Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
Hauskahan tuo on ja psyykkaa hyvin vastustajaa. Toinen on legendaarinen SEULA SEULA SEULA
Seula on eri asia, kun ei liity kenenkään yksityiselämään. Musta menee mauttomuuden puolelle huudella pelaajalle sen rikostuomioiden perusteella

Adam Johnsson is a pedophile -laulu on ehkä mauttomin mitä olen ikinä kuullut
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
Ihan itse vältettävissä Jereltä jos ei haluisi tommosta kuunnella. Itse arvostan hyvää tunnetta
Miten se on enää vältettävissä. Joo huumetuomio ja sen sähläilyt olivat virhe ja varmaan tiedostaa sen itsekkin. Ei se enää vaan pysty sitä muuttamaan nii varmaa tosi kiva kuunnella ku jotkut hieroo suolaa haavoihin. Ja vielä aika henkilökohtasiin semmosiin.


Menee nyt todella offtopiciksi, mutta siis. Tuhotkaa ne v*tun porilaiset
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 738
Seula on eri asia, kun ei liity kenenkään yksityiselämään. Musta menee mauttomuuden puolelle huudella pelaajalle sen rikostuomioiden perusteella

Adam Johnsson is a pedophile -laulu on ehkä mauttomin mitä olen ikinä kuullut

Minusta enemmän mauttomuuden puolelle menee se, että rikkoo Suomen lakia.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
Minusta enemmän mauttomuuden puolelle menee rikkoa Suomen lakia.
Onhan se mautonta ja en nyt väitä, että Jorin toilailut olisivat olleet jotenkin oikein. Enemmän ärsyttää tuo niistä jatkuva huutelu.

Varmaan v*tun kiva jos sulle tultais huuteleen jostain mitä kadut.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 269
Saas nähdä mitä tulee meidän Porinreissusta ensviikolla…

Ja omasta mielestä ihan vitun jälkeenjäänyttä huudella jostain huumeista. Ja jos Ilvespäädystä alettais huutaan jotain huumeista, niin varmaan Kontiolakin aika paljon Osastoa häpeäisi.

Ainakin vois edes vähän jotain, jos ei nyt huumeista, niin hitsareista huutaa :) Ei kai tuollaista invaasiota Poriin voi olla totaalisen käyttämättä. Pelkästään omien kannattaminen olisi hiukka mautonta, tyylitöntä ja tylsää. Toivottavasti mennään muuten tarpeeksi helpoilla huudoilla/lauluilla, että tälläinen buumeri pysyy messissä!
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 483
Pakko kompata @SiniOranssi_Kolmospaita . Minustakin menee yli rajojen tuollainen huutelu. En puolusta tai hyväksy Jorin sekoiluja, mutta ihmiset voivat muuttua ja tekevät virheitä elämässään. Jotkut isompia, jotkut pienempiä. Kuitenkin sisäinen kauneus hänelläkin. Lapsi, Vaimo ketkä ei katselisi häntä varmastikaan, jos tilanne ei olisi tämä.

Isoimpana kuitenkin se, että kertoo ihmisestä jotain jos porukalla tuollaista alkaa chanttaammaan. Psyykata saa ja pitää, mutta hyvällä maulla. Tuo ei ole sitä, ei sitten yhtään. Yksityiselämästä ei kuulu huudella.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 672
Niin, itse pidän huutelua vähän typeränä, Jori lienee jo tuomionsa lain edessä suorittanut. Enkä usko että se herraa ihan hirveästi hetkauttaa. Mutta huutelu ei silti yllätä, taisi se Levonenkin saada paikassa jos toisessa rattijuoppo huutelua.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Samaa mieltä kuin @SiniOranssi_Kolmospaita ja @Blegifan

Aivan naurettavaa huutelua. En käytä huumeita, en ole koskaan edes kokeillut ns. kovia huumeita, mutta en todellakaan pidä jotain kokkelointia yksilökohtaisesti maailman vakavimpana asiana. Viinan vetämisessä on tässä maassa monen mielestä olevinaan jopa jotain glooriaa ja sitten kun joku vetää kännit kokkelilla, niin narkkariks huudellaan :D

Joo, laitonta ja huumekaupan välilliset seuraukset on iso ongelma, mutta se on eri keskustelu se.

Virheitä tehdään ja virheistä opitaan. Myös laittomuudet kuuluvat siihen kategoriaan. Toki on niitäkin rikoksia, joita en henkilökohtaisesti anteeksi anna tai ymmärrystä osoita, mutta tämä ei kuulu niihin.

Myötähäpeisin silmät päästäni tuollaisia huutoja. Mutta se on vain mun mielipiteeni ja muunkinlaiset sallitaan :)
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
mutta en todellakaan pidä jotain kokkelointia yksilökohtaisesti maailman vakavimpana asiana.
Joriahan ei myöskään tuomittu käyttörikoksesta. Yritti ostaa (en ota kantaa että miksi) ja jäi siitä kiinni

Rikos on aina rikos, mutta tuo ei mene rankimpaan rikokseen mitä ihminen voi tehdä. Ei Lehterä sentään ketään tappanut saadakseen sitä
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 945
Ei kuulukkaan ja painetta saa ja pitää antaa. En vaan tiedä onko tuollaiset jutut se oikea tapa.

En tiedä ehkä olen herkkä hipiä tai jotain
Minusta on ihan lutuuria. Täällä Suomessa on paljon huudeltu kuinka ei ole tarpeeksi kiinostavia pelaajia ja tarinoita, niin kerrankin kun on jotain semmosta se pitää torpata heti. Monien suomalaisten ihannoimassa Valioliigassakin huudellan vielä rivompia juttuja pelaajien yksityiselämästä. Voin kuvitella sen olevan Ruotsissa ja kaikkialla muualla vielä rivompaa. Pelaajille maksetaan kansan viihdyttämisestä niin heidän on parempi myös hyväksyä se toinen puoli tästä ammatista.
 
Ylös