että.

Myötähäpeämittarikaan ei kestänyt tätä myötähäpeää
Niin pitkään tullut seurattua kotimaista jalkapalloa ja nähtyä mm. HJK-kannattajien harjoittamaa jalkapallokulttuuria, että mikään ei enää tunnu missään.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 303
Jos mä menisin hakemaan Rauman Boikien bandista/lippua tms niin saisin varmaan turpaan ja mut heitettäis pihalle, mutta muualla ei vissiim.
Joo nenä vois tulla aika äkkiä kipeäksi. En lähtisi itse kokeilemaan.

53621635365_1904078a16_o.jpg
 
Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317
Ehkä pitäs sitteki. Tehtäis Kuopiolle palvelus
On muuten jotenkin todella omituista, että samasta kaupungista tulee KalPa ja KuPS :D
En nyt hehkuta siis KuPSin menoa, mutta miten samassa kaupungissa voi olla tollaiset erot toiminnassa kun kyseessä kuitenkin kaupungin ainoot seurat.
 

Poriman55

Rivipelaaja
Viestejä
67
Mä kun en tästä paljoa tiedä, niin onko ultrien keskuudessa sellaista "sääntöä" että ei oteta muunlaisia faniryhmiä kohteeksi, mutta Bothnia/Poromafia ei vaan noudata tätä, vai onko kaikki tälläisiä idiootteja?
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 119
Mä kun en tästä paljoa tiedä, niin onko ultrien keskuudessa sellaista "sääntöä" että ei oteta muunlaisia faniryhmiä kohteeksi, mutta Bothnia/Poromafia ei vaan noudata tätä, vai onko kaikki tälläisiä idiootteja?

No perusideana on, että otetaan kohteeksi ainoastaan muita ryhmiä, ketkä ovat "skenessä sisällä", ja ketkä toimivat samojen sääntöjen ja koodiston mukaan. Muuten ei toiminnasta saa lähinnä kuin säälittäviä lutuuripisteitä.
 
Ylös