Moderaattoreiden toiminta

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

HeGe41 sanoi:
Rauman Kukko sanoi:
Toivoisinkin, että jätät tuon turhan herjailun ja "neuvomisen" vähemmälle ja keskityt kirjoittelemaan rehdisti ja reilusti Ilvekseen liittyvistä asioista.

Herkällepä osui. Katseles ihan huviksesi viestihistoriaasi. Mielestäsi kaikki muu Ilveksessä on paskaa paitsi Pentikäisen Atte. Että muuten sattuikin somasti.

Kun katsoo sarjataulukkoa, niin itse ainakin näen syitä kritisoida. Jos Ilves olisi esimerkiksi kiinni suorassa playoff-paikassa, niin varmasti kirjottelisin erilaisia tekstejä.

Silloin kritisoidaan kun on sen aika ja kehutaan kun on sen aika. Itse voit päätellä siitä mitä haluat.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Vs: Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

Rauman Kukko sanoi:
Kun katsoo sarjataulukkoa, niin itse ainakin näen syitä kritisoida. Jos Ilves olisi esimerkiksi kiinni suorassa playoff-paikassa, niin varmasti kirjottelisin erilaisia tekstejä.

Ei mitään niin pahaa ettei jotain hyvää. Tietysti jos ei edes halua nähdä mitään hyvää, niin silloin ei näe mitään hyvää. Ja jos saa tyydytystä siitä, että jokaiseen ketjuun käy kertomassa miten huonosti asiat ovat, niin mikäpäs siinä.

Meikäläinen trollisensori vipattaa kokolailla vinhasti, kun teikäläisen viestihistoriaa selailee. Ei voi mitään.

Rauman Kukko sanoi:
Silloin kritisoidaan kun on sen aika ja kehutaan kun on sen aika. Itse voit päätellä siitä mitä haluat.

Kyllä. Niin olen päätellytkin. Aika näyttää miten päättelyni on osunut. Toki pyydän nöyrästi anteeksi, jos olen tehnyt erheellisen johtopäätöksen.

Kuten aikaisemmin kirjoitin, niin voidaan tuolla Jatkoajan keskustelupalstalla palata aiheeseen vaikka yksityisviestien merkeissä. Sinulta kun tunnukset sinne löytyy.
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

HeGe41 sanoi:
Rauman Kukko sanoi:
Kun katsoo sarjataulukkoa, niin itse ainakin näen syitä kritisoida. Jos Ilves olisi esimerkiksi kiinni suorassa playoff-paikassa, niin varmasti kirjottelisin erilaisia tekstejä.

Ei mitään niin pahaa ettei jotain hyvää. Tietysti jos ei edes halua nähdä mitään hyvää, niin silloin ei näe mitään hyvää. Ja jos saa tyydytystä siitä, että jokaiseen ketjuun käy kertomassa miten huonosti asiat ovat, niin mikäpäs siinä.

Meikäläinen trollisensori vipattaa kokolailla vinhasti, kun teikäläisen viestihistoriaa selailee. Ei voi mitään.

Rauman Kukko sanoi:
Silloin kritisoidaan kun on sen aika ja kehutaan kun on sen aika. Itse voit päätellä siitä mitä haluat.

Kyllä. Niin olen päätellytkin. Aika näyttää miten päättelyni on osunut. Toki pyydän nöyrästi anteeksi, jos olen tehnyt erheellisen johtopäätöksen.

Kuten aikaisemmin kirjoitin, niin voidaan tuolla Jatkoajan keskustelupalstalla palata aiheeseen vaikka yksityisviestien merkeissä. Sinulta kun tunnukset sinne löytyy.

Voimme sopia asian tässä ja nyt. Mutta sen sanon, että minulla ei ole, eikä koskaan ole ollutkaan tunnuksia jatkoajan keskustelualueelle. Voit ehkä selvittää sen ip-osoitteeni kautta tai muuten.

Toivottavasti Ilves näyttää kyntensä ensin karsinnoissa ja sen jälkeen kabinetin puolella!
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Vs: Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

Rauman Kukko sanoi:
Voimme sopia asian tässä ja nyt. Mutta sen sanon, että minulla ei ole, eikä koskaan ole ollutkaan tunnuksia jatkoajan keskustelualueelle. Voit ehkä selvittää sen ip-osoitteeni kautta tai muuten.

Oho, ymmärsin kirjoituksesi väärin. Pahoittelut.

Mihinkään ip-touhuun en todellakaan lähde. Ei ole niin iso juttu. Jos olen väärässä, olen väärässä ja pyydän anteeksi.
 

T.Markov

Guest
Vs: Moderaattoreiden toiminta

Moderaattorit voisivat ottaa kädet pois taskusta ja eriyttää "Ilves ja media"-ketjusta viime päivien puheenaiheen tyystin omaksi ketjukseen! Siellä on aihetta käsitelty jo lähes 40 sivun edestä ja varmasti kaikki ei liity Ilveksen ja median suhteeseen.
 

Isojalka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
370
Vs: Moderaattoreiden toiminta

Ehdotus: Noille tv-koodi ilmoituksille ja pyynnöille joku oma paikka. Nyt niitä heitellään ihan missä sattuu.. Ärsyttävää..
 

