Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 962
Komeasti Tepsillä on muuten nykyään somen raskaimmat kannattajat. Ei tarvi vahingossakaan eksyä twitterin puolelle pelipäivinä.
Tepsin kannattajat ovat hiljaa, kunnes joukkue olkaa jotenkin menestymään.. silloin " joukkue on me " ja aina ollaan oltu niin maan perusteellisen kuudennenpolven tepsukoita. Vaikeina aikoina ei Turussa edes huomaa koko joukkueen olemassaoloa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
Mielenkiinnosta kyselen, mitkä ovat mielestänne top 5 kannattaja porukat?
Kalpalla, Jypillä ja Pelsuilla ainakin lähes olematonta.
Osasto
RedArmy (tällä kaudella ollut hiljasta)
Pataljoona (harvoin)
Poromafia
Onssit
Kuudes Kenttäpelaaja (tällä kaudella ollut hiljasta)

Oikeastaan näistä olen nähnyt/kuullut tällä kaudella vain Osastoa ja Onsseja, että RedArmy ja Kuudes Kenttäpelaaja menee historian puitteissa.
HPK faneilla oli hieno tifo kauden koti avauksessa Hietaselle, mutta siihen se on tainnut jäädä.
 
Viimeksi muokattu:

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
459
Tepsin kannattajat ovat hiljaa, kunnes joukkue olkaa jotenkin menestymään.. silloin " joukkue on me " ja aina ollaan oltu niin maan perusteellisen kuudennenpolven tepsukoita. Vaikeina aikoina ei Turussa edes huomaa koko joukkueen olemassaoloa.
Tämähän pätee kyllä monen muunkin joukkueen kohdalla. Ei siitä montaa kautta ole kun olin sitä mieltä, että Oulu voitaisiin eristää netistä kokonaan.

Turkulaisten kanssa on vaan vähän poikkeusta normaaliin kuvioon. Tepes-valtuusto on tehnyt muutaman osuvan ja hauskan twiitin, jota kaikki muut sen tilin seuraajat lähtee sitten apinoimaan ja kuvittelee olevansa oman elämänsä Hedbergejä. Käsittämättömän väsynyttä paskaa.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 102
Mielenkiinnosta kyselen, mitkä ovat mielestänne top 5 kannattaja porukat?
Kalpalla, Jypillä ja Pelsuilla ainakin lähes olematonta.
Osasto
Onssit
Red Army
Kuudes kenttäpelaaja

Eiköhän se näin ole tämän kauden perusteella. Tohon sitten perään Poromafiaa, Stadin Kingejä ym.

Kalpa, Pelsut, HPK vuorostaan pohjalla, kun näitä vertailee.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 962
Tämähän pätee kyllä monen muunkin joukkueen kohdalla. Ei siitä montaa kautta ole kun olin sitä mieltä, että Oulu voitaisiin eristää netistä kokonaan.

Turkulaisten kanssa on vaan vähän poikkeusta normaaliin kuvioon. Tepes-valtuusto on tehnyt muutaman osuvan ja hauskan twiitin, jota kaikki muut sen tilin seuraajat lähtee sitten apinoimaan ja kuvittelee olevansa oman elämänsä Hedbergejä. Käsittämättömän väsynyttä paskaa.
Olen kannattanut Ilvestä vuodesta 1977 ja kehdannut sanoa sen silloinkin, kun joukkue pelasi karsinnoissa. Olen ollut välillä yksin meidän nurkilla, mutta oikeastaan en koskaan ole halunnut massan mukana kulkeakkaan. Olen nostanut kannua kahdesta.. ihan vaan kokeillakseni, en Ilveksen voittamia. Olen ollut myös esim. Tepsin mestaruusjuhlissa statistina.. ihan vaan kokeakseni senkin...
Silti olen aina kannattanut Ilvestä ja sen myös antanut näkyä ;)
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 731
Osasto
Onssit
Red Army
Kuudes kenttäpelaaja

Eiköhän se näin ole tämän kauden perusteella. Tohon sitten perään Poromafiaa, Stadin Kingejä ym.

Kalpa, Pelsut, HPK vuorostaan pohjalla, kun näitä vertailee.
Onsseilla ei kyllä mitään asiaa top5 sijoille ja Poromafia menee ainakin heittämällä edelle.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
Pakko kirjoittaa Onsseista nyt vähän.
Tapparan peleissä kannatajakatsomossa on kyllä aina hyvin porukkaa ja ääntäkin lähtee välillä kiitettävästi, mutta mielestäni Onssien "ongelma" on se, että toiminta ei vaikuta ainakaan näin ulospäin kovin organisoidulta.
Näyttää välillä siltä, että 5 eri ihmistä leikkii capoa ja tämän seuraksena ei oikein tunnu löytyvän sitä yhteistä säveltä.
Jos onssit saisi toimintansa organisoitua paremmin ja selvä capo joka johtaa joukkoja olisi meno aivan varmasti suomen toiseksi kovinta.

