Moderaattoreiden toiminta

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 686
Jotain logiikkaa kaipaisin tuohon viestien siirtelyyn, jossa en muutenkaan näe järkeä, jos viesti osuu kuitenkin aiheeseen. Viestini oli Myrrän ketjussa ja siinä oli monta kappaletta tavaraa juuri Myrrästä. No se siirrettiin, mikä on toisaalta ihan ok, mutta siirto tapahtui "kausiketju 21-22" ketjuun, jota ei tällä hetkellä edes käytetä keskusteluun. En ymmärrä.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 885
Saarelan ketjussa, poistettiin mielestäni nimenomaan pelaajan terveysasioiden spekulointia kritisoinut kirjoitukseni pois, jossa en spekuloinut, vaan totesin eräälle nimimerkille tosiasioita. Aika heppoinen poisto mielestäni.
 
  • Tykkää
Reactions: Pas

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 293
Saarelan ketjussa, poistettiin mielestäni nimenomaan pelaajan terveysasioiden spekulointia kritisoinut kirjoitukseni pois, jossa en spekuloinut, vaan totesin eräälle nimimerkille tosiasioita. Aika heppoinen poisto mielestäni.
Koko terveysasia keskustelu poistettiin, pahoittelut vajaavaisesta poiston syystä!
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Saarelan ketjussa, poistettiin mielestäni nimenomaan pelaajan terveysasioiden spekulointia kritisoinut kirjoitukseni pois, jossa en spekuloinut, vaan totesin eräälle nimimerkille tosiasioita. Aika heppoinen poisto mielestäni.

Se poistettiin siksi, että minä kommentoin siihen. Se on minun henkilökohtainen mielipiteeni.

Olen tässä pari kertaa kommentoinut Willien typeriin rokotuskiihkoiluihin asiallisesti ja kyseinen viestiketju on poistettu vasta sen jälkeen kun olen niihin kommentoinut. Willien rokote-ajojahdit saa olla foorumilla päivätolkulla, mutta jos niihin menee jotain mainitsemaan, niin vasta sitten alkaa siivousvimma.

Todella heppoista moderointia mielestäni...
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 238
Se poistettiin siksi, että minä kommentoin siihen. Se on minun henkilökohtainen mielipiteeni.

Olen tässä pari kertaa kommentoinut Willien typeriin rokotuskiihkoiluihin asiallisesti ja kyseinen viestiketju on poistettu vasta sen jälkeen kun olen niihin kommentoinut. Willien rokote-ajojahdit saa olla foorumilla päivätolkulla, mutta jos niihin menee jotain mainitsemaan, niin vasta sitten alkaa siivousvimma.

Todella heppoista moderointia mielestäni...
Jos siellä tosiaan vetävät jotkut nimimerkit tälläistä, niin viestin voi aina raportoida meille, niin pysymme paremmin kärryillä.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 885
Joo, ymmärrän jos koko keskustelu meni, mutta tietyille nimimerkeille ei vaan mene jakeluun, että se ei kuulu yhtään kenellekään että kuka ottaa ja kuka ei, olen täysin okei, jos kanta on se, että rokotteesta ei keskustella ollenkaan, vain yhtä sallittua mielipidettä en siedä. Yhtä kaikki, tästä päästään eteenpäin, toivottavasti myös kyseinen kiihkoilija.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Voin sanoa vain omasta puolestani, mutta palstalla tulee vierailtua 1-4krt päivässä ja välillä saattaa tulla päivien tauko palstalta. Ja lisäksi en lue automaattisesti kaikkia ketjuja, joten minäkin pyydän käyttämään tuota raportointi-painiketta jos näette mielestänne epäasiallisia viestejä.
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Jos siellä tosiaan vetävät jotkut nimimerkit tälläistä, niin viestin voi aina raportoida meille, niin pysymme paremmin kärryillä.

No sepä siinä on, että itse en jaksa nurista typeryyksistä "iskälle ja äitille" vaan vastaan mieluummin viestillä suoraan ihmiselle itselleen... Minusta olisi jopa parempi, jos ne tyrmäykset jäisi foorumille, niin silloin seuraavat puupäät ei lähtis niin herkästi noista edes länkyttämään.

Mutta ei mitään, minusta asia on käsitelty... :cool:
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Anttila otti joukkueen tärkeässä ottelussa reppuselkään ja Anttilan ketju pysyy lukossa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 238

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 320
Nyt kun finaalit alkaa olemaan katkolla, niin hyvän maun rajoissa keskustelu. Tämä koskee kaikkia osapuolia! Provoilua on ollut nyt hieman ilmassa. Huilille pääsee halutessaan nopeasti.
Pitäsköhän sunnin laittaa näppis/älyluuri/tabletti tauolle, kun keskusteluja siirretään, ihan minne sattuu, nytkin joku ihan aataminaikainen viesti poistettiin. Ristus, ihan oikeasti nyt.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 293
Pitäsköhän sunnin laittaa näppis/älyluuri/tabletti tauolle, kun keskusteluja siirretään, ihan minne sattuu, nytkin joku ihan aataminaikainen viesti poistettiin. Ristus, ihan oikeasti nyt.
Niin eilinen viestis poistettiin. Tän päivän ja eilisen päivän offtopic viestit poistin Tappara-ketjusta. Oli yleisen Playoffs-ketjun asiaa.
 

Korhone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
952
IMG_20220426_160919.jpg


Jo pikkuhiljaa ilvesfoorumi-legendaksi muodostuva Häijään Muurari haluaa antaa modeille palautetta :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 238
katso liitettä 2434

Jo pikkuhiljaa ilvesfoorumi-legendaksi muodostuva Häijään Muurari haluaa antaa modeille palautetta :D
Ei muurari mielestäni mitään lopullisia bänneja saanut. Olisko ollut parin viikon huili, näin ymmärsin itse.
 
Ylös