Isojalka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
370
Vs: Moderaattoreiden toiminta

Ehdotus: Koetetaan pitää ketjut oikeissa aiheissa. Kaikkia meitä ei kiinnosta lukea ikuista vääntöä hallituksen toiminnasta. Tälle aiheelle on omat ketjunsa. Keskustelu kun lähtee ylläpitäjänkin toimesta lipsumaan joka puolella vääntöön, ei vanha jaksa enää.. Oikeasti, ryhtiliike ylläpidolta kiitos..
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 556
Vs: Moderaattoreiden toiminta

#11Niko Dimitrakos on ainakin Ilves.comin mukaan vielä joukkueen kokoonpanossa, täältä pelaajan ketju on kadonnut jonnekin.
Ei löydy myöskään "Entiset ilvekset" -alueelta. Voisiko moderaattori palauttaa poistamansa ketjun, kiitos.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Vs: Moderaattoreiden toiminta

Mystinen juttu.

Nyt siellä näyttää olevan jo uusi ketju herrasta.
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 633
Vs: Moderaattoreiden toiminta

Laittakaas jotain suitsia tommoseen Sademieheen, Tapparan äänitorvi kirjannut ittensä sisään ja ihmiset tarttuu sen vänkäämiseen, jäähyä kiitos.


J
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 633
Vs: Moderaattoreiden toiminta

Siivokkaas ny toi kokoonpanoketju! monta sivua jo jotain muuta kuin kokoonpanoa. ja tästähän pätkäistiin pelikieltoa, tuossa aiemmin kesällä, jättäkää se ny tekemättä, kiitos.
J
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 177
Vs: Moderaattoreiden toiminta

Viime aikoina on tullut monessa ketjussa nähtyä enenevässä määrin päin peetä olevia lainauksia toisilta kirjoittajilta. Voisiko modet puuttua asiaan kovemmalla kädellä?

Tai enhän minä tiedä mikä nykyinen linja on, mutta tuntuu että huomautuksia ja sanktioita voisi jakaa enemmän.

T. Kukkahattutäti ja pilkunnussija

PS. Hyvää viikonloppua koko foorumille.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 566
Tämä ketju on tulosveikkausketju. Tässä ketjussa ei keskustella pelistä tai mistään muustakaan kuin itse veikkaamisesta ks. pelin osalta. Keskustelu siis loppuu tähän muusta kuin ketjun aiheesta.

Ylläpito alkaa kiinnittämään jatkossa reilusti enemmän huomiota tähän.
Tää on kyllä hieno homma. Tässä on ollut parannettavaa yhtä paljon kuin Ilveksen erikoistilannepelaamisessa.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 713
Tää on kyllä hieno homma. Tässä on ollut parannettavaa yhtä paljon kuin Ilveksen erikoistilannepelaamisessa.
Ei kai sentään ilveksen yv niin huonoa ole ollut? Jos modet olisi hieman edes kartalla niin täällä olisi jo useampi kirjoittaja "pelikiellossa"
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 633
Öhh, veikkaukset kun seuranta aiheuttaa parranpärinää, mutta kokoonpanojen kun talous yms paska on kehottanut jo päiviä.... Et siivottava ketjuja on aika paljon.
 

lake79

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
207
Palstan alkukevään siivous on tarkoitus toteuttaa piakkoin sen jälkeen, kun moderaattoreita on saatu lisää.

Eli jos halua foorumin parempaan suuntaan viemiesestä löytyy, laittakaapa yv:tä Nomalle.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 814
Melkoisen masentava ensikosketus uutena foorumistina. Täällä ei osata lukea.
...

Tältä palstalta löytyy paljon mielenkiintoisia tai jopa huvittavia erityispiirteitä; mm. kaksoisnickit ovat kiellettyjä, joskaan tämä ei taida koskea ihan kaikkia. Toinen kiva juttu on se, että välillä joku viisaampi käy täällä heittelemässä "helmiä sioille", eli vihjailemassa ja kuiskuttelemassa jotain tiedon tai spekulaation murusia ja sitten me tietämättömät idiootit arvaillaan, mistä mahtaa olla kyse. Kutsumme tätä kivaa leikkiä Palsta-Aliakseksi. Nyt onkin muuten taas tovi vierähtänyt viimeisimmästä pelirundista, joten piakkoin lienee taas jännää tiedossa!

Kävin tsekkaamassa lyhyen viestihistoriasi ja täytyy todeta, että on todella virkistävä tuulahdus saada tänne mukaan uusi jäsen, joka heti kättelyssä näppärästi käyttää mm. lainausten pätkintää. Tuo on oikeasti hieno juttu, koska teksti on heti jäsennellympää. Toisen pisteen heitän varsin eläväisestä sisällöstä ja käytetyistä sanankäänteistä; niissä on jotain... miten sen nyt muotoilisi... tuttua? Joo, tuttua niissä on, vaan en osaa nyt yhdistää mihinkään. Varmaan sattuman aiheuttamaa samankaltaisuutta jonkun lukemani kirjailijan tapaan kirjoitaa. No, mitäpä sen väliä.

Tervetuloa palstalle, tänne mahtuu kyllä joukkoon!

Ja jottei mene vallan ohi aiheen, niin sanottakoon, että top-6 olisi kiva, mutta realistisesti ajateltuna tällä hetkellä utopiaa. Jos tässä jonkun voittoputken pätkän nyt päälle tyrkkää, niin palataan aiheeseen.
 
Ylös