Moderaattoreiden toiminta

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Eräille nimimerkeille on tullut pahaa mieltä ja hampaiden kiristystä moderaattoreiden toiminnasta. Tässä ketjussa voi jakaa modetiimille risuja ja ratapölkkyjä. Sana on vapaa, mutta sääntöjä tulee edelleen noudattaa.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 243
Vs: Moderaattoreiden toiminta

HeGe41 sanoi:
Carabasin Markiisi huilaa viikon loukkaavasta kielenkäytöstä toista nimimerkkiä kohtaan sekä itsemoderointi.

En oikein keksinyt, missä tämä "loukkaava kielenkäyttö toista nimimerkkiä kohtaan" ilmeni.

Jatkossa sitten samat säännöt kaikille.
 

minzu85

Guest
Vs: Moderaattoreiden toiminta

Kyllä täällä on liiankin lepsu kuri toisten silmittömään haukkumiseen, mitä ei toisilla palstoilla sallita.
Kyllä mielipide eroja saa olla mut henkilökohtaisuuksiin ei saa mennä.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 423
Vs: Moderaattoreiden toiminta

minzu85 sanoi:
Kyllä täällä on liiankin lepsu kuri toisten silmittömään haukkumiseen, mitä ei toisilla palstoilla sallita.
Kyllä mielipide eroja saa olla mut henkilökohtaisuuksiin ei saa mennä.

Jos tämä palsta aiotaan pitää edes jollain tavalla asiallisena, olisi sun/modejen pikkuhiljaa myös aika herätä. Alkaa joka ketju olemaan täynnä sun "lällällää mää tiiän paremmIn mut en jaksa perustella kun ootte niin tyhmiä muhun verrattuna" paskaa. Jos sun ainoa tarkoitus on provosoida, tee se edes asiallisesti, äläkä jankuta ilman mitään meriittejä.

Sulla on joskus hyviäkin pointteja, jotka valitettavasti hukkuu tuon tyhjänjauhannan alle. Toivottavasti jotain tapahtuu, ennen pitkää tämä on muuten ihan ala-astetasolla tämä keskustelu täällä.
 

minzu85

Guest
Vs: Moderaattoreiden toiminta

-sk- sanoi:
minzu85 sanoi:
Kyllä täällä on liiankin lepsu kuri toisten silmittömään haukkumiseen, mitä ei toisilla palstoilla sallita.
Kyllä mielipide eroja saa olla mut henkilökohtaisuuksiin ei saa mennä.

Jos tämä palsta aiotaan pitää edes jollain tavalla asiallisena, olisi sun/modejen pikkuhiljaa myös aika herätä. Alkaa joka ketju olemaan täynnä sun "lällällää mää tiiän paremmIn mut en jaksa perustella kun ootte niin tyhmiä muhun verrattuna" paskaa. Jos sun ainoa tarkoitus on provosoida, tee se edes asiallisesti, äläkä jankuta ilman mitään meriittejä.

Sulla on joskus hyviäkin pointteja, jotka valitettavasti hukkuu tuon tyhjänjauhannan alle. Toivottavasti jotain tapahtuu, ennen pitkää tämä on muuten ihan ala-astetasolla tämä keskustelu täällä.

Hah ha salli mun nauraa!
Katohan kuka aina aloittaa noi provot ja lauo sitä leukaasi sen jälkeen!

Ai että mua ottaa päähän kun haukutaan ja solvataan tuolla kokoajan ja senkö ei pitäisi häiritä!
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 327
Vs: Moderaattoreiden toiminta

minzu85 sanoi:
Katohan kuka aina aloittaa noi provot

Ja kumpi on hölmömpi? Se joka aloittaa, vai se joka jatkaa?
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Vs: Moderaattoreiden toiminta

Onko trollaamista, jos väittää katsovansa läjäpäin AHL-otteluita kauden aikana? Onko trollaamista, jos päättää lopettaa Ilveksen kannattamisen mutta pyörtää päätöksen? Onko trollaamista, jos pitää itseään palstan kovimpana Ilves-fanina? Onko trollaamista, jos väittää tietävänsä kaiken jääkiekosta? Ei mielestäni.