Tämä siis melkein pelkästään TV:n välityksellä tehty johtopäätös. 4 Tapparan peliä olen tällä kaudella paikanpäällä nähnyt.
Olenko aivan hakoteillä havaintojeni kanssa @SiniOranssi_Kolmospaita @Odetap
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 532
Pakko kirjoittaa Onsseista nyt vähän.
Tapparan peleissä kannatajakatsomossa on kyllä aina hyvin porukkaa ja ääntäkin lähtee välillä kiitettävästi, mutta mielestäni Onssien "ongelma" on se, että toiminta ei vaikuta ainakaan näin ulospäin kovin organisoidulta.
Näyttää välillä siltä, että 5 eri ihmistä leikkii capoa ja tämän seuraksena ei oikein tunnu löytyvän sitä yhteistä säveltä.
Jos onssit saisi toimintansa organisoitua paremmin ja selvä capo joka johtaa joukkoja olisi meno aivan varmasti suomen toiseksi kovinta.

Tämä siis melkein pelkästään TV:n välityksellä tehty johtopäätös. 4 Tapparan peliä olen tällä kaudella paikanpäällä nähnyt.
Olenko aivan hakoteillä havaintojeni kanssa @SiniOranssi_Kolmospaita @Odetap
On yksi capo joka johtaa. Tällä hetkellä siellä on tosin kourallinen ihmisiä (selvästi puuttuu pari ruuvia) jotka vetävät omaa settiiän. Siihen sitten jotkut äyssit lähtee mukaan, niin joskus muut huutaa capon aloittamaa ja joku 10-20 ihmistä jotain omaansa. Tämä selvästi ärsyttää myös capoa kun kattoo hänen reaktioitaan. Ei vaan suoranaisesti pysty uloskaan heittämään ku ei ne mitään sääntöjen vastasta tee
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 731
Pakko kirjoittaa Onsseista nyt vähän.
Tapparan peleissä kannatajakatsomossa on kyllä aina hyvin porukkaa ja ääntäkin lähtee välillä kiitettävästi, mutta mielestäni Onssien "ongelma" on se, että toiminta ei vaikuta ainakaan näin ulospäin kovin organisoidulta.
Näyttää välillä siltä, että 5 eri ihmistä leikkii capoa ja tämän seuraksena ei oikein tunnu löytyvän sitä yhteistä säveltä.
Jos onssit saisi toimintansa organisoitua paremmin ja selvä capo joka johtaa joukkoja olisi meno aivan varmasti suomen toiseksi kovinta.

Tämä siis melkein pelkästään TV:n välityksellä tehty johtopäätös. 4 Tapparan peliä olen tällä kaudella paikanpäällä nähnyt.
Olenko aivan hakoteillä havaintojeni kanssa @SiniOranssi_Kolmospaita @Odetap
Kaikki tekeminen yhtä muovista mitä on seurallakin. Kopiointia kopioinnin päälle. Bandiksenkin teettivät vaikka se on ihan perusjuttuja että se tehdään itse. Osa istuu seisomakatsomossa. Liput liehuu katkoilla jos silloinkaan. Muutama lyhyt chäntti pelissä ja vähän hypitään ihan lopussa jotta näyttäisi muka hyvältä. Ei jatkoon.
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 935
Tällä kaudella
1. Osasto: Liigan paras ihan kaikessa
2. Poromafia: Ydinryhmä melko aktiivinen kotona ja vieraissa ehkä semmonen iso massa vielä puuttuu
3. Red army: Äänekäs kotikatsomo mutta muuten väsähtänyt
4. Sinioranssit: Massaa löytyy mutta chantit vähän mielikuvituksettomia. Visuaalisuus ja vierasaktiivisuus ottanut isoja steppejä viime kaudelta
5. Kuudes kenttäpelaaja: Kotona ihan ok mökä mutta muuten aktiivisuus tuntuu vähän puuttuvan
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
Liiga menetti kyllä aika paljon kun Eteläpääty ja Blueskannattajat poistui skenestä. "Ultras kulttuuria" ei sitten ole näyttävän tulossa ainakaan näistä pikkukaupungeista
Täytyy toivoa, että jos Jokerit joskus palaa liigaan ymmäretään siellä päivittää toi faniyhdistyksen nimi Itäpäädyksi.

On muuten ollut surullisia nämä Eteläpäädyn ulostulot tuolla jatkoajassa. Jokerien kannattajat on nyt jakaantunut karkeasti kolmeen eri porukkaan ja mitään harmoniaa siellä ei tunnu olevan kannattajien keskuudessa.
 
Ylös