Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 129
Ootteko törmänneet hiljattain Sinioranssien tarroihin? Ainakin rautatieasemalla oli pari viikoa takaperin Mouhijärvi-tarroja.

Olen salaa tykännyt kun Ilveksen tarrat on hallinneet Tampereen katukuvaa. Toivottavasti hallitaan jatkossakin, kunhan järki pidetään mukana et mihin on soveliasta lätkiä tarroja.

Omasta näkökulmasta tämä on kyllä ihan toivottu muutos kun pitkään manasin miten Ilveksen tarrat ovat ainoita mitä katukuvassa näkyy mutta hiljalleen on alkanut näkymään meikäläistenkin omia, erityismaininta Mouhijärvelle ja kuvalle Myrrästä kirves rinnassa;)Täytyy kylläkin myöntää että myös Osastolla on useita komeita tarroja. Mutta kuten mainittu niin tosiaan on oltava järki päässä sen kanssa mihin ja paljonko niitä liimaillaan.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 129
Varsinkin tuo Myrrä tarra vanheni todella hienosti!

No joo vanheni aikalailla kuin maito tuo :D Mutta Mouhijärvi on ihan hyvää itseironiaa, vielä ehkä kaipaisi jotain visuaalisesti tyylikkäitä tarroja jokin kuva pohjanaan, ainakin Osaston yhteen tai kahteen tällaiseen olen kiinnittänyt huomiota katuja tallaillessani. Kaikki nämä eivät kyllä tosin ilmeisesti ole SO:n itse tilaamia/luomia eli en tiedä kenelle kunnia näistä pitäisi antaa, ainakaan yhdellä tarralla jossa oli Ipan ja Pelicansin maskotit ei ollut mitään tekemistä Sinioranssien kanssa.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 796
Ootteko törmänneet hiljattain Sinioranssien tarroihin? Ainakin rautatieasemalla oli pari viikoa takaperin Mouhijärvi-tarroja.

Olen salaa tykännyt kun Ilveksen tarrat on hallinneet Tampereen katukuvaa. Toivottavasti hallitaan jatkossakin, kunhan järki pidetään mukana et mihin on soveliasta lätkiä tarroja.
Satunnaisia näkee mutta harvassa paikassa. Ja aina menee meidän omaa päälle jotka todellakin hallitsevat katukuvaa.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 129
Satunnaisia näkee mutta harvassa paikassa. Ja aina menee meidän omaa päälle jotka todellakin hallitsevat katukuvaa.

Joo itse olen näitä meidän tarroja nähnyt lähinnä rautatieaseman liepeillä ja ympäri Kalevaa mutta esimerkiksi Amurissa missä itse asun on kyllä pelkästään näkynyt Osaston omia. Ihan hyvää kisailuahan tästä saisi kannattajien välille jos näiden kanssa porukka olisi aktiivisempia meilläkin ja ehkä hieman vielä parantelisi designeja.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 796
Joo itse olen näitä meidän tarroja nähnyt lähinnä rautatieaseman liepeillä ja ympäri Kalevaa mutta esimerkiksi Amurissa missä itse asun on kyllä pelkästään näkynyt Osaston omia. Ihan hyvää kisailuahan tästä saisi kannattajien välille jos näiden kanssa porukka olisi aktiivisempia meilläkin ja ehkä hieman vielä parantelisi designeja.
Joo ne kotimatkalla niitä varmaan sinne asemalle liimailee.;)
 
Viimeksi muokattu:

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 944
Sitten kun huudellaan "ryssää" ja "Putinin huoraa" - ja vielä U20-pelissä - niin ollaan pää niin syvällä omassa perseessä, että sieltä alkaa tulla jo oma leuka vastaan.
Tämähän on ihan faktaa. Junnut pelannut venäläisten rahoilla ja seuralla on yhdistyksestä lähtien epäilyttävät Venäjä kytkökset. Onko sitten kiroilukin sulle ihan liikaa? Itse olen ihan iloinen että stadin paikallisottelut elää vielä junnujen muodossa.
Erikoisintahan näissä on aina se, että noitakaan paskahousuja ei noin yleisesti ottaen luultavasti paskaakaan kiinnosta mikään yritysten vastuullisuus vaikkapa sota-alueilta tulevien tavaroiden suhteen, jos siihen ei liity huoran ja ryssän huutaminen. Vähän kärjistäen ensin ryssitellään, sitten haetaan bensaa ja viinaa.
Tämä meni nyt pahasti projisoinnin puolelle.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 268
Onkohan onssit kärsinyt jo yhden pelin lippubannin? Olihan säännöt kaikille samat?

 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
Kävin naapurin foorumilla lueskelemassa tuosta lippuhommasta, nyt siellä suunnitellaan että kiellosta huolimatta mennään tuonne kotifanien seisomakatsomoon - nopeasti unohtui se Osastolta vaadittu "vierasfanit käyttäytyy isäntien sääntöjen mukaan". :)

Yllätyksen määrä: 0.
Onhan se kaksinaismoralismia, mutta sitä löytyy jokaiselta. Ainahan nämä jutut menee tyylillä "säännöt on sääntöjä, kunnes koskee meitä"
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 025
Onhan se kaksinaismoralismia, mutta sitä löytyy jokaiselta. Ainahan nämä jutut menee tyylillä "säännöt on sääntöjä, kunnes koskee meitä"

Näinpä, ihmisiä tässä vain ollaan. Ja juuri tästä syystä tuollaiset ketjut joissa jeesustellaan toisten käytöksellä, kuten teidän foorumilla tuo Ilveksen kannattajista, samalla itseä ylösnostaen ovat aika huvittavia.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
Näinpä, ihmisiä tässä vain ollaan. Ja juuri tästä syystä tuollaiset ketjut joissa jeesustellaan toisten käytöksellä, kuten teidän foorumilla tuo Ilveksen kannattajista, samalla itseä ylösnostaen ovat aika huvittavia.
No tuo Ilveksen kannattajatoiminta -ketju on vähän karannut. Alunperin se ei ollut mikään jeesusteluketju, mutta nyt siitä on vähän tullut sellainen
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
Luulajalta tuli vastaus. Tapparalaisia ei päästetä sinne, niin palauttakaa liput niin saadaan ne kotifaneille myyntiin.

Vitut minä mitään palautan. Ostin 4 lippua. Jos en itse pääse, niin en sinne 4 Luulaja-fania päästä myöskään
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 581
Luulajalta tuli vastaus. Tapparalaisia ei päästetä sinne, niin palauttakaa liput niin saadaan ne kotifaneille myyntiin.

Vitut minä mitään palautan. Ostin 4 lippua. Jos en itse pääse, niin en sinne 4 Luulaja-fania päästä myöskään
Kannattaa mennä rohkeasti kokeileen vaan sinne. Kannattaa vältellä sellasia Peaky Blinders hattuisia ladeja vaan.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Luulajalta tuli vastaus. Tapparalaisia ei päästetä sinne, niin palauttakaa liput niin saadaan ne kotifaneille myyntiin.

Vitut minä mitään palautan. Ostin 4 lippua. Jos en itse pääse, niin en sinne 4 Luulaja-fania päästä myöskään

Ei muuta kuin Luulajan verkkaria päälle vaan ja sinne.

Spontaani tuuletus, jos Tappara tekee maalin.

Ja ambulanssilla hallilta pois, niin välttää ruuhkat.
 
Ylös