Mikäli palstan tila ei normalisoidu luonnostaan, tulen esittämään modetiimille sääntöuudistukseksi lex -Pohjois-Koreaa.
 

minzu85

Guest
Vs: Moderaattoreiden toiminta

HeGe41 sanoi:
Onko trollaamista, jos väittää katsovansa läjäpäin AHL-otteluita kauden aikana? Onko trollaamista, jos päättää lopettaa Ilveksen kannattamisen mutta pyörtää päätöksen? Onko trollaamista, jos pitää itseään palstan kovimpana Ilves-fanina? Onko trollaamista, jos väittää tietävänsä kaiken jääkiekosta? Ei mielestäni.

Mikäli palstan tila ei normalisoidu luonnostaan, tulen esittämään modetiimille sääntöuudistukseksi lex -Pohjois-Koreaa.

Mä ainenkin olen tyytyväinen jos tämä p jauhaminen minusta vaan loppuu.
Ps. En ole ikinä sanonut tietäväni jääkiekosta kaikkea, vaan tiedän paljon eri pelaajista. Jääkiekosta en todellakaan tiedä kaikkea.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 423
Vs: Moderaattoreiden toiminta

HeGe41 sanoi:
Onko trollaamista, jos väittää katsovansa läjäpäin AHL-otteluita kauden aikana? Onko trollaamista, jos päättää lopettaa Ilveksen kannattamisen mutta pyörtää päätöksen? Onko trollaamista, jos pitää itseään palstan kovimpana Ilves-fanina? Onko trollaamista, jos väittää tietävänsä kaiken jääkiekosta? Ei mielestäni.

Mikäli palstan tila ei normalisoidu luonnostaan, tulen esittämään modetiimille sääntöuudistukseksi lex -Pohjois-Koreaa.

Et pidä pelkkänä muiden provosointina noita mainitsemiasi asioita? Voi olla aika mielenkiintoinen juupaseipäs meininki tulevaisuudessa jos mitään ei tarvitse koskaan perustella.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 717
Vs: Moderaattoreiden toiminta

minzu85 sanoi:
Mä ainenkin olen tyytyväinen jos tämä p jauhaminen minusta vaan loppuu.
Ps. En ole ikinä sanonut tietäväni jääkiekosta kaikkea, vaan tiedän paljon eri pelaajista. Jääkiekosta en todellakaan tiedä kaikkea.

Jos joskus nähtäisiin että perustelisit väittämäsi etkä vastailisi näin: "Kyllä tiedän, kun olen katsonut ahl pelejä", "kyllä mä vaan tiedän", "Te muut ette tiedä", jne. Olisi täälläkin paljon mukavempaa sunkin kanssa postailla jos perustelisit asioita etkä jatkuvasti provoaisi.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 243
Vs: Moderaattoreiden toiminta

HeGe41 sanoi:
Onko trollaamista, jos väittää katsovansa läjäpäin AHL-otteluita kauden aikana? Onko trollaamista, jos päättää lopettaa Ilveksen kannattamisen mutta pyörtää päätöksen? Onko trollaamista, jos pitää itseään palstan kovimpana Ilves-fanina? Onko trollaamista, jos väittää tietävänsä kaiken jääkiekosta? Ei mielestäni.

Ei. Mutta jos tasaisin väliajoin kommentoi muiden viestejä tyyliin "tuohon en pysty yhtymään kahden promillen kännissäkään", "taitaa nimimerkki X olla salibandymiehiä" tms, tai keskittyy one-linereillä haukkumaan yhtä samaa omaa pelaajaa, tai muuten vaan jättää kaiken sanomansa perustelematta mutta täyttää joka ketjun kielellisesti karmealla ja asiasisällöllisesti olemattomalla viestittelyllä, niin minun mielestäni - ja aika monen muunkin mielestä, kuten huomaat - on.

Mikäli palstan tila ei normalisoidu luonnostaan, tulen esittämään modetiimille sääntöuudistukseksi lex -Pohjois-Koreaa.

