Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 457
No ei kai se nyt Jokerien U20-pelaajien vika ole, mitä organisaatiossa on puuhattu. Ja ryssittelystä nyt ei tarvitse edes sanoa. Kyllä tuossa on tasan yhdessä suunnassa idootteja ja se on nämä "Stadin Kingit", varmaan samaa jengiä joka katselee muutenkin riveissään ties mitä epputorniaisia (yleistyksistähän he näyttävät tykkäävän).
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 716
No ei kai se nyt Jokerien U20-pelaajien vika ole, mitä organisaatiossa on puuhattu. Ja ryssittelystä nyt ei tarvitse edes sanoa. Kyllä tuossa on tasan yhdessä suunnassa idootteja ja se on nämä "Stadin Kingit", varmaan samaa jengiä joka katselee muutenkin riveissään ties mitä epputorniaisia (yleistyksistähän he näyttävät tykkäävän).
Siis U20 pelaajien vika ei ole tietenkään ja ryssittely nyt on aivan saatanan typerää, mutta kyllä mää edelleenkin haluaisin tietää millä rahalla Jokerien U20 toiminta on pyörinyt tässä koko ajan. Kaikki huudot sen organisaation suuntaan on mielestäni ihan ansaittuja (ei tietenkään ryssittely tai muu rasistinen huutelu)
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Noniin mitäs mieltä täälä ollaan tästä tapauksesta?
Ollut vähän huutelua U20 Jokerit - HIFK pelissä.

Itse antaisin näille ihmisille sellaisen pienen vinkin, että jos "Suomi, Suomi, Suomi" ja "Putinin huora" huudoista tulee näin paljon mielipahaa kannattaa ehkä harkita vielä sitä Jokerien tuontia pääsarja tasolle. Uskallan väittää, että liigassa nää huudot tulee oleen vielä paljon törkeämpiä ja erittäin yleisiä.
Niin makaa kun petaa sanon minä.

En nyt sano että fiksua käytöstä mutta jos näin vahvasti tätä paheksutaan näitä kohuja kyllä tulee olemaan jokaisessa Jokerien ottelussa mikäli Liigaan pääsevät, varmaan Mestiksessäkin. Slurrien käytölle kyllä peukkua alas.
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 946

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
484
Noniin mitäs mieltä täälä ollaan tästä tapauksesta?
Ollut vähän huutelua U20 Jokerit - HIFK pelissä.

Itse antaisin näille ihmisille sellaisen pienen vinkin, että jos "Suomi, Suomi, Suomi" ja "Putinin huora" huudoista tulee näin paljon mielipahaa kannattaa ehkä harkita vielä sitä Jokerien tuontia pääsarja tasolle. Uskallan väittää, että liigassa nää huudot tulee oleen vielä paljon törkeämpiä ja erittäin yleisiä.
Niin makaa kun petaa sanon minä.
Eikös ennen vanhaan, kun Jokerit vielä pelasi Liigassa, Jokerien fanit kannattaneet omiaan "Suomi, Suomi"-huudoilla aina Hifkiä vastaan pelatessaan?
Siinähän nyt maistelivat omaa lääkettään.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 454
Eikös ennen vanhaan, kun Jokerit vielä pelasi Liigassa, Jokerien fanit kannattaneet omiaan "Suomi, Suomi"-huudoilla aina Hifkiä vastaan pelatessaan?
Siinähän nyt maistelivat omaa lääkettään.

Kielipolitiikkaa on harrastettu vanhaan aikaan eli kyllä tässä oli kuittia 90-luvun huutelulle.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 946
Noniin mitäs mieltä täälä ollaan tästä tapauksesta?
Ollut vähän huutelua U20 Jokerit - HIFK pelissä.

Itse antaisin näille ihmisille sellaisen pienen vinkin, että jos "Suomi, Suomi, Suomi" ja "Putinin huora" huudoista tulee näin paljon mielipahaa kannattaa ehkä harkita vielä sitä Jokerien tuontia pääsarja tasolle. Uskallan väittää, että liigassa nää huudot tulee oleen vielä paljon törkeämpiä ja erittäin yleisiä.
Niin makaa kun petaa sanon minä.
Pakko sanoa että itseeni ei haittaa kun se kumminkin Jokereihin kohdistu
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 454
Vaikka en nyt erityisesti ruotsin kielestä tykkää, niin minusta on hienoa, että HIFK on säilyttänyt identiteettinsä ja edelleen kuuluttaa pelit molemmilla kielillä ja pitää yllä ruotsinkielisiä sloganeitaan.

