Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
Ei tuollaista kyllä ole, ainoa chäntti minkä keksin rimmaavan tuon kanssa tai kuulostavan etäisesti samalta on "istu jos vihaat Ilvestä"-hoilaus. Itse en eilen matsiin päässyt, niin en kuitenkaan tiedä laulettiinko tuota siellä eilen.
Oli niin lyhyt pätkä mitä kuulin, että ei parempaa tietoa. Jatkui kyllä shalalaalla siihen perään, siksi aloin kuulla ehkä harhoja aiemmista sanoista..
Ei mielestäni ollut säveleltään"istu jos..."
 

Reiska95

Rivipelaaja
Viestejä
15
Pakko vain todeta kuinka huonolla tasolla tuo kannattaminen on tuolla Kuopiossa. Outo sinänsä koska jalkapallossa osataan kuitenkin.

Tämä pohjautuu varmaan siihen että omalta osaltani vain toivoisin ultraskulttuuria lisääntyvän muillekin paikkakunnille, kuten täällä ja Vaasassa. KalPa taitaa nyt olla niin kaukana tästä kuin voi olla. Mutta kaikki omalla tavallaan tietysti!
 
Viimeksi muokattu:

Kreivi Brad Sjöblom

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
287
Pakko vain todeta kuinka huonolla tasolla tuo kannattaminen on tuolla Kuopiossa. Outo sinänsä koska jalkapallossa osataan kuitenkin.

Tämä pohjautuu varmaan siihen että omalta osaltani vain toivoisin ultraskulttuuria lisääntyvän muillekin paikkakunnille, kuten täällä ja Vaasassa. KalPa taitaa nyt olla niin kaukana tästä kuin voi olla. Mutta kaikki omalla tavallaan tietysti!
Silti iso kunnioitus heille jotka sieltä arkipeleihin reissaavat ja välillä lippua heiluttavat. Itseä yllättänyt keltapaitojen määrä joten siiten peukkua sinne suuntaan. Meteli ja organisoitu kannatus sitten eri juttu.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 421
IMG_4567.jpeg

Jaksuhaleja sinne toiseen päätyyn? Joko pelottaa?
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 119
katso liitettä 8822
Jaksuhaleja sinne toiseen päätyyn? Joko pelottaa?

Tuo sama käyttäjä kyllä jaksaa aina öyhöttää jokaisesta aiheesta, kannattaa vaan jättää omaan arvoonsa nuo jutut. Sama kaveri on ollut meikäläistenkin foorumilla usein esillä kyseenalaisten juttujensa vuoksi.
 

Poriman55

Rivipelaaja
Viestejä
64
Junnuille aina aivan helvetin isoja asioita, iso käsi molemmille!
Viime pelissä jo oli yli tuhat katsojaa paikalla kun yritettiin kaataa Kärppiä. Allekirjoittanut oli myös heiluttamassa lippuja ja chänttäämässä. Junnuille varmasti merkitsee paljon ja jää mieleen. Eikös Ilvekselläkin ollut jotain porukkaa (Osasto?) paikalla jossain junnujen ulkoilmapelissä?
 

Poriman55

Rivipelaaja
Viestejä
64
Pataljoonan toiminnassa vähän vituttaa se että ollaan jääty pahasti jälkeen muista ja kauemmaksi tiputaan koko ajan. Olen seisomakatsomossa jo muutaman kauden viettänyt ja ollut Pataljoonan toiminnassa mukana ja nyt vihdoin jäsen. Olen sen huomannut että poljetaan vaan paikallaan, ellei jopa mennä taaksepäin. Potentiaalia olisi mutta kun ei.
Kateellisena katson Osastoa ja muita isompia. Osattaispa täälläkin.
 

hanhenkaula

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
172
Pataljoonan toiminnassa vähän vituttaa se että ollaan jääty pahasti jälkeen muista ja kauemmaksi tiputaan koko ajan. Olen seisomakatsomossa jo muutaman kauden viettänyt ja ollut Pataljoonan toiminnassa mukana ja nyt vihdoin jäsen. Olen sen huomannut että poljetaan vaan paikallaan, ellei jopa mennä taaksepäin. Potentiaalia olisi mutta kun ei.
Kateellisena katson Osastoa ja muita isompia. Osattaispa täälläkin.
Tärkeintä on se, että ei katsota kaverin tekemisiä. Kopiointi on törkein rikos, minkä näissä hommissa voi tehdä. Parasta on miettiä oman porukan kesken mitä tehdään, ja mennä omaa tietä. Se luo kulttuuria, ei se että ollaan kopioita toisistamme.
 