Ei tässä mitään juche-aatetta kaivata, vaan moderaattoreilta pientä pelisilmää ja samojen sääntöjen ulottamista koskemaan kaikkia tänne kirjoittavia.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Vs: Moderaattoreiden toiminta

minzu85 sanoi:
Mä ainenkin olen tyytyväinen jos tämä p jauhaminen minusta vaan loppuu.

Esitän kysymyksen. Mitä luulet siitä seuraavan, kun ensiksi suurieleisesti olet hylkäämässä Ilveksen mutta viikkoa myöhemmin julistat olevasi palstan kovin Ilves-fani, joka ei jätä seuraa tappion hetkillä?

Aivan. Siitä seuraa tolkutonta lättätystä. Vieläpä täysin aiheesta.

Kuten sanonta kuuluu: If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Vs: Moderaattoreiden toiminta

Modetiimi on suuressa viisaudessaan kokoontunut sääntölisäyksen merkeissä. Sääntö nro. 13 kuuluu seuraavasti:

Flametus on kielletty.

Kiitämme kaikkia ketjuun kirjoittaneita. Vain palautteen avulla modetoiminta voi kehittyä entistä paremmaksi.
 

minzu85

Guest
Vs: Moderaattoreiden toiminta

HeGe41 sanoi:
minzu85 sanoi:
Mä ainenkin olen tyytyväinen jos tämä p jauhaminen minusta vaan loppuu.

Esitän kysymyksen. Mitä luulet siitä seuraavan, kun ensiksi suurieleisesti olet hylkäämässä Ilveksen mutta viikkoa myöhemmin julistat olevasi palstan kovin Ilves-fani, joka ei jätä seuraa tappion hetkillä?

Aivan. Siitä seuraa tolkutonta lättätystä. Vieläpä täysin aiheesta.

Kuten sanonta kuuluu: If you can't stand the heat, get out of the kitchen.

Vastaus:
Päätökseni pitää edelleenkin, että pidän sarjan loputtua kesän taukoa kiekosta ja sen jälkeen katson palaanko tänne vai en. Ikinä en ole missään sanonut kannattamisen jättämisen olevan lopullista!
Ja tämä johtuu siitä koska olen liiankin tunteella elävä Ilveksen fani ja ainainen häviäminen on käynyt jo rassaamaan elämääni.
Päätöstä en ole perunut vaan kiusasin kiusaajia vaihtamalla päätöstäni.
 

Ilvesfan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
357
Vs: Moderaattoreiden toiminta

Kiitos minzu tästä "Päätöstä en ole perunut vaan kiusasin kiusaajia vaihtamalla päätöstäni.". Näin ollen myönnät provonneesi takaisin. Asia on näin ollen loppuun käsitelty.

Ps: Kiitos uudesta allekirjoituksen lisätekstistä. :) 8)
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

Rauman Kukko sanoi:
Tarinankertoja on jo selittänyt mikä ero tällä Ilveksen kyräilyllä on Tapparan onnistuneeseen kurssin kääntöön!

Menes sinne porkkanamaalle jatkamaan tuota Tappara-onanointia. Hus hus. Pointtisi on tällä palstalla tullut harvinaisen selväksi.
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

HeGe41 sanoi:
Rauman Kukko sanoi:
Tarinankertoja on jo selittänyt mikä ero tällä Ilveksen kyräilyllä on Tapparan onnistuneeseen kurssin kääntöön!

Menes sinne porkkanamaalle jatkamaan tuota Tappara-onanointia. Hus hus. Pointtisi on tällä palstalla tullut harvinaisen selväksi.

Tekeekö se minusta Tapparan kannattajan jos olen saanut tarpeekseni Ilveksen johdon touhuista? Tappara oli samankaltaisessa tilanteessa ja hoiti sen tyylillä, siinä kaikki. Tuloksen näkee sarjataulukosta. Kuten ensimmäisessä viestissäni kerroin taustaani, niin nyt on tullut pakko kirjoittaa.

Jos Ilves saisi Kekäläisen kaltaisen hahmon organisaation taustalle, niin uskoisin mitä puhutaan, mutta nämä puuhastelijat ovat pyörineet puikoissa vuodesta toiseen ja tässä on tulos.