Tykkään itse siitä, että ruotsinkieliset seurat ylläpitävät kaksikielistä kulttuuriaan. Ilveskin huomioi Sport-ottelussa tämän hienosti.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 857
Aina vaan jaksaa ihmetyttää se että edelleen joku jaksaa vähän rumasta kielenkäytöstä mielensä pahoittaa katsomossa. Ja näiden narrien nyt on yleensäkin aivan turha tulla jostain nimittelystä sanomaan yhtään mitään, sen verran värikästä kielenkäyttöä ovat itse harrastaneet ja harrastavat edelleen. Eteläpäädyn capo mm. somessa haukkuu nämä IFK:n kannattajat piripäiksi sun muiksi mutta sehän on sitä parempaa kannattamista eiköstä vain?

Summa summarum, on hienoa että jollain ihmisillä on niin hyvä elämä että tälläinen huutelu on suurinpiirtein kamalinta mitä elämässä voi tapahtua.
Itse sitä mieltä että tälläistä lisää katsomoihin niin saadaan sinne kaikenlaista tunnetta.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 457
Tämäkään asia ei ole kovin vaikea.

Jos siellä etenkin tuossa em. kontekstissa huudetaan "Suomi" jne. nokkelaa kuittailua, niin sitä saa mitä tilaa.

Sitten kun huudellaan "ryssää" ja "Putinin huoraa" - ja vielä U20-pelissä - niin ollaan pää niin syvällä omassa perseessä, että sieltä alkaa tulla jo oma leuka vastaan.

Erikoisintahan näissä on aina se, että noitakaan paskahousuja ei noin yleisesti ottaen luultavasti paskaakaan kiinnosta mikään yritysten vastuullisuus vaikkapa sota-alueilta tulevien tavaroiden suhteen, jos siihen ei liity huoran ja ryssän huutaminen. Vähän kärjistäen ensin ryssitellään, sitten haetaan bensaa ja viinaa.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 454
Tämäkään asia ei ole kovin vaikea.

Jos siellä etenkin tuossa em. kontekstissa huudetaan "Suomi" jne. nokkelaa kuittailua, niin sitä saa mitä tilaa.

Sitten kun huudellaan "ryssää" ja "Putinin huoraa" - ja vielä U20-pelissä - niin ollaan pää niin syvällä omassa perseessä, että sieltä alkaa tulla jo oma leuka vastaan.

Erikoisintahan näissä on aina se, että noitakaan paskahousuja ei noin yleisesti ottaen luultavasti paskaakaan kiinnosta mikään yritysten vastuullisuus vaikkapa sota-alueilta tulevien tavaroiden suhteen, jos siihen ei liity huoran ja ryssän huutaminen. Vähän kärjistäen ensin ryssitellään, sitten haetaan bensaa ja viinaa.

Tuossa mennään mauttoman puolelle, vaikka olisi erinomainen paikka olla sarkastisen nokkela.

Brittifutiksessa osataan sarkastinen kuittailu ja sieltä voi hakea esimerkkejä.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Ja näiden narrien nyt on yleensäkin aivan turha tulla jostain nimittelystä sanomaan yhtään mitään, sen verran värikästä kielenkäyttöä ovat itse harrastaneet ja harrastavat edelleen.

Tämä isosti, eivätpä ole Jokerienkaan kannattajat kyllä tunnetuksi tulleet mistään esimerkillisestä käytöksestä :D
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 314
Ootteko törmänneet hiljattain Sinioranssien tarroihin? Ainakin rautatieasemalla oli pari viikoa takaperin Mouhijärvi-tarroja.

Olen salaa tykännyt kun Ilveksen tarrat on hallinneet Tampereen katukuvaa. Toivottavasti hallitaan jatkossakin, kunhan järki pidetään mukana et mihin on soveliasta lätkiä tarroja.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Tämäkään asia ei ole kovin vaikea.

Jos siellä etenkin tuossa em. kontekstissa huudetaan "Suomi" jne. nokkelaa kuittailua, niin sitä saa mitä tilaa.

Sitten kun huudellaan "ryssää" ja "Putinin huoraa" - ja vielä U20-pelissä - niin ollaan pää niin syvällä omassa perseessä, että sieltä alkaa tulla jo oma leuka vastaan.

Erikoisintahan näissä on aina se, että noitakaan paskahousuja ei noin yleisesti ottaen luultavasti paskaakaan kiinnosta mikään yritysten vastuullisuus vaikkapa sota-alueilta tulevien tavaroiden suhteen, jos siihen ei liity huoran ja ryssän huutaminen. Vähän kärjistäen ensin ryssitellään, sitten haetaan bensaa ja viinaa.

Amen.

U20-peleissä Putinin huoraa huutamassa.

Ei jumalauta ihmisten idiotismi jaksaa vituttaa...

Nuoret suomalaiset urheilijat siellä kentällä ne huudot ottaa vastaan.

Jokerit organisaationa ansaitsee toki kaikenlaista kuittailua. Se on asia erikseen.
 
Ylös