Poriman55

Rivipelaaja
Viestejä
64
Tärkeintä on se, että ei katsota kaverin tekemisiä. Kopiointi on törkein rikos, minkä näissä hommissa voi tehdä. Parasta on miettiä oman porukan kesken mitä tehdään, ja mennä omaa tietä. Se luo kulttuuria, ei se että ollaan kopioita toisistamme.
Lähinnä tarkoitin sitä että teillä mennään oikeasti eteenpäin, kun taas täällä pahoitetaan mieli jostain lipuista ja siitä jos joku haluaa vaikka bandiksen esille peleissä. Toivottavasti mekin päästäisiin eteenpäin näissä hommissa eikä jäätäis jumittamaan. Ässäfanit kyllä pystyisi siihen kun vaan viitsisi sen eteen tehdä töitä.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 349
Pataljoonan toiminnassa vähän vituttaa se että ollaan jääty pahasti jälkeen muista ja kauemmaksi tiputaan koko ajan. Olen seisomakatsomossa jo muutaman kauden viettänyt ja ollut Pataljoonan toiminnassa mukana ja nyt vihdoin jäsen. Olen sen huomannut että poljetaan vaan paikallaan, ellei jopa mennä taaksepäin. Potentiaalia olisi mutta kun ei.
Kateellisena katson Osastoa ja muita isompia. Osattaispa täälläkin.
Mulla on aina ollu Poriin (ja nimenomaan Isomäen yleisöön) päin vähän sellainen viha-rakkaussuhde. Tämä johtuu siitä, että isoissa peleissä, kun Ässät on oikeasti taistelemassa jostain isosta, on teillä koko Liigan äänekkäin mökki. Mutta sitten just tämä Keski-Euroopan seisomakatsomolainen lutuuri on jäänyt siellä vähän lapsenkenkiin, varmaankin juuri siitä kuuluisasta porilaisesta luupäisyydestä johtuen - ja samalla myös muu Isomäki hiljenee niissä vähemmän merkityksellisissä peleissä. Mua se henkilökohtaisesti ottaa vähän päähän, koska jollain perverssillä tavalla tykkään Ässistä ja siitä "Revi, raasta, runno" asenteesta.

Teillä on siellä helvetin hyvät puitteet ja helvetin intohimoinen kannattajapohja, joten kyllä tohon rakentamaan pystyy. Eiköhän sielläkin vielä joku päivä koko seisomakatsomo huuda muutakin kuin klassikkoja kuten "Ässät! (tap, tap) Ässät!", "Vittu mikä pelle" ja "Seeeeulaaa! Seeeeeulaaaa!" ;)
 

Poriman55

Rivipelaaja
Viestejä
64
Mulla on aina ollu Poriin (ja nimenomaan Isomäen yleisöön) päin vähän sellainen viha-rakkaussuhde. Tämä johtuu siitä, että isoissa peleissä, kun Ässät on oikeasti taistelemassa jostain isosta, on teillä koko Liigan äänekkäin mökki. Mutta sitten just tämä Keski-Euroopan seisomakatsomolainen lutuuri on jäänyt siellä vähän lapsenkenkiin, varmaankin juuri siitä kuuluisasta porilaisesta luupäisyydestä johtuen - ja samalla myös muu Isomäki hiljenee niissä vähemmän merkityksellisissä peleissä. Mua se henkilökohtaisesti ottaa vähän päähän, koska jollain perverssillä tavalla tykkään Ässistä ja siitä "Revi, raasta, runno" asenteesta.

Teillä on siellä helvetin hyvät puitteet ja helvetin intohimoinen kannattajapohja, joten kyllä tohon rakentamaan pystyy. Eiköhän sielläkin vielä joku päivä koko seisomakatsomo huuda muutakin kuin klassikkoja kuten "Ässät! (tap, tap) Ässät!", "Vittu mikä pelle" ja "Seeeeulaaa! Seeeeeulaaaa!" ;)
Täällähän on kaikenlaisia chänttejä vedetty, mutta ongelma on siinä että jos se ei ole maailman simppelein niin sitten sitä laulaa vain muutama. Porilaisuuden huippu oli se kun yritettiin jotain chänttiä ja siihen lähti mukaan ehkä viisi ihmistä, niin capo buuasi megafoniin.
Sitten on jotain tilanteita missä saa hävetä silmät päästään kun sen sijaan että juhlittaisiin maalia niin huudellaan ja vittuillaan vastustajan faniporukalle, joita on paikalla tyyliin 10 ihmistä. Hyi.
 

Reiska95

Rivipelaaja
Viestejä
15
Pataljoonan toiminnassa vähän vituttaa se että ollaan jääty pahasti jälkeen muista ja kauemmaksi tiputaan koko ajan. Olen seisomakatsomossa jo muutaman kauden viettänyt ja ollut Pataljoonan toiminnassa mukana ja nyt vihdoin jäsen. Olen sen huomannut että poljetaan vaan paikallaan, ellei jopa mennä taaksepäin. Potentiaalia olisi mutta kun ei.
Kateellisena katson Osastoa ja muita isompia. Osattaispa täälläkin.
Ketkä ovat mielestäsi ne "isot" liigassa?
 
Ylös