Olen pro Ilves ja minulle on täysin sama mitä sinä tai muut siitä ajattelevat. Kas kun et jo bannia pistänyt kun toin eriävän mielipiteen esiin. Kaikki meistä ei enää usko sokeasti Ilveksen johdon puheita!
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Vs: Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

Rauman Kukko sanoi:
Kas kun et jo bannia pistänyt kun toin eriävän mielipiteen esiin. Kaikki meistä ei enää usko sokeasti Ilveksen johdon puheita!

Vai että bannia. En ole niin pikkusieluinen. Onhan täällä runsaasti kanssani eriäviä mielipiteitä. Katselin vain, että olet erehtynyt väärälle palstalle. Tämän vuoksi päätin ohjeistaa sinut keskusteluihin, joista saat varmasti näkemyksillesi taustatukea.

Mutta kappas, oletkin jo siellä viestihistoriasi perusteella vieraillut. Siitä on hyvä jatkaa.
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

HeGe41 sanoi:
Rauman Kukko sanoi:
Kas kun et jo bannia pistänyt kun toin eriävän mielipiteen esiin. Kaikki meistä ei enää usko sokeasti Ilveksen johdon puheita!

Vai että bannia. En ole niin pikkusieluinen. Onhan täällä runsaasti kanssani eriäviä mielipiteitä. Katselin vain, että olet erehtynyt väärälle palstalle. Tämän vuoksi päätin ohjeistaa sinut keskusteluihin, joista saat varmasti näkemyksillesi taustatukea.

Mutta kappas, oletkin jo siellä viestihistoriasi perusteella vieraillut. Siitä on hyvä jatkaa.

Myönnän auliisti, että olen käynyt muutamia kertoja Tapparan foorumilla lueskelemassa, että mitäs sinne toiselle tamperelaiselle kuuluu. Itse ilmeisesti siis et ole koskaan käynyt siellä? Taidan olla myös lukkolainen sekä sportilainen, sillä olen vieraillut myös niiden keskustelupalstoilla viimeisen viikon aikana. Puhumattakaan jatkoajasta. Tämä tosin on ainoa foorumi mihin minulla on käyttäjätunnus.

Mistä tämä sinun ajojahtisi minua kohtaan kumpuaa? Olenko jotenkin loukannut sinua tai jotain muuta? Pyydän, että pidetään meininki asiallisena, eikä aleta osoittelemaan sormilla. Sitä ei tarvita Ilveksen organisaatiossa eikä varmaan tällä keskustelupalstallakaan.

Muutaman Tapparan kotipelinkin vuosia sitten olen käynyt katsomassa, mutta 99% peleistä joita olen käynyt katsomassa on ollut Ilveksen kotiotteluita. Ja aina tähän päivään saakka olen kannattanut Tampereen Ilvestä ja se ei muutu niin kauan kuin seura on olemassa, olipa sarjataso mikä tahansa. Toivoisinkin, että jätät tuon turhan herjailun ja "neuvomisen" vähemmälle ja keskityt kirjoittelemaan rehdisti ja reilusti Ilvekseen liittyvistä asioista.

Ja niin vielä se pitää lisätä, että ei minun tarvitse saada "tukea" mielipiteilleni. Olen usein ollut mielipiteeni kanssa yksinäni niin työ- kuin yksityiselämässäni. Raumankin kaduilla taidan olla ainoa kenellä on Ilveksen pipo päässä.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Vs: Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014

Rauman Kukko sanoi:
Toivoisinkin, että jätät tuon turhan herjailun ja "neuvomisen" vähemmälle ja keskityt kirjoittelemaan rehdisti ja reilusti Ilvekseen liittyvistä asioista.

Herkällepä osui. Katseles ihan huviksesi viestihistoriaasi. Mielestäsi kaikki muu Ilveksessä on paskaa paitsi Pentikäisen Atte. Että muuten sattuikin somasti.

Rauman Kukko sanoi:
Puhumattakaan jatkoajasta. Tämä tosin on ainoa foorumi mihin minulla on käyttäjätunnus.

Anteeksi. Tätä en huomannutkaan. Jatketaanko aiheesta tuolla JA:n puolella vaikka yksityisviestein?
 
